Part 27

100 8 3
                                    


4 diena

Pabudau jauzdama Harrio ranka ant savo sono. Gulejau jo lovoje kaip as cia astsiduriau buvo aisku jis mane cia atnese bet kodel jis mane nenunese I mano lova?

-Hazz?-susnibzdejau as.

-aha?-prabudo jis.

-kodel tu mane atsitempiai I savo lova?-nusijuokiau.

-nes girdejau keistus garsus,-vel man primine ta diena kai nakvojome palapnese jis,-ir bijojau.

-nejuokinga,-perbraukiau savo ranka per jo veida ir islipau.

-neee,-suinkste jis,-tu buvai silta...

-Harry Edward Styles mes nagalime pasilikti lovoje visa diena.

-kodel?-vaikisku balsu paklause jis.

-nes tau sendien konsertas.

-tu viska gadini,-sviede I mane pagalve jis.

As ja pagavau ir meseteljau atgal.

-lipk lauk!

Jie susiruose I konserta o mess u Kloja ir Aurelija nusprendem tureti mergaiciu diena. Aplankyti populeruji akropoli ir daug ivairiu parduotuviu.

-whoooo!!!-rekavo Aurelija,-pirmyn bichis iseina I miesta!

-ahhh,-juokesi Kloja.

-saugokites!!-surikau.

Ir mes isdundejome. Prasluojome kiekviena parduotuve. Paragavome kiekvieno uzkandzio dareme nesamones. Sokome arsiai dainavome ir panasiai. Tai buvo taip tobula. Tuomet nukeliavome iki akropolio bijojau kad jis sugrius nuo musu rekimo ir panasiai.

-taigi tu pasirinkai Zeina?-susidomejo Auerlija.

-butent ruosausi paklausti to paties,-pritarau.

-sirdis nori to ko ji nori???-juokesi Kloja.

-awww,-nusijuoke Aurelija.

Maciau jog Kloja to drovisi bet nebuvo ko Zeinas grazus paslaptingas normalu kad jis jai patinka. Gryzus vel isgirdome naujienas.

"sesutes Leja ir Kloja bei Louis Tomlinson mergina Aurelija pastebetos besiliksminacios mieste."

-zinoma,-nusjuoke Aurelija,-jie jau isiaiskino.

-o jie greiti,-nusistebejo mano mazoji sesute.

-butent,-nusimsiniau,-mam butu vel pasijuokusi.

-zinau....

Vis ja prisimndavau ji taip manimi didziavosi. Ji girdavosi draugam jog jos dukra rodo televizijoje. Mama butu buvisi tokia laimiga jei butu suzinojusi jog as ir Harry tapome pora jog Klojai patinka Zeinas jo Kloja taipat populeri. Ji butu norejusi su jais susipazinti. Ji butu klausinejusi apie mus. Ji butu kalbejusi jog ji sulauks mielu anuku. Dabar visa to nebus ir tai zlugde.

5 diena

Vaikinai isnuomojo valti as dziugavau. Dar viena nuostabi diena. Kai nusileidau laiptasi mane pasitiko garsi muzika.

-jus vel darot nesamone?-juokiausi.

-ne,-nusijuoke Liamas,-mes jums padarem pusricius.

-tadammmm!!!!-susuko Naillas.

Jis atskleide stala nukrauta ledais vaflais blyneliais syrupu ir panasiai.

-skanaus,-nusisypsojo Harry.

-jus tokie tobuli,-nusisiepe Aurelija.

-butent,-pritare Kloja.

Pavalgem buvo skanu kas tikrai nustebino bet nieko neklausinejau ir nekantravau.

-na tebunie einame?-paklause Harry.

-yasss,-susukau!!!

Kai pagaliau sedejome jachtoje as buvau laimingiausia mergina graikijoje.

-jus tobuli,-apsikabinau Harrio kala.

Jis apsivijo mano nugara savo stipriomis rankomis.

-kodel?

-nes jus visa tai darote del musu,-nusijuokia ir padejau savo galva jam ant peties.

-susiraskit kambariiiii!!!,-suriko Louis.

-jachtose nera kamabariu,-nusijuoke Harry ir atkiso jam liezuvi.

-tai nereiskia kad cia viesai galite myluotis...

Liamas atidare buteli sampan ir ijunge muzika. Tai buvo it mazas vakarelis jachtoje ir niekas nepriestaravo truputeli pasipinksminti. Visi pradejome sokti ir panasei kvailioti. Buvo visai smagu bet visi greit pavargo ir isisskirste. Mes su Harriu paejome toliau nuo visu.

-kai laikais?-pasiteiravo jis.

-gerai?-nusisypsojau,-kaip sekesi vakar koncerte?

-puikiai,-juokesi jis,-tik fane I mane mete tampon..

-ir??-juokausi as.

-nezinai mano sekmes,-prisidejo juoku jis,-ji pataike tiesiai man I veida dekui dievui jis buvo svarus.

Mes juokemes ir tiesiog megavomes viens kito kompanija.

Gryzus vel uzmigau jo lovojo. Tiesiog man patiko ka nors apsikabinti miegant taiga niekas negalejo manes teisti ir maciau jog jis visai nesiskunde.

7 diena

Paskutine diena graikijoje. Dar vienas sudie. Cia man tikrai patiko bet visi geri dalykai turi pabaiga ir stai atejo dar viena pabaiga. Harry padejo man susikrauti daigtus.

-gaila is cia isvazuoti,-nusimine jis.

-zinoma kad gaila,-nusisypsojau visuomet buva gaila isvazuoti...

-ahh tokie jau tie turai ...

-butent bet musu laukia italija taiga!!!!

-atrodo kad tu jos labai lauki?-nusijuoke jis.

-o kas nelauktu Hazz?-nusijuokiau,-italija yra tokia grazi ir seip as megstu vyna.

-tau sesiolika panele valdykis,-nusijuoke jis.

-bla bla bla,-juokiausi,-pats mane vakar prigirdei sampan.

-nea,-papurte galva jis,-tu savavaliskai ji gerei.

-tau 18 taigi seip ar taip tau gerti amerikoje taipat nelegalu,-nusjuokiau.

-bet mes graikijoje,-pasijuoke jis.

-zinau,-pavarciau akis.

As buciau galejusi ten likti visa diena ir kalbetis su juo bet zinoma mums teko isvazuoti. Isedome I lektuva ir pasiruoseme desimciai valandu sedejimo sioje skardos dezuteje pilnoje ivairiu keistu nemaloniu zmoniu.

____________________________

heyyyy ya <3

taigi dar viena trumpoka dalis <3

all the love xoxo 

Šiandien rytoj ir amžinaiWhere stories live. Discover now