3 diena
Vaikinai sendiena turi koncerta ir 2 interviu todel sendien tikrai ju nepamatysim. Nusprendem ciupti savo hower bords ir su suniukais iseiti apsipirkinejimo dienai. Viska cia buvo tai kawaii todel norejosi nusiprikti viska bet nusprendeme valdytis ir nusipirkti tik pora mielu daigtu. Aurelija rado drabuziu parduotuve is kurios isejome su glebiu maiseliu. Tuomet as pastebejau mielu mazyciu pliusiniu zaisliuku vieta ir visiems nusprendziu nupirkti po viena zaisliuka. Harriu kaciuka Naillui spurga Loui morkyte Liamui sauksta Zeinui lapiuka o Aurelijai pingvina.
Tuomet tiesog pasivaiksiojome mieste. Ten buvo taip grazu. Dangoraiziai kurie stiebesi I dangu. Rausvi medziai kurie dreba nuo vejelio putimo. Skubantys zmones. Net atejome prie garsiosios perejos kur zmones tiesiog atvazuoja kad ja geletu pereiti su simtais kitu. Ir mes ja perejom, nezinau kuo ji ipatinga kodel visiems taip svarbu ja pereiti bet mes ja perejome ir tiek. Atejo metas dar karta uzkasti kas mane dziugino nes mano tikslas buvo paragauti kuo daugiau jeponisko maisto. O kadangi isvykstame jau poryt tai turejau padaryti greitai. Pietavome susiu restorane. Kaip zinia susiais as nesimegavau bet susiai ten buvo netokie jau ir blogi.
-taigi Harris vis dar nepasiule tau buti pora?,-smalsavo Aurelija.
-ne,-liudnu balsu atsakiau,-tikriausiai as jam nebelabai ir bepatinku.
-na jau nejuokauk,-patapsnojo mano ranka ji,-jis visuomet apie tave kalba visuomet tave stebi kur gi tu jam nepatinki jis tave isimilejo.
-jei jau isimilejo,-nusijuokiau,-tai galetu tai ir pasakyi.
Vakare visiems gryzus isdalinau ju zaisliukus ir visi jais dzaugesi. Jie is ties buvo mieli.
-leja,-mane I virtuve toliau nuo visu pakviete Harris,-ar sutiktum ryt su manim nueiti I papludimi.
Mano akyse uzsideke liepsneles. O kune presidejo fejerverkai. Negi pagaliau jis mane kviecia I pasimatima. Negi jis pagaliau susivoke.
-palauk patikrinsiu savo dienotvarke,-pradejau juoktis,-mielai.
-puiku,-nusijuoke jis.
4 diena
Nuo pat ryto ruosiausi siam pasivaiksiojimu papludimyje. Susiplanavau savo drabuzius. Susigarbanojau palukus. Dariau viska kvepinausi puosiausi. Viskas iki paskutiniu smulkmenu turejo buti tobula. Ir stai atejo laikas. Harris izenge I mano kambari.
-pasiruosus,-nuzvelge mane jis.
-aha,-atsakiau.
-puiku eime,-istiese man ranka Harris.
As ja paemiau ir suspaudziau. Isejome jau dienai einat I pabaiga. Artejo saulelidi ir jis pasiule nueiti I apzvalgos rata as nepriestaravau saulelidi stebeti ten butu puiku. Mes ramiai kalbejomes kildami suo ratu I virus ir leizdamiesi zemyn. Prasidejus saulelydziui abu nutilome ir ziurejome kaip raudona ikaitusi saule dingsta juroje. Jo lupos svelniai susirado manasiais ir leido jas apjieskoti. Isnagrinejes kiekviena mano burnos kampeli jis atsitrauke ir nusisypsojo savo zavia sypsena.
-cia pasimatymas?-paklause jis.
-nezinau jeigu tu nori-atsakaiu truputeli susijaudinusi.
-nenoriu.
Atreze jis as apsalau. As jam nepatinku? Todel jis nenori sio pasimatymo. O gal jis mano kad tai nieko rimto?
-as noriu pirmam pasimatymui nusivesti tave I koki prabangu romantiska restorana,-nusisypsojo jis,-o ne buti cia karuseleje.
Sie zodziai prieverte vel mane atsipalaiduoti. Jis buvo toks zavus. Jis nori romantisko pasimatimo restorane.
-tu mielas,-istariau.
-tu taipat,-dar karta svelniai mane pabuciavo Harris.
Tuomet tiesiog suskabinome uz ranku ir nuejome pasivaiksioti pagal papludimi. Smulkus smelis narde tarp mano pirstu. O Harrio svelni ranka retkarcias spusteledavo manaja.
-manai bus daug straipsiu apie tai?-paklause Harris.
-apie ka?-nesupratau jo.
-na supranti,-nusijuoke jis,-apie sendien.
-tikrausiai,-linktelejau.
Kai gryzome Harris perskaite viena is ju.
"Leja Kendal ir Harry Styles vel pastebeti kartu tik si karta jie buvo dviese. Vakare juos uztikome romantiskai besisnekucuojancius apzvalgos rate saulelydzio metu o jam pasibaigus jie susikabine uz ranku vaikstinejo Tokyo papludimiu. Visi pritare jog jie bus labai miela pora"
-awwww,-istare Aureliaj.
-pritariu,-nusjuoke Liamas.
5 diena
Kad ir kaip cia buvo smagu viskas turi pabaiga ir ta paibaiga anksciau ar veliau ateina. Kaip jau supratote sendien yra Tokyo pabaiga. Susikrovusi daigtus ir po trupueli iseidinejau. Nenorejau iseiti. Cia buvo grazu ir smagu. Cia buvo vieta kur vis labiau pamilau Harry. Bet atejo laikas ir reikia iseiti. Suspaudziau savo lagamino rankena ir ejau link isejimo. Visi jau sedejo masinoje ir lauke manes. As uzveriau duris su skausmu zinodama jog cia negrysiu.
-viskas gerai?-susirupines paklasue Zeinas.
-taip,-linktelejau,-tiesiog truputeli liudna plius musu laukia 15 valandu skrydis.
-ahhh tie skrydziai vis ilgesni ir ilgesni,-suzirze Louis.
-na mes ture,-papriekaistavo Liamas,-ko tu tikejais?
-jau praejo 4 menesiai turo,-atsiduso Naillas,-jis eina taip greitai...
-na po sio turo turesime menesio pertrauka ir musu laukia dar vienas turas,-nusjuoke Harris.
-kokio jis bus ilgio?-pasiteiravau.
-puse metu,-patvirtino Louis.
-ir jus turesite vazuot kartu,-patvirtino Harris.
-zinoma!-pritare Louis.
-ne,-atsakiau,-man reikes grysti I mokyklos gyveinima. as negaliu tiesiog nuolatinai su jumis keliauti.
Tai buvo skaudi tiesa. Man teks grysti I mokykla. Lektuve visi greit uzmigome. Pabudome ryte. Visi eme zaisti tiesa drasa.
-na Leja,-atsisuko I mane Louis,-tiesa drasa?
-tiesa,-pasirinkau as.
-myli Harri?
_________________________________
hey hey hey <3
taigi sia dali palieku idomioje vietoje ;)
netikiu jog musu seima taip greit auga jau 410 jusu <3
o si istorija jau perskaityta beveik 1000 kartu <3333
ahhhh tikrai neisivaizduoju kaip jums atsidekoti taigi seindien isvysite nauja istorija
zinoma Sendien Rytoj Ir Amzinai visada isliks mano mylimiausia ir pagrindine istorija betttt
kadangi jusu vis daugeja ir atsiranda zmoniu kurie nemegsta 1d ir nori kazko kito taigi istorija "Brookly" bus skirta jiems ir zinoma visiems kurie tiesiog nori paskaityti kazka kitokio <3
tikuosi ja priimsite ir ji jums tai pat patiks <3
all the love <333
YOU ARE READING
Šiandien rytoj ir amžinai
Teen FictionKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...