Part 5

173 18 7
                                    


Atejo dar viena laida. As daianvau daina "mad worl" nemanau kad dainavau tobulai bet buvo visai neblogai. Po to mane ir vaikinus pakviete mes surinkome maziausiai balsu as nebuvau nustebusi as tiesiog jaudinausi del vaikinu jie turi tiek fanu ir nesurinko reikimo kiekio balsu kodel?

-leja tu palieki sau,-per sena nusirito sunkus zodziai.

Mano skruostu nuriedejo karsta asara. As nenoriu iseiti jie mane pamirs. Mano mintyse skambejo to sapno zodziai "as tave myliu sendien rytoj ir amzinai" norecau kad tai butu tiesa. Visi vaikinai isskyrus Harry atejo mane apkabinti.

-mes taves pasilgsim,-pradejo Naillas,-tu vis dar esi musu drauge nepamirsk to mes tave lankysim.

-man tave taip truks,-istare lous,-kas flirtuos su Harriu?

-pasiilgsiu taves saulute,-nusisypsojo liamas,-mes daznai susitiksim.

-as tave lankysiu tiesiog per daznai,-syptelejo zeinas

Tuomet atejo Harrio eile. O gal jis nenori manes matyti? Gal jis net neateis. Visi nuejo bet jis liko. As paskendau jo glebije jo rankos mane taip stipria suspaude o jo kvapas mane zude jis buvo toks tobulas ir as jo daugiau nebepamatysiu. As norejau verkti bet skausmingai prarijau asaras ir mintyse sau istariau "leja tu stipri tu labai stipri" as atsitraukau nuo jo ir pamacau jog jis paraude negi jis verke?

-as taves pasiilgsiu,-nusisypsojau as.

-as taves labiau,-giliai I akis man isiskverbe Harris,-bet mes dar susitiksim pazadek man!

-as negaliu pazadeti to ko negaliu isteseti Harry,-nutilau as ir leidau siems zodziams nusesti.

-tu mane pamirsi, jus ispopuleresit ir busit nuostabus ir visu geidziami tau bus lengva mane pamirsti,-dar karta prarijau asaras ir pabandziau nusisypsoti,-as tau busiu nebesvarbi,-ir stai viena karsta asara nusirito mano skruostu. Jis ja svelnei nuvale ir kilstelejo mano smakra.

-tu man esi svarbi sendien busi svarbi rytoj ir amzinai,-nusisypsojo jis. Ir leido man vel panirti I jo rankas ir paslepti asaras.

As palikau si sau suzlukdyta sie penki vaikinai taip pakeite mano gyvenima man buvo sunku kvepuoti sunku galvoti viskas man primine juos bet jie pazadejo kad mes susitiksim sie zodziai mane vede pirmin.

Ir tai ivyko jie laimejo 3 vieta ir as juos sveikinau ne namie o ten senoje. Taip bilietai kainavo daug bet kaina kuria man reiketu sumoketi jeigu as juos prarasiu buvo daug didesne.

-tu cia!! Susuko Harry

-zinoma as cia kvaileli ,-nusijuokau,- manei bucau praleidusi jusu pralaimejima.

-man atrodo sito tu ismokai is manes,-nusijuoke lous.

-as jusu taip pasiilgau , pasiilgau tu nuostabiu akimirku su jumis jus net nenutuokiat kaip man buvo sunku be jusu!

-mums taipat!

-bet dabar atejo turo eile,-nuliudo ir I savo kojas pazvelge Harris,-ir tu musu nematysi 9 menesius.

-na jau,-piktai I Harri paziurejo liamas,-turi viska sugadinti?

-o gal,-suzibo zeino akys,-tu gali vazuoti su mumis?

-am na as negaliu jums trugdyti.

-ka trugdyti kam? Nudziugo Harris,-tu visiems patinki zeinas su tavim gali pasikalbeti lous gali juoktis is musu nailui tu gamini maista liamas tave tolau vadins saulyte. Kam tu gali trukdyti? Tai butu nuostabaiusi 9 menesiai musu gyvenime.

-butent ir pagaliau Harris galetu nustoti nuolatiani apie tave kalbeti,-nusijuoke lous

-ka? As apie ja nuolatiani nekalbu.

-kalbi!!! Visi atreze choru

-na tai sutinki,-paklause liamas

-na man reikia pasiteirauti mamos.

Niekada dar taip nebijojau jai skambinti tai buvo 9 menesiai su 5 vaikinais kas noretu savo 16 dukra isleisti I tokia kelione?

________________________________

taigi taigi ar Leja isleis i kelione? ;D

dekui uz skaityma !!! 

labai labai atsiprasau del klaidu :( (taipat del nerasimo lietuviskomis raidemis)

ivertinkite ir palikite komentara :*

all the love xoxo

Šiandien rytoj ir amžinaiWhere stories live. Discover now