Part 19

106 9 2
                                    


6 diena

Pabudusi pasitikrinau twiteri tai buvo didele klada nes zmones ten buvo ziuarus,

"ji Harriui net nepatinka ji tokia baisi"

"jie jau pora wow ji paleistuve"

Tokie komentarai labai mane zeide.

-hey,-I mano kambari ijejo Harris,-eime isvesti suniukus pasivaiksioti?

-ne as juos isevesiu pati.

Atstumiau ji nes nebenorejau siu komentaru nenorejau jog zmones manytu jog as pasileidele Harry yra tik draugas ir nieko daugiau! Patvirtinau sau mintyse. Isvedziau suniukus viena. Jau ilga laika veina nebuvau todel jausmas buvo geras. Prie manes priejo faniu.

-sveika,-nedrasei nusisypsojo viena Is ju,-tu labai grazi ir as tave dievinu!

-ach dekoju,-apsikabinau ja.

Taip sutikau nemazai fanu kas buvo labai malonu. Gryzusi radau Nailla kazka gaminanti o Aurelija atrode ipatingai laiminga.

-mano sesuo Kamila atvyksta su musis pabuti porai deinu!,-susuko ji.

-oh tikrai?-nudziugau mielai buciau susipazinusi su naujais zmonemis,-puiku, kada ji atvyks?

-sendien tikriausiai po piet.

Ateju pietu metuj Naillas pagamino makaronu kurie is ties buvo skanus o po ju mes isejome pasitikti Aurelijos seses Kamilos. Kai ja sutikom jos puole viena kitai I glebi kas buvo zavu. Aurelija pasiule nueiti I arkliuku karusele kartu pasifotografuoti ir panesei. Taip ir padarem. Pasirodo Kamila buvo visai linksma ir grazi mergina. Gryzus namo negalejau patyketi Harrio elgesiu jis nuzvelge Kamila taip kaip nailas nuzvelge maista. Jis ja valge akimis tai buvo slykstu. Vakarop susedome ziureti filmo irk a jus manote? Tie komentarai buvo teisus as tik dar viena mergina Harrio gyvenime ir ziurekit jis jau rado kita kasneli. Po poros valandu ju susipazinimo ji jau gulejo jo glebije. Aurelija Louio Zeinas miegojo Liamas taipat buvo artis uzmigimo ribos. Naillas bande mane apsikabinti bet as pasakiau jog blogai jaucuosi ir kad butu geriau jog jis to nedarytu todel as sedejau visiskai viena o Harry vakar kartojas kokia as jam svarbi sendien manes net nenorejo matyti. As isejau I savo kambari su niekuo neatsisveikinusi ir nieko neaskydama as tiesiog isejau. Gilei sirdyje maldavau kad jis pamatytu ir ateitu paklausti kur as einu. Bet taip neatsitiko nes jam nerupejo. Ijejus pamaciau ta meskiuka kuri jis man padovanojo as tiesiog prisiminiau kaip jis del jo stengesi. Prisiminiau ta diena kai jis xfacktoriuje padejo man dainuoti ta daina. Koks jis buvo mielas ir juokingas. Nezinau kas jam atsitiko bet jis tiesiog gavo ko norejo pora buciniu ir tiek tai buvo viskas ko jam reikia. As gulejau ant lovos susirietusi I maza kamuoliuka kai I mano duris kazkas patukseno. Negi tai Harris? Negi jis tik dabar pastebejo?

-uzeikit,-istariau.

Deje tai buvo ne Harris. Tai buvo Aurelija.

-as atsiprasau,-atejo ir atsisedo sale manes ji.

-viskas gerai,-atsakiau,-tu nezinojai.

-as teisiog nesitikejau sito is Harrio,-ji eme glostyti mano nugara,-as paparsysiu kad ji su musis nevazuotu I tokija.

-ne Aurelija tu nesupranti rytoj as vazuosiu namo,-su milzinisku skausmu istariau,-as pasiilgau savo seimos o kai sis mulkis manes nebelaiko as galiu grysti.

-ne leja prasau,-suvirpejo ji,-tu negali tiesiog isvazuoti.

-galiu,-patvirtinau,-as cia niekam nereikalinga, nieks manes cia nelaiko.

Ji vis bande mane atkalbeti bet jos zodziai manes neveike. Po pusvalandzio ji isejo ir as uzmigau.

7 diena

Šiandien rytoj ir amžinaiWhere stories live. Discover now