,,Zlato, budeš se mnou na pokoji?'' Zeptal se mě Harry při cestě autem do hotelu. ,,Nechoď s ním! Už ti bylo patnáct! Bude tě chtít..no ty víš co!'' 'Zašeptal' Louis. ,,Louisi, patnáct už jí bylo skoro před dvěma lety.'' Bránil se Harry. ,,Takže tímhle chceš říct, že už jsi s ní spal?'' Řekl pobaveně Louis. A všichni se podívali na mě. Nešlo to a musela jsem se začít smát. Po chvíli se smáli všichni kromě Harryho, ten si nervózně hrál se svým prstýnkem a pak se na mě podíval docela štěněčím výrazem. ,,Tak? Budeš se mnou na tom pokoji?'' Zopakoval ještě jednou. ,,Jasně, že jo.'' Odpověděla jsem a mírně se na něj usmála. Úsměv mi oplatil. Bylo už asi půl dvanáctý večer a já byla strašně unavená a cesta prý bude trvat ještě, tak hodinu. Rozhodla jsem se, že se prospím. Opřela jsem svou hlavu o Harryho rameno a pomalu jsem upadala do spánku.
Začínala jsem se probouzet a jediný, co jsem vnímala byly blesky fotoaparátů a to, že mě někdo odnáší v náručí. A podle vůně to byl Harry, když už jsem poznala podle zvuku, že jsem v hotelu otevřela jsem pomalu oči. ,,Harry už mě můžeš pustit.'' Zachraptěla jsem svým rozespalým hlasem. ,,Dobře.'' Řekl mile a začal mě pokládat na zem. Protáhla jsem se a než jsem se nadála už mě někdo táhle do výtahu. Harry, zase Harry. ,,Tak tvoje máma už je na pokoji, myslím, že má pokoj číslo 356 a my máme 379 jsme jen o tři patra nad ní, dobře?'' Usmál se na mě Harry při tom, když už se zavíral výtah a my stoupali nahoru. ,,hm'' Přikývla jsem a opřela jsem se o stěnu výtahu. ,,Jsi hodně unavená?'' Zeptal se ustaraně a začal se ke mě pomalu přibližovat. ,,Jsem.'' Řekla jsem bez veškerých emocí a opřela si hlavu o Harryho rameno. ,,Dobře, za chvilku už budeme v posteli.'' Políbil mě do vlasů a začal mi broukat výtahouvou melodii do ucha. Po chvilce jízdy se výtah zastavil a cinkl na znamení, že už jsme ve svém patře. Harry jednou rukou popadl zavazadla a druhou chytl mě a odvedl nás na pokoj. Ani jsem si nevšímala, jak náš pokoj vypadá okamžitě jsem se schoulela na manželskou postel, kterou budu pro dnešní večer s Harrym sdílet. ,,Ty lenochu. To mi ani nepomůžeš s kuframa?'' Zasmál se Harry, když se s tím vším vlákl. ,,Buď trochu genleman Harry.'' Procedila jsem skrz zuby a usmála se nad představou, jak Harry všechno táhne, ale nechtělo se mi otvírat oči, abych to viděla na živo. ,,Buď milá!'' Řekl pobaveně Harry a flakl to s sebou hned vedle mě na postel. ,,Promiň, jsem unavená.'' ,,To je v pořádku'' Vstal z postele a dal mi pusu na ruku. ''Jdu do sprchy!'' Křikl na mě. Já si řekla, že se vysprhuju až ráno a s námahou jsem se zvedla z postela a převlíkla se do svého pyžámka. Jako pyžamo mám delší tričko (těsně pod zadek) s nápisem 'Nirvana' a normálně kalhotky. Hned, jak jsem se převlíkla a odlíčila Harry vylezl ze sprchy jen v ručníku. Já měla aspoň trochu prostoru tam jít a vyčistit si zuby.
Když už jsem vešla z koupelny Harry už byl zachumlaný do peřinky. Vlezla jsem si k němu a otočila se k němu zády. On mi dal ruku kolem pasu a přimáčkl si mě blíž k jeho tělu. ,,Máte zítra nějaký koncert?'' Zeptala jsem se. ,,Máme'' Odpověděl stručně. ,,Fajn. Dobrou.'' ,,Dobrou.'' řekl a dal mi pusu na levou paži. Po tomhle uklidnujícím polibku jsem se k němu otočila čelem, namáčkla jsem se mu na hruď a s jeho vůní pod mým nosem jsem se vydala do říše snů.
*O 2 MĚSÍCE POZDĚJI*
Je začátek listopadu a kluci měli minulý týden poslední koncert za tuhle tour a jelikož mají kluci teď pauzu, tak si zaslouží dovolenou. A naneštěstí je moje mamka dost dobrá kamarádka s Harryho mamkou Anne se rozhodly. ONY DVĚ se rozhodly, že si zajedeme na dovolenou do L.A. Já, Anne, Amy a Harry. No, žhavá čtyřka. Samozřejmě já a Harry jsme se od sebe za celý týden, co tu jsme nehnuli od sebe. Ale podle mě je to špatně. Čím víc jsem s ním, tím víc jsem si nejistá v tom, co dělám. Ale být s ním je pro mě něco úžasného. Nepopsatelného.
,,Au!'' Děláte si p*del, že mi právě do obličeje přistál polštář?! ,,Vstávej ty lenochu!'' Okřikl mě Harry a začal se smát. ,,Nemohl bys mě příště budit trošku příjemnějc?'' Řekla jsem rozespale a začala si pomalu sedat. Pokrčila jsem si nohy a položila si do nich svou hlavu. ,,Nemohl.'' Zasmál se Harry. ,,A proč jako?!'' Zvedla jsem svou hlavu a hodila po něm vražednej pohled. ,,Protože jsi strašně sexy, když jsi naštvaná a rozespalá zárověň'' Rošťácky se usmál a posadil se ke mě na postel. Ještě víc jsem se na něj zamračila a hodila jsem po něm polštář. ,,aaah!'' Vyjekl a začal se smát a já se k němu pak přidala. ,,Dobře, jsi vítěz.'' Řekl ironicky a našpulil rty, jako signál abych mu dala ranní pusu. ,,Na to zapomeň.'' Řekla jsem a zamířila si to směr koupelna, ale těsně před dveřmi mě chytl za zápěstí a otočil mě směrem k němu a natlačil na dveře. ,,Harry, co to děláš?'' Řekla jsem s vykulenýma očim, když se ke mě přibližoval blíž a blíž. Položil jeho pravou ruku na mou tvář a začal mě na ní palcem hladit, druhou se zapřel o dveře koupelny. Jeho oči se soustředili pouze na mé rty a hlavou se pomalu začal přibližovat. ,,Harry...'' Chtěla jsem něco namítnout, ale jeho rty mě přerušili. Byli, tak sladký. On byl, tak sladký. Nešlo mu odolat. Po chvíli jsem s ním začala spolupracovat. Pootevřela jsem ústa a do hry se přidali i jazyky. Pravou rukou jsem ho chytla za zátylek a tlačila ho blíž k sobě a levou jem ho tahala směrem ke mě za jeho košili. Po chvíli se ode mě na pár milimetrů oddálil. ,,Tohle jsem chtěl udělt už dávno.'' Řekl a na tváři se mu objevil malý usměv. Po chvíli i mě. ,,Jsi úžasná, víš to?'' Řekl naprosto vážne. Cítila jsem, jak se nehorázně červenám. On si toho všiml taky a ucilil se na mě a pak naše rty zase spojil. ,,Po snídani půjdu do hotelového bazénu a večer na párty, přidáš se?'' Olízl si rty a čekla na mou odpověď, ale furt se ode mě ani na kousíček nevzdálil. ,,Jasně.'' Usmála jsem se na něj a dál se věnovala jeho rtům.
____________________________________________________________________________________
2 díly za jeden den! Wuhuuuu! :D
Původně jsem nechtěla takhle přeskakovat ty měsíce, ale líp mi to nesedělo. :/ :)
Nezapomeňte na votes! :)
Ness
ČTEŠ
Style(s) - POZASTAVENO!
Fanfiction,,Nedovedu ti odpouštět navěky tvé dětintské činny.'' Její plná ústa se zkřivý do smutného úsměvu a pomalu opouští mé auto. ,,Já vím..,'' řeknu drobné blondýnce potichu, když už za sebou pomalu zavírá dveře, ale jsem si jistý, že tato slova slyšela...