TŘETÍ ČÁST - She's mine!

327 11 0
                                    

,,Chceš drdol?'' Zeptala jsem se Harryho hned po tom, co usedl na kožené křeslo aka kadeřnická židle. ,,Klidně. Pokud si teda myslíš, že mi bude slušet.'' Culil se na mě Harry a díval se na mě přes zrdcadlo. (Snad chápete, jak to myslím :P) ,,Že se vůbec ptáš. Tobě sluší všechno.'' Vyplázla jsem na něj jazyk a sehla se k němu a dala mu pusu pod ucho. Nemohla jsem si nechat ujít, jak se červená a aby to nebylo poznet, tak se radši koukal na špičky svých bot. Jak nenápadné, ale je roztomilý to se musí nechat. Začala jsem mu vyčesávat vlasy do culíku a dávala jsem si pozor, aby tam nebyl žádný hrbolek a potom jsem mu culík domotala do jednoduchého drdolu a zafixovala jsem ho tužidlem. I když u něj to nebylo moc potřebný.

,,Hotovo?'' Zeptal se nedočkavě Harry. ,,Ještě tě zapudruju, aby ses nám před těma vašema 'princeznama' neleskl.'' Mrkla jsem na něj a on se jen zvedl ze židle a otočil se na mě. ,, Kelss mám tě rád, ale na naše fanynky nesahej! Ani nevíš, jak moc pro nás znamenaj!'' Řekl naštvaně a zhluboka se mi díval do očí. Měla jsem pocit, že mi do nich chce vyrýt díru, myslela jsem si, že se mi podlomí kolena. Z jeho výrazu jsem začínala mít srach. Zaklepala jsem hlavou a omluvně jsem se na něj usmála a pokynula mu, aby si zase sedl zpátky do křesla. Je fakt obdivuhodné, jak si každý z kluků své fanynky brání. Nechápala jsem to, ale zároveň i odbivovala. Divné, co? Sáhla jsem do taštičky pro pudr a štětec a Harrymu jsem napudrovala obličej, jak jsem řekla. Trošku se zakřenil. Musela jsem se tomu zasmát. ,,Hotovo.'' Usmála jsem se a odložila pudr i se štětcem. ,,Díky.'' Řekl. Díky? Jenom díky? To jsem ho naštvala jenom kvůli tomu, že jsem si dělala srandu z jejich fanynek? Dělám to často, tak by si na to mohl už zvyknout. Z mého přemýšlení mě přerušil něčí hlas. ,,Kluci, za tři minuty začínáte.'' Všichni se zvedli a přáli klukům ať celý koncert dobře dopadne, ostatně, jako vždy. Když už kluci odešli na stage, šla jsem se projít po backstagi. Dělám to furt, aspoň se nenudím a můžu přemýšlet a tak.

Když už jsem se procházela po chodbách arény, začalo mi silně kručet v břiše. Naštěstí byl ode mě kousek automat se sušenkama bagetama, aspoň něco. Vyťukala jsem tam 14, což bylo číslo, které bylo označené pro bagetu Golf. Hodila jsem tam pár mincí, ale bageta se na cestě ke mě zasekla v tom automatu. ,,Skvělý!'' Zanadávala jsem si. Silou jsem třískla do toho tmavě modrého automatu a doufala jsem, že tím nějak pomůžu, ale nic. Bouchla jsem ještě jednou až mi zabrněla celá ruka. Furt nic. ,,No to si ze mě děláš ku*va p*del?!'' Řekla jsem směrem k automatu. Kopla jsem do něj a pomohla jsem víc něž jsem chctěla. Z automatu vypadla ne jenom bageta, ale taky asi čtyři Margotky a dvě MilkyWay. ,,No skvělý, aspoň se budu moct pořádně najíst.'' Mlsně jsem se olízla a začala se ohýbat pro můj dnešní 'úlovek', ale očividně jsem tam nebyla sama, kdo 'lovil'. Cítila jsem, jak jsem zadkem narazila do nějaké osoby, co stála za mnou. Rychle jsem pozbírala jídlo ze země, narovnala se a otočila jsem se na osobu stojící za mnou, ale nebyla jsem schopna se tomu/té dotyčnému/dotyčné podívat do očí. ,,Omlouvám se.'' Pípla jsem. ,,To je v pořádku, Já..Já jsem Tom.'' Konečně jsem dostala odvahu zvednout oči, když jsem si všimla, jak ten jistý 'Tom' zvedá ruku na pozdrav. Chytla jsem ho za ruku a potřásla s ní. ,,Kelssie'' Polkla jsem nahlas, když jsem si všimla, že ten Tom je fakt krásnej! Mohlo mu být tak 25. Měl modré očim, tmavě hnědé vlasy a přes jeho Security oděv, bylo vidět jeho vypracovaný tělo. ,,Ah, ty jsi ta Kelssi? Tak to mě těší!'' Úsměv se mu rozšířil a já si mohla všimnout dvou ďolíčků. ,,Co? Odkud mě znáte?'' Řekla jsem vystrašeně a konečně jsem pustila jeho ruku. Jak jsem mu ji mohla držet takovou dobu? Sakra! Jeho pohled mě tak hypnotizuje! ,,No za prvý ses mi před chvilkou představila a za druhý jsem nový člen '1D rodiny' nebo, jak tomu říkáte. Mark je nemocný a dva měsíce ho budu zastupovat já.'' Usmál se. Jo jasný, to už mi taky říkali. Jsem fakt sklerotik. Asi bych se s tím měla jít léčit nebo něco. ,,Jsi v pohodě?'' Vyrušil mě Tom z přemýšlení. Zase. ,,Jojo jasný.'' Usmála jsem se na něj. ,,Toto všechno sníš?'' Řekl s mírně pobaveným výrazem. O čem to mluví? Jo, aha. O tom jídle, co držím v ruce. No, ale až tak tolik toho snad není ne? Říkala jsem si duchu. ,,No, vlastně....ne...já..ono to vypadlo.. Původně jsem chtěla jen tu bagetu, ale asi se to nějak rozbilo...nevím, co se stalo prostě to vypadlo..'' Řekla jsem nenápadně a doufala jsem, že ty rány, jak jsem to toho třískala a kopala nebyly moc slyšet. ,,Jo aha'' Řekl docela pobaveně a dal mi ruku na záda a tlačil dopředu, asi chtěl abych šla s ním. Je divnej. A krásnej. Ale je DIVNEJ SAKRA! HODNĚ DIVNEJ...Kam mě to vede? ,,Ehm, kam jdeme?'' Prolomila jsem chvilku ticha a tázavě jsem se na něj podívala, ale furt jsme pokračovali v chůzi. ,,Do maskérny'' Odpověděl po krátké odmlce a věnoval mi rychlý úsměv. ,,Ok'' špitla jsem. A věnovala jsem se dál cestě.

*PO HODINĚ*

S Tomem jsme se docela dost za tu dobu spřátelili a poznali jsme, že toho máme dost společnýho. Záčíná se mi zamlouvat a myslím si, že i já jsem mu padla do oka, protože tu padlo pár perverzních narážek, ale mě to nevadilo. Naopak spíš mi to lichotilo. Po chvíli povídání a pošťuchování se s Tomem se rozrazili dveře do maskérny a stál tam Liam, Niall, Louis a Harry a něčemu se zase smáli, by mě zajímalo, co zase na tom koncertu provedli a nebo radši ne. Z ničeho nic mě začal Tom lechtat chtěla jsem mu vynadat a jít za klukama, ale jak jsem viděla Harryho žárlivý pohled začala jsem Toma lochtat taky. Nevím, proč Harry žárli, když se bavím s jiným klukem, ale líbí se mi to. Normálně bych toho kluka poslala někam a šla se věnovat Harrymu, ale po tom, že byl na mě uraženej bez důvodně. (Prakticky), tak proč si s ním nepohrát. ,,Stop! Tome přestaň!'' Křičela jsem na Toma až jsem z toho jeho lechtání skoro brečela smíchy. ,,Ani mě nehne!'' Vykřikl a začal se smát po chvíli, ale naštěstí s lechtáním přestal jelikož viděl, jak už mi to není příjemný. ,,Chtěla jsem Toma obejmout, když jsem si všimla, že Harry na nás pořádn pohrdavě kouká. Když už jsem se k Tomovi přibližovala někdo mě chytl za boky a zatáhl zpátky. Tu vůni bych poznala na kilometry daleko. Harry. V duchu jsem se vítězně poplácala po ramenech. ,,Tome myslím, že bys měl jít skontrolovat jestli se sem nějaká fanynka nevloupala nebo něco.'' Řekl Harry a přitiskl si mě ještě blíž k jeho tělu. Tom se na nás střídavě díval. A potom jen přikývl a odešel. Hned, jak Harry zjistli, že opravdu odešel otočil si mě tak, že jsem mu koukala do očí. ,,Jste se nějak rychle skamarádili, ne?'' Řekl a mezi obočím se mu vytvořila menší vráska od toho, jak se mračil. Musela jsem se nad jeho výrazem mírně pousmát, ale po chvíli jsem zase měla kamený výraz. ,,No víš....já a Tom jsme se za to dobu.....co se známe...'' Olízla jsem si spodní ret a pokračovala. ,,Jak bych to řekla no...'' Schválně jsem to prodlužovala a Harry naštvaností mačkal mé boky, které pořád svíral. ,,Asi jo...skamarádili jsme se docela rychle...je fajn..docela, ale tebe má radši.'' Usmála jsem se na něj a vlípla jsem mu pusu na tvář. Jeho stisk povolil.

______________________________________________________________________________

Vím, není to moc dlouhá část, ale nu což co...Lel :D

Nahoře máte, jak si představuju Toma já :)

Ještě dneska vydám další část...nuda a inspirace přetéká.. :D (jéj..já jsem vtipná :))) :DD )

Ness



Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat