ČTYŘICÁTÁ PÁTÁ ČÁST - 2k14

110 5 0
                                    

Už je to necelých dvacet minut, co jsem přišla od Liama. Opravdu jsem si to u něj užila.

Momentálně sedím na své - jak jinak, než neustlané posteli a snažím se dovolat tomu tvrohlavému kudrnáči.. Ovšem to se mi nedaří. Nějak to neřeším a jdu si do kuchyně pro malou svačinku. Nakonec se z malé svačinky stane oběd. Dojím svou porci číny a jdu si připravit do školy - ano, opět začnu chodit do školy, dokud kluci neukončí svou pauzu, poté budu studovat na dálku, jak tomu bylo doposud.

Do svého koženého batohu nahážu učebnice - krom algebry se kterou si sednu na postel a začnu se ji učit. Tedy spíše do toho jen koukám, protože mi nikdy nešlo nic, co bylo spojené s matematikou. Tedy šlo, ale jen poté, co mi to Harry vždycky vysvětlil. Teď se to, jak tak koukám budu muset naučit sama. Sama samotinká samička - Dodá mé vtipné já.

Je něco kolem půl čtvré a já se rozhodnu si jít zaběhat. Nebudu vám tu lhát a říkat jaká jsem sportovkyně, protože to není pravda, ale vždycky si najdu čas na to abych si zaběhala a tím i pročistila mysl, kterou mám na můj věk přeplněnou opravdu důležitými myšlenkami. Ehm.. Nebo taky ne..

V ulicích sice mrzne, ale já se potřebuji schladit a tak si přes hlavu přetáhnu růžové tílko a k tomu si beru černé legíny. Vlasy stáhnu do lajtského culíku a už si na mobilu vyhledávám trasu. Obuju své Nike boty ve stejné barvě mého tílka a se sluchátky v uších se začnu v obýváku protahovat. Když už je mé tělo připravené vyrazím na pěti kilometrovou trať v okolí mého rodného města - Londýna.
Modlím se, abych neskončila nemocná, to by se učitelům asi moc nelíbilo.

            (KELSS ZDE)

            (KELSS ZDE)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

HARRY'S POV:

Sedím na proutěném křesle na své terase a sleduji mou zasněženou zahradu. V ruce držím čaj, do kterého jsem si přilil kapku rumu.

Udělal jsem chybu. Nejednu chybu. To s tou Kendall  bylo nejvíce stupidní, co jsem za celý svůj život udělal. Chci Kelssie. Zamiloval jsem se do ni a je mi jedno, co na to budou ostatní říkat. Je to MŮJ život, ne jejich. A že jí je šestnáct? To snad není důležité.

V jednom kuse mi vibruje telefon, ale neberu to, vím kdo mi volá. Ona. Nevezmu jí to už jen z toho důvodu, co udělala. Jistě nechodíme spolu, ale to nic nemění na tom, že si může spát s náhodnýma klukama. Už jen potom, co k sobě cítíme. Navzájem. Vím, že ke mě něco cítí, ale nedokážu určit zda je to stejně silné, jako z mé strany. Ale očividně ne. Hrála si se mnou. Zblbla mě a pak se vyspala s tím přesterojdovaným idiotem. Určitě ji zdrogoval.  ( žárlivec.. :D )

Bože, proč to udělala?

Mám v hrudníku díru ve velikosti golfového míčku a to jen kvůli Kelssie. Musíme si dát nachvíli pauzu od toho našeho vzathu - nevztahu. Já si musím dát pauzu od její andělské tváře a ďábelské mysli, která mě tak moc vzrušuje.

Ničí mě to. Ničí mě ten pocit, že mě vnímá jen jako kamaráda s výhodama. Jinak si to nevysvětlím. Nevím jinak, proč by dělala to co udělala, co pořád určitě dělá. Motá mi hlavu, motá mě celýho. Motá mě do svých neviditelných nitek a já nemám tušení, jak se z nich vymotat.

Usrknu si ze svého už vlažného čaje. Zadívám se na jeden bod své zahrady a to zahradní altánek.

Deža ví.

Throw back:
26.7. 2014 - 14:06

Sedíme v altánku a přetahujeme se o poslední kousek mléčné čokolády.

,,Harolde, snědl si více než půlku!''  Okřikne mě a pořád drží jednu půlku čokloládového čtverečku

,,No a co! Já jsem chlap!'' Zatáhnu se smíchem za čokoládku, ale patnáctiletá blondýnka se ji nechce vzdát.

,,Ty? Vždyť jediný chlupy, který máš jsou vlasy!'' Hlasitě se zasměje a volnou ruku mi zatahá za konečky mých kudrlinek.

,,Až mě jednou uvidíš nahýho, budeš řikat něco jinýho.'' Mrknu na ni a ona šokem upustí čokoládu a já převezmu nadvládu a rychle ji sním. Mlsně se olíznu a zasměji se nad jejím výazem. Tváře mají teď nádech karmínové barvy a její modro - šedá kukadla ji zachvíli vypadnou z důlku pokud se na mě bude ještě chvíli takhle dívat.

,,Jak tak koukám už si představuješ moji délku.'' Uchechtnu se a ona se nad mýma perverzníma myšlenkama znechuceně ušklíbne, jak tomu bývalo každmým dnem, když jsem se zmínil o sexu. Předpokládám, že je ještě panna, ale vždyť jí je patnáct pár měsíců. Má na to ještě čas.

,,Jsi nechutný úchyl.'' Poví a upraví si svůj culík, který se jí pohupuje ze strany na stranu díky slabšímu větříku.

,,Možná, ale stejně si mě právě představuješ nahého.'' Řeknu a myslím to vážně. Její tváře už doslova hoří studem a já propuknu v hlasitý smích.

,,Jsi panna?'' Vyklouzne mi z úst, když už se trochu uklidním.

,,Já..Ehm..'' Snaží se něco říct, ale přeruší jí Amy hlas, který volá její jméno. Vstaneme z lavičky a já ji pevně obejmu. Cítím, jak rychle ji buší srdce asi jsem ji moc rozhodil, což jsem opravdu nechtěl. Něžně ji hladím po zádech a vlípnu ji malou pusu do vlásků.

,Užij si tábor.'' Povím, když se od sebe odtáhneme.

,,Jasně , přijedu na váš koncert do Seattlu.''

,,Dobře, dávej na sebe bacha.'' Napomenu ji se vážným tónem hlasu, nad kterým se ona zasměje.

,,Jasně taťko.'' Zasalutuje a proběhne kolem mě. Nemůžu si pomoct, ale musím se ji dívat na zadek. Má ho fakt božský, tak krásně kulaťoučký a pevný. Yumi.

Now: 19.1. 2016 - 15:59

Zasměji se nad tím jakým perverzákem jsem to byl a ještě více, když si uvědomím, že se ze mě stal ještě větší.

Je smutné až skoro divé, že myšlenky na ni mi zvedly náladu...

______

Další díl a musím říct, že jsem na sebe pyšná, protože si myslím, že je docela i dobrý mno.. :D

Love ya

Ness





Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat