***Předem říkám, že tenhle díl není moc dlouhý a ani nějak záživný, ale i přesto jsou tam VELMI důležité pasáže. Těším se na vás u dalšího - už zábavnějšího dílu. :)
Love ya.
Ness***,,Dobré ráno, sluníčko.'' Zapřede do mého ucha sametovým hláskem a já se mírně ošiju. ,,Dobré.'' Otočím se na druhý bok a políbím ho na nos. ,,Co říkáš na ranní rozcvičku?'' Laškovně se ušklíbně. ,,To si nechám líbít.'' Slastně zapředu a začnu ho jemně líbat. Zatlačím na jeho nahou hruď a přavalím se na něj.
Obkročmo si na něj sednu a začnu líbat jeho klíční kost. Narovnám se a přetáhnu přes hlavu jeho/moje tričko. Opět jsem se věnovala jeho sladkým rtům a začala pánví přirážet proti němu. Oba dva jsme byli nazí, nic nám nebránilo začít.
Zatlačil na má ramena a přetočil se nade mně. ,,Keve.'' Slastí přivřu oči, když do mě zajede žaludem. Jeho celá délka mě po chvíli krásně naplňuje. Nikdy se nevyrovná Harrymu, ale také není nejhorší. Na odreagování..
Začne se ve mě pomalu pohybovat a poté zrychlí. To tempo je až nemožné. Slastně vzdychám až skoro křičím. ,,Bože, Kelssie!'' Zasténá a slastně zakloní hlavu.
Během pár dalších přírazu vyvrcholím a on pochvíli též.
Svalil se vedle mého těla a oba dva jsme to těžce rozdýchávali.
,,Jsi úžasná.'' Vydechl. ,,Já vím.'' Uchechtla jsem se a on mě políbil na spánek.
,,Vyfotíme se?'' Nabídl. ,,Klidně.'' Usmála jsem se na něj. Z nočního stolku vzal svůj telefon a už to jelo. První fotka mázlá, druhá je moc odvážná, ve třetí jsou vidět naše po sexu znavené obličeje. Složitý to život.
,,Co tahle?'' Zastaví se u obázku, kde jsou vidět pouze naše těla ležící vedle sebe. ,,Ta je na instagram, jako dělaná.'' Doplní se. ,,Jo, ta je fajn.'' Usměji se a věnuji mu malý polibek na rameno. ,,Tak co tam napíšeme, hm?'' Otočil se mírně hlavu, tak aby na mně viděl. ,,Co chceš.'' Pokrčila jsem rameny. ,,Díky za pomoc.'' Řekl sarkasticky. ,,Nemáš zač.'' Vyplázla jsem na něj jazyk.
INSTAGRAM : (VIZ OBRÁZEK V MÉDIÍCH )
Bed Time. #JustFriends#Love @ KForkSs
,,Co říkáš?'' Ukázal mi svůj telefon, kde už byla zveřejněná fotka. ,,No, nádhera.'' Uchechtla jsem se. ,,Ty jsi nevděčnice.''
,,No dovol! Tss.'' Štípla jsem ho do ramene. ,,No to si dovolím.'' Políbil mě na čelist a sladce se usmál.
,,Budu to muset nějak vysvětlit Harrymu.'' Můj tón hlasu zvážněl. ,,Co máš na mysli?'' Nechápal. ,,Ten hovor.'' Pokrčila jsem nervózně ret. ,,Ty to zvládneš. Věřím ti.'' Povzbudivě se na mě usmál. ,,Když myslíš.'' Přetočila jsem se na záda a zamyšleně hleděla do bílého stropu.
,,Dáš si něco k snídani?'' Ptá se mě mile a tím mě vyruší z přemýšlení. ,,Ne, já už asi půjdu.'' Řekla jsem jednoduše a začala se zvedat z postele. ,,Jak myslíš. Chtěla bys hodit domů?'' Tázavě se ne mě podívá. ,,To bys byl hodný.''
____
,,Díky za odvoz.'' Na tvář jsem mu vlepila krátký polibek a pomalu vystoupila z auta. ,,Nemáš zač. Měj se.'' Řekl s úsměvem, úsměv jsem mu oplatila a už zavřela dveře od auta.
,,Ahoj mami!'' Křikla jsem ze předsíně, kde jsem si právě zouvala boty. ,,Ahoj!'' Slyšela jsem nazpět. ,,Ahoj dcero!'' Ozval se ještě někdo další a ten někdo byla Lou. ,,Čau Lou.'' Přiběhla jsem za ní a krátce ji objala. ,,Já myslela, že zaučovat jedete až zítra.'' Divila jsem se. ,,Ne, už dneska. Čekaly jsme na tebe až dorazíš.'' Vysvětlila mi mamka. ,,Aha.''
Mamka a Lou jede do ''vyzážistické školy'', která se koná každý rok a vyzážisté/kosmetičky z Anglie jsou výtání a zkouší nové trendy a produkty na modelích.
,,Tak pa.'' Políbila mě mamka na čelo. ,,Pa.'' Oplatila jsem ji pozdrav. ,,Pa Lou.'' Skočila jsem do jejího objetí. ,,Pa Kelss.'' Taktéž mi oplatila pozdrav a už se vydaly pryč.
Jen, co se za nimi zabouchly dveře jsme běžela do mého pokojíčku převléct se. Oblékla jsem si maskáčové legíny a šedou Nike mikinu.
Společně s mým věrným kamarádem - telefonem - jsem si zalezla do mého pelíšku a začala vytáčet Harryho číslo.
**Volaný účastník je momentálně nedostupný, o jeho dost - **
,,Jo jo jo. To mě nezajímá. Krávo!'' Křikla jsem na tu otravnou ženskou v mým telefonu a hovor ukončila. Rozhodla jsem se, že mu tedy zanechám ''pár'' SMSek.
KELSSIE: Ahoj Hazzoušku. Omlouvám se za ten včerejšek, ale všechno ti vysvětlím a až budeš moct zavolej mi! Prosím, moc mi chybíš. :( xxKelss
Telefon jsem položila na postel a po pár sekundách mi přišla nová SMS, ale ne od Harryho.
VE: Čauky, nechtěla bys zajít dneska na oběd? Musím ti něco říct! :)
KELSSIE: Jasně, kdy a kde? :)
VE: V jednu před TortelliniCup? :)
(Btw. Hledala jsem restaurace v Londýně a tahle se mi zdála fajn.. Takže žádný fake! :D )
KELSSIE: Fajn, těším se. :)
VE: Taky, pa. :*
Iphone jsem odhodila někam za mně a šla se do přízemí nasnídat, už mám dost velký hlad.
ČTEŠ
Style(s) - POZASTAVENO!
Fanfic,,Nedovedu ti odpouštět navěky tvé dětintské činny.'' Její plná ústa se zkřivý do smutného úsměvu a pomalu opouští mé auto. ,,Já vím..,'' řeknu drobné blondýnce potichu, když už za sebou pomalu zavírá dveře, ale jsem si jistý, že tato slova slyšela...