DVACÁTÁ PRVNÍ ČÁST

163 11 0
                                    

Harryho pohled:

,,Uuu. Chudák holka. No - ''  Kelss to už bylo nepříjemné a tak to raději vypla, nedivím se jí - já sám už jsem to na začátku přestal vnímat a přemýšlel jsem nad naší nocí před Vánoci. Asi jsem se při tom culil, ale nevadilo mi to.

,,Je to pravda?'' Postavila se přede mně.

_______

,,Ne! Teď mluvim já!'' Okřikl mě až jsem z toho šoku ucukla. ,,Když jsem ti říkal ať se na to nekoukáš, neposlechla si a furt ses na to dívala! Proč jsem jim to řekl?! Chci mít od nich pokoj! Asi byla chyba se do tebe zamilovat, ale tohle nejde ovládat! A teď se tady hádáme kvůli po*ranýmu bulváru! A víš čí je to vina?! Tvoje! Jenom tvoje! Strč si společně s bulvárem tyhle ''fakty'' do prdele!'' Křičel jsem na ni ze všech sil. Dost mě nas*ala! Co si sakra myslí, že mě bude obviňovat kvůli ho*ně?!
Nezmohla se ani na slovo. Asi jsem to trochu přehnal, ale vždyť ví, jakej je bulvár!

Nevydržel jsem to odešel z obýváku a nechal ji tam němě stát. Naštvaně jsem dupal po schodech do jejího pokoje. Oblékl jsem se, vzal si potřebnéí věci, jako je mobil, peněženka, klíče a vydal se pryč z tohohle domu trochu se projít a pročistit si hlavu. Samozřejmně jsem nezapomněl dramaticky prásknout dveřmi.

Celý den až do šesti večer jsem coural po Londýně. Párkrát jsem se zastavil u fanoušků, vyfotil se s nimi a prohodili jsme pár milých frází. Tohle mi zvedlo náladu. Také jsem si samozřejmně dal něco k jídlu a přemýšlel o hádce mezi mnou a Kelssie, která mi několikrát volala, ale já neměl náladu jí to vzít.

Jak jsem tak o nás přemýšlel zjistil jsem, že jsme to přehnali oba - jsem to ale genius!

,,Wow, to už je osm večer?'' Ptal jsem se sám sebe, když jsem se kouknul na displej svého telefonu. Asi bych už měl jet domů a omluvit se Kelss. Otočil jsem svůj černý Range Rover a vydal se ke klidnější části Londýna, kde se nachází dům Forksových.

______

,,Kelss?!'' Zvolal jsem v domě, který se zdál prázdný. A taky, že byl. ,,Asi je někde u kamarádky a na mně se vykašlala.'' Pokrčil jsem rameny a pochvíli zaťal pěst. Co když se jí něco stalo?! Začínal jsem se bát.

,,Volaný účastník je momentálně nedo-'' Típl jsem to, abych nemusel poslouchat tu ženskou, co se mi vloupala do Kelssiinyho záznamníku.

,,Na to fakt nemám!'' Zanadával jsem si a mířil k prvnímu klubu, který uvidím. Potřeboval jsem se nutně ožrat.

'G.O.L.D.E.N' Bylo nad skleněnými dveřmi, usoudil jsem, že to bude nějaký klub -  no a hlavně tam bylo napsáno i 'night club', ale pst. ( :D )

Chystal jsem se vyjít dovnitř, ale ze dveří někdo vyšel a nevšiml si mě - tím pádem do mně vrazil. Byl to nějakej chlap a za sebou někoho táhl, předpokládám nějakou holku. ,,Sorry kámo.'' Zasmál se opilecky. Počkat, počkat! Ta holka nění 'nějaká holka' to je úplně ožralá Ve.

,,Ku*va Ve co děláš?'' Okřikl jsem ji a rozdělil ty dva svým tělem. ,,Heeeej! Ta je mojeee!'' Zamračil se ten prasák. ,,Vsmahni!'' Zasyčel jsem. ,,Ah! Tak příště kotě.'' Mrkl na Ve a řítil se zpátky dovnitř do klubu. ,,Tak pojd'.'' Přehodil jsem si ji přes rameno. ,,Nech mě, ty..ty..ty..!'' ''Vyhrožovala'' mi. ,,Jasně.'' Zasmál jsem se. ,,Taxi!'' Zapískal jsem a Ve položil na zem. Po pár sekundách u nás jedno projíždějíci taxi zastavilo. Pomohl jsem ji nasednout a taxikáři nadiktoval adresu Liamova domu. Já na tohle nemám. ,,Ty nejedeš, brouku?'' Posmutnila Ve, když jsem se za ni chystal zabouhnout dveře. ,,Ne.'' Zachraptěl jsem. ,,Kelssie bude, ale smutná.'' Zabrumlala. ,,Co?! Ona tam je taky?!'' Ptal jsem se, jakobych si myslel, že fakt odpoví. Zabouchl jsem za ni dveře a rychle vběhl do klubu. Chvíli jsem se rozhlížel, ale nakonec jsem ji viděl, jak sedí na baru a podepírá si hlavu.

,,Kelss!'' Zvolal jsem na ni, když jsem u ní byl už docela blízko. ,,Kelssie!'' Spanikařil jsem, když se ze stoličky zhroutila na zem. Rychle jsem za ni přiběhl, klekl jsem si a položil jsem si její hlavu na kolena. *Plesk* Začal jsem jí dávat malé facky přes tvářičky, aby e trochu vzpamatovala. Po chvíli přiběhl i barman - asi - s džbánkem vody a začal jí tim kropit čelo a oblasti krku.

,,Dobrý probírá se.'' Vydechl jsem si. ,,Uf. Já jim říkal ať moc nepijou.'' Ulevil si barman a postavil se zpátky na nohy. ,,Jak ať moc nepijou?! Neměly by vůbec pít! Není jim osmnáct!''
 ,,Když ony na tom trvaly.'' Mrkl na mně a šel zpátky na své místo za bar. ,,Ah.'' Sykla bolestí a začala pomalu otvírat oči. ,,Pojď.'' Zabrumlal jsem oproti jejím vlasum a vzal si ji do náručí. ,,Zavolej nám prosím taxi.'' Řekl jsem barmanovi, pouze přikývl. Nechtěl jsem ho volat na ulici. Ještě by ji rozbolela hlava víc než ji určitě bolí.

Taxi naštěstí během pár minut přijelo a já tam mohl mou princeznu uložit a připásat. Sedl jsem si vedle ni a milýmu pánovi jsem nadiktoval adresu - momentálně - našeho domu. ,,Kde to jsem.'' Rozkoukala se a v očích se ji zablýskly slzy. ,,Neboj. Jedeme domů.'' Pohladil jsem ji postehně a ona zhluboka vydechla a zabořila se více do sedačky. ,,Mně je zle.'' Celá zbledla a předklonila se. ,,Zastavte nám!'' Okřikl jsem taxikáře, který ihned přijel ke kraji cesty. Kelssie rychlostí blesku vystoupila z auta a bežela kousek do pole. Já ji následoval. Položil jsem ruku na její záda a hladil ji po nich. Chudinka, poprvé se opila a hned do bez vědomí. Trošku jsem se uchechtl a čekal až se jí trochu uleví. ,,Jdi pryč!'' Zaskumrala. ,,Nikdy.'' Opáčil jsem.

______

,,Moje hlava!'' Fňukala Kelss a flákla to sebou na postel. Už naštěstí převlečená ve spacím. ,,Nefňukej furt.'' Zasmál jsem se a lehl si vedle ni.

,,Omlouvám se.'' Podíval jsem se na ni a ona naš pohledy spojila. ,,Omlouvám se.'' Zopakovala. Začali jsme se k sobě přibližovat, že se políbíme, ale Matka příroda byl momentálně silnější. Kelss se rychle odtáhla a běžela na záchod. ,,Miluju tě.'' Uchcechtl jsem se, i když to ona slyšet nemohla. Na záchodě byla více než pět minut, tak jsem se začal obávat a šel radši za ni.

,,Jsi v pořádku?'' Našel jsem ji opírat se nad záchodovou mísou. ,,Ne.'' Vzlykla. ,,No tak.'' Sedl jsem si za ni a políbil ji na odhalené rameno. ,,Už je to lepší.''Špitla po chvilce ticha, ulevilo se mi. Spláchla a pomalu se zvedla - s mou pomocí. Přešla k umyvadlu a vyčistila si zuby. Celou dobu jsem ji pozoroval. Ústa si ještě vypláchla vodou a obešla mě. Lehli jsme si na postel a ona mě jemně políbila na ruku, kterou jsem ji objímal okolo krku. ,,Hele zlato - '' Políbil jsem ji na čelo, ale její skuhrání mě přerušilo. ,,Ne! Ne! Ne!'' Vymrštila se na nohy a utíkala do koupelny.

Tahle noc bude ještě dlouhá. Hlavně pro ni. Já si s ní totiž užívám každou minutu.

___________

Ness


Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat