TŘICÁTÁ ŠESTÁ ČÁST - ROOM NUMBER SIX

145 8 0
                                    

HARRY

,,Už si půjdu asi lehnout.'' Skočila mi Kelss do řeči, když jsem vyprávěl zážitky z tour. ,,Já asi taky.'' Řekl jsem a zvedl se z pohovky společně s tou blondýnkou. ,,A co ten příběh, huh?'' Uchechtla se Ellen. ,,Bude muset počkat jsem fakt unavenej.'' Přikývla a dál se v tom nerýpala - díky Bohu..

,,Dobrou.'' Řekli jsme sborově.

,,Nechceš si lehnout ke mě?'' Chytl jsem tu krásku za ruku a přitáhl ji blíže ke svému stále rozpálenému tělu. ,,Vždyť tam máš Kendall.'' Prohodila přidrzle. Nad jejímž tónem hlasu jsem se musel zasmát.

,,Skoro od začátku pobytu na lodi mám vlastní pokoj. Tady Šestku.''

,,Aha.. Tak fajn, jen si vezmu nějaké věci.'' Mrkla na mně. ,,Můžeš si vzít rovnou všechny.''

,,Proč všechny?'' Nechápala. ,,Můžeš se mnou být na pokoji, jak jsme ze začátku plánovali.'' Uculil jsem se na ni. ,,Tak fajn. Pomůžeš mi?'' Navrhla s úsměvem na tváři. ,,Jasně.''

Vešli jsme do jejího starého pokoje a vzali všechny její kufry - naštěstí si nevybalila a vše měla v kufrech až na pár triček, které se válela na podlaze. Začali jsme je zvedat.

,,Bordelářka.'' Zamlaskal jsem a zakroutil nad jejím systémem v ''uklízení'' hlavou. ,,Hej! Já tě slyšela!'' Okřikla mě a hodila na má záda jedno z jejích triček. ,,Pardon, pardon.'' Uchechtl jsem se.

,,Ty taky nejsi zrovna perfekcionista, co se týče v pořádku, tak drž hubu.'' Zasmála se. ,,No dovol!'' Prudce jsem se narovnal a hodil po ni tričko, které před chvílí ještě obývalo má záda. Triko ovšem chytla.

,,Šikovná.'' Pokrčil jsem uznale ret. ,,Od jakživa.'' Vyplázla na mně jazyk. ,,Ty drzounko!'' Rozeběhl jsem se za ni, tak rychle, že se stačila pouze otočit. Mé tělo narazilo do toho jejího, objal jsem ji okolo pasu a své velké dlaně položil na její ploché bříško. Její ruce se ocitly na těch mých a hlavu zaklonila dozadu. Tím pádem se opírala o mou hruď. Má hlava zklouzla na její rameno, aby mi to bylo pohodlné musel jsem se mírně skrčit.

Chvilku jsme byli v této uklidňující pozici, dokavaď se neodtáhla. Sehla se pro tričko - ten výhled byl úchvatný.

,,Kroť si svého kamaráda.'' Narovnala se a otočila čelem ke mně. Nadzevdl jsem nechápavě obočí a ona se nad mou reakcí zasmála. ,,Ta boule je vidět na míle daleko.'' Ukázala s úsměvem na můj rozkrok.

,,To je tvoje chyba.''

,,Koho jinýho, Kendall? To těžko.'' Řekla ironicky.

,,Pojď už.'' Ignoroval jsem její poznámku, chytl za madla kožených kufrů a vedl ji do mého..Tedy našeho pokoje.

,,Ta - dy je manžel - ská pos - tel?'' Dělala mezery ve slovech a ukazováčkem mířila k manželskému lůžku. Proč je z toho sakra tak nervózní?

,,Ano?'' Odpověděl jsem a naschvál zvýšil ke konci hlas, aby to vyznělo jako otázka. Položil jsem její kufry vedle skříně - no, spíše takového prádelníčku, protože celá skříň by v poměrně malé kajutě moc překážela.

Své tělo jsem položil do postele a natažené nohy překřížil. (YOU KNOW WHAT I MEAN ) Sledoval jsem ji, jak na mně zmateně kouká. Opravdu nevím, co jí na tom vadilo vždyť jsme spolu spali hodněkrát a dokonce jsme v posteli dělali i jiné věci.

No, ale musím nechat, že pohled na ni mi vytvářel zábavu. Vypadala tak vtipně, ale zároveň rozkošně, jako dvanáctiletá holčička, co omylem vešla do pánské šatny. (Lol. Nechápu, jak mě napadlo tohle přirovnání. Žádné pedofílie tady! :D )

Nevydržel jsem to a vyprskl smíchy. Teď se její výraz změnil z vystrašeného na překvapený a rázem na uražený. Překřížila ruce na hrudi a naklonila hlavu nabok.

,,Promiň, ale vypadáš fakt legračně.'' Řekl jsem, když už jsem se trochu uklidnil.

,,Jdu do sprchy.'' Protočila očka a se sprchovým gelem a ručníkem v ruce odešla z našeho pokoje.

A je to tu zase - ten tlak v kalhotách je neúprosný až bolestivý. Převlíkl jsem se do černých boxerek Calvin Klein, které mám na spaní a zalezl do postel. Snažil jsem se ignorovat mého věrného přítele, ale bylo to opravdu těžké.

Už jsem to nemohl vydržet a má ruka zabloudila do boxerek. Uchopil jsem svůj penis a začal po něm přejíždět. Můj zrak se uchytil na dveře a má pravá ruka vystřelila rychle k mé hlavě.

Otočil jsem se na bok a uviděl ji, jak ukládá tubu šampónu - či co to je za serepetičku - na poličku a jediné, co má na sobě je ''delší'' šedivé tričko, které ji nezakrývá ani půlku jejího krásného zadečku a černé krajkové kalhotky. Nenazval bych je tangy, ale neměly k nim daleko.

,,To mi snad dělá schválně!'' Zanadával jsme v duchu. Ta mrška se ohla a něco hledala v tašce a tím mi umožnila výhled na její pozadí. Samozřejmě na to začaly reagovat i mé hormony a opět nastala ta ukrutná bolest.

,,Do prdele.'' Zaskuhral jsem, když se trochu zavrtěla.

,,Mám to.'' Řekla asi spíše pro sebe, ale já to též slyšel a narovnala se. Už bylo na čase Forksová!

V ruce držela nabíječku, přešla k zásuvce a dala si nabít telefon. Otočila se na mně a zalehla do měkkých peřin. Chtěla se přikrýt, ale něco ji zarazilo.

,,Co je?'' Zašeptal jsem, aby nebyla v mém hlase poznat nadrženost. ,,Společná peřina.'' Zavrčela.

,,A?'' 

,,Nic, neřeš to.'' Usmála se na mně, přikryla se bílou peřinou. ,,Dobrou.'' Dodala a zhasla lampičku na nočním stolku. Jestli se tedy tomu dá tak říkat.

,,Dobrou noc.'' Zachraptěl jsem a hlasitě polkl.

Skoro jsem nedýchal, jak jsem byl vzrušený.

,,Děje se něco?'' Otevřela oči a přitulila se blíže ke mně. Neodpověděl jsem.

,,Ah, chápu.'' Uchechtla se a zvedla hlavu z mé hrudě. ,,Stylesi, Stylesi.'' Zakroutila hlavou poté mě vášnivě políbila na rty. Polibky jsem samozřejmě oplácel. Mé tělo mi nedovolilo protestovat a já bych to stejně neudělal.

,,Děkuju.'' Zašeptal jsem mezi polibky a povalil ji pod sebe. ,,Zatím je brzo na děkování.'' Zasmála se a začala hladit mou hruď.

______

Dobrý zakončení, huh? :D Na nějakou tu erotiku si budete muset počkat do dalšího dílu.. 3:)

Nessie


Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat