TŘICÁTÁ ČTVRTÁ ČÁST

120 6 0
                                    

,,Moc se omlouvám za to, že jsem si tě v tý vodě nevšímala.'' Pokrčila jsem svůj plný ret a obmotala kolem svého těla bělavý ručník.

,,To je v pořádku.'' Usmál se Kevin, i když to moc věrohodně nevypadalo.

,,Pojď.'' Chytla jsem ho za ruku a táhla dolů do kajut.

 ,,Kam mě to vlečeš?'' Uchechtl se a jen tak tak se nepřizabil na úzkých schůdkách, které vedou dolů do podpalubí.

,,Jaký je tvůj pokoj?'' Ignorovala jsem jeho otázku.

,,Čtyřka.''

Otevřela jsem dřevěné dveře a posadila se na postel. ,,Zavři.'' Pokynula jsem.

,,Okey?'' Nechápal, ale i tak učinil, jak jsem mu nařídila.

Poklepala jsem na postel vedle mě a tím mu naznačila, aby si ke mně přisedl. Pochopil to a sedl si vedle mně.

,,Potřebuju radu.'' Podívala jsem se mu do očí.

,,Fajn.'' Usmál se. ,,S čím chceš pomoct?''

,,No... Jak jsi si jistě všiml  Harry se tu celou dobu oblejzá s Kendall a jen aby bylo jasno. S Harrym jsme spolu spali. Dvakrát a chovali jsme se k sobě, jako kdybychom byli pár. Ale on je pořád pouze s Kendall a řekl mi proč.'' Začla jsem zlehka. ,,Proč?'' Svrašil k sobě obočí. ,,Shrnu ti to, nechce se mi to moc rozebírat do podrobna. Řekl: 'Takže.. Kendall jsem sem vzal čistě z kamarádské lásky. No, ale pak jsi mi řeka, že si sem vezmeš kamaráda, kterýmu je devatenáct a prostě.. Sice jsem ještě o něm nic nevěděl, ale hned v tu chvíli jsem začal žárlit a..'   ''

,,On na mě žárlí? Wow.'' Uchechtl se Kev a nevěřícně zakroutil hlavou. ,,No to není všechno.'' Zašermovala jsem rukama.

,,S Kendall to všechno hráli. Každopádně před tím se stala ještě jedna věc. Prostě jsem načapala Derilla a Kendall při..Ehm.'' Zašklebila jsem se a Kevin se zasmál a rukou mi naznačil, abych pokračovala. ,,Harry mi prostě nevěří a nazval mě lhářkou a..No to není podstatný. Večer po tom broučím incidentu za mnou přišel a lehl si ke mě do postele...'' Chtěla jsem pokračovat, ale ten blbeček mě přerušil.

,,Wowowooo! O si k tobě lehl do postele, i přestože metr od vás byl Derill?'' Koukal na mě s pusou otevřenou do tvaru 'O' , ale i přesto bylo poznat, jak je pobavený. ,,Jo, ale budˇ už ticho něco ti tu vyprávím.'' Protočila jsem nad ním oči. Perverzák. ,,Promiň, tak pokračuj.''

,,Řekl, že přemýšlel nad naší situací a bla bla bla.'' Uchechtla jsem se nad tónem svého hlasu.

,,Prý mě miluje a chce to všechno vrátit a..'' Zamrkala jsem, abych se trochu vzpamatovala. ,,A já řekla..Tedy spíše zašeptala, že taky a pak..''

,,A pak?'' Opět mě přerušil a opět s nadrženeckým výrazem.

,,Vyhodila jsem ho.'' Pokrčila jsem rameny. ,,Ale no tak!'' Rozhodil pobaveně pažemi.

,,Co mám teď dělat? Já nevím, jak se k němu chovat.'' Přiznala jsem zoufalecky.

,,Říkala jsi, že to chce vrátit a ty taky.'' Začl mě konějšivě hladit po zádech, které byli ještě mokré. ,,Jo.'' Špitla jsem a zadívala se na parkety - až teď jsem si uvědomila, že jsou fakt pěkný, takový chtěla máma. Bože! Kelssie!? Už zase?!

-Hádaly se mezi sebou mé myšlenky.

,,Tak se k němu chovej, jak dřív. Jakoby se nic nestalo. Hoď to za hlavu'' Spojila jsem naše pohledy. Usmíval se, moc krásně a mile se na mě usmíval. ,,Děkuju.'' Objala jsem ho.
,,Nemáš zač.'' Zašeptal. ,,A teď pojď. Mám hlad!'' Vytáhl mě za ruku zpátky na palubu.

,,Kde jste byli vy dva?'' Řekl perverzně Derill a vrazil nám minerálku do rukou. ,,To bys chtěl vědet, co?'' Zakmital Kevin obočím. ,,Debilové.'' Napila jsem se ze své minerálky a když jsem odcházela, nezapomněla jsem vrazit do Derilla. Oba se zasmáli a ještě něco křikli, ale já je nevnímala.

,,Ahoj.'' Mávla na mě moje oblíbenkyně. Falešně jsem se na ni usmála a šla si k nim přisednout na pohovok, která byla okolo delšího stolečku ze dřeva potřeného bílou barvou.

,,Dáš si něco.'' Usmála se Ellen a ukázala na tác plný ovoce. Bylo tam mango, ananas, papája, vodní meloun, žlutý meloun, fíky, které osobně moc nemusím. Bylo tam toho hrozně moc. Ihned si to má ruka namířila ke krajíčku žlutého melounu - Byl vynikajíci, očividně čerstvý. Ostatně, jako všechno ovoce tu poskládané.

,,Jsou fakt dobrý, šťavnatý.'' Rozplývala jsem se. ,,To teda.'' Přikývl Joe.

Cítila jsem na sobě Harryho pohled. Podívala jsem se před sebe a opravdu, koukal na mě, tak nejistě. Jakoby se bál cokoliv říct. Chvíli jsme na sebe jen civěli a nevnímali svět pouze pohledy toho druhého, ve kterých jsme se oba ztráceli.

,,Tak se k němu chovej, jak dřív. Jakoby se nic nestalo. Hoď to za hlavu'' Vzpomněla jsem si na Kevovi slova. Wow! Nejsi sklerotická! Pamatuješ si, co ti řekl tvůj kamarád před pěti minutami, gratuluji! Zasmálo se mé nitro. (Snad to dává smysl :D )

,,Ty si nic nedáš?'' Usmála jsem se na Harryho, abych trochu prolomila tu nepříjemnou atmosféru mezi námi. Chvíli na mě jen vijeveně koukal, jakoby si nebyl jistý zda opravdu mluvím k němu. Přihmouřila jsem oči a tím mu dala najevu, že se mu to opravdu nezdálo.

,,Já nemám chuť.'' Sladce se usmál - konečně si to tu zase užívám.

                                     (VIZ GIF NAHOŘE -  Pane Bože ten Harold je takový štěně ♥ :D)

_______

Ness












Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat