KELSSIE
*Crr crr* probudil mě můj telefon. Olepila jsem od sebe svá rezespalá víčka a podívala se na displej svého telefonu, kdo mi volá. Bylo osm ráno. Máma. Volá mi máma.
,,Ahoj zlatíčko. Už jsme tady na hotelu.'' Řekla hned, jak jsem přijmula hovor. ,,Dobře a potřebuješ něco konkrétního?'' Zeptala jsem se s ještě rozespalím hlasem. ,,Vlastně jo. Dneska v devět večer už musíme být na letišti. Jedeme už domů. Musím si v Londýně něco zařídit.'' Řekla. ,,Uhm. Dobře.'' Řekla jsem překvapeně. ,,Tak se sejdeme až na obědě, dobře? Sejdeme se v půl jedný v tý restauraci přes ulici, vyhovuje?'' Zeptala se. Moc se mi nechtělo, ale nezbývalo mi nic jiného než s ní souhlasit. ,,Dobře.'' ,,Fajn, tak to vyřiď Harrymu. Pa.'' Řekla a mohla jsem poznat, že se usmívá. ,,Ok, pa.'' Řekla jsem a ona to okamžitě položila. Odhrnula jsem ze sebe peřinu a opatrně se zvedala z postele, tak abych neprobudila Harryho. Hlavně jsem se bála, co bude říkat o tom, co se stalo včera v noci. Nebo spíš teda dneska ráno, ale kdo to řeší? Počkat. Vlastně momentálně já. ( :D ) Už jsem byla připravena jít do koupelny, ale uvědomila jsem si, že mi něco chybí. Podpsenka. Do prdele! Rozhlídla jsem se po pokoji a viděla jsem ji na druhé straně pokoje než jsem byla já. Už jsem se chystala se pro ni rozejít. Byla jsem čelem k naší posteli, kde ležel Harry a šla pomalinku ke své podprsence. ,,Doufám, že se-'' Někdo mě vymyslel z přemýšlení. ,,Kdo ti volal?'' Zeptal se Harry se svým ještě chraplavím hlasem z toho jak byl rozespalý a na tváři se mu rozšiřoval úsměv. Rychle jsem si zakryla prsa svýma rukama a jen tak jsem tam stála s pusou otevřenou do tvaru 'O'. ,,Umh.'' Nezmohla jsem se na nic jiného a rychle přešla ke své podprsence, kterou jsem posléze okamžitě oblékla. Chtěla jsem se propadnout do země. Harry se přetočil na druhý bok, tak aby na mě viděl. ,,Tak? Kdo ti volal?'' Ptal se dál. Jen jsem se na něj podívala přes rameno, abych mohla vidět, jak se tváří. Svou rukou si podepíral hlavu a sladce se na mě usmíval. Jeho vlasy mu padaly do očí. Vypadal úžasně! ,,Ehmm..Mamka.'' Řekla jsem a dál se věnovala zapínání na své podprsence. Jelikož jsem byla nervózní moc se mi nedařilo. Harry se jen trochu uchechtl a šel mi pomoct. Mou podprsenku zapnul během pár sekund. Já jsem jen nahlas vydechla. Cítila jsem se strašně. Pomalu jsem se k němu otočila a podívala se mu do obličeje. Pořád se usmíval. ,,Nemusíš se stydět. Děláš, jako kdybch neviděl nikdy nahou holku.'' Řekl s naprostým klidem. ,,I tebe jsem viděl nahou. Úplně.'' Dodal. ,,Jo já vím. Jen je to..divný.'' Řekla jsem a hlase se mi nervozitu klepal. Pohladil mě po tváři a dál se ptal. ,,A co říkala?'' ,,Kdo?'' Nechápala jsem. ,,Amy.'' Zasmál se. ,,Jo aha. No, že v půl jedný se sejdeme v tý restauraci před hotelem a v devět už musím být na letišti.'' Usmála jsem se na něj. ,,Odlítáte?'' Zeptal se a jeho úsměv z tváře zmizel. ,,Jop. No, nic jdu do sprchy.'' Políbila jsem ho na tvář a šla směr sprcha.
_________________________________
,,Ummm, tady to voní.'' Řekla jsem, když už jsem vycházela z koupelny čistá, nalíčená a oblečená. Měla jsem na sobě černé volnější tričko s krátkým rukávem, kolem pasu džínovou Denim bundu a kožené legíny. Jako doplnik jsem použila zlatý řetízek a zlaté náramky. (OUTFIT ZDE)
ČTEŠ
Style(s) - POZASTAVENO!
Fanfiction,,Nedovedu ti odpouštět navěky tvé dětintské činny.'' Její plná ústa se zkřivý do smutného úsměvu a pomalu opouští mé auto. ,,Já vím..,'' řeknu drobné blondýnce potichu, když už za sebou pomalu zavírá dveře, ale jsem si jistý, že tato slova slyšela...