PRVNÍ ČÁST - Hi Guys!

398 12 0
                                    

Jsem tak unavená...letiště? Už?

Už přistáváme? Ne to se mi jen zdá... Hmm... Jednorožci, co tudělají?! uhm..zmrzlina! YUMI! Jahodová, čokoládová, vanilková, kofola, Liam s růžovými vlasy, svíčka, lampička,......uhm.... ,,Nahý Harry...'' ,,Cože?! Nahý Harry?!'' Vyrušila mě máma pobaveně při cestě z letiště. ,,Co?! Ne! Já...já spím...dobrou!'' Řekla jsem vylekaně a doufala, že už to nebude dál řešit.

Zamlaskala jsem si a protáhle své tělo na kožené sedačce máminýho auta a podívala se z okénka. ,,Cože? To už jsme v New Yorku?'' Zamumlala jsem, tak že to to nemohla máma slyšeta promnula jsem si pro jistotu oči. ,,Musím si zrekapituovat, co se teď poslední tejden dělo..'' Šeptl hlásek v mé hlavě. Jsem opravdu mimo. Víc, jak Harold a to už je, co říct!

REKAPITUACE:

Tak, minulý týden to bylo naposledy, co jsem se viděla s kluky, protože je září a já musela napsat ty podělaný testy. Naštěstí jsem to zvládla a můžu pokračovat v dálkovém studiu. Po pěti hrozných dnů ve škole se můžu vrátit za těma pakama! Právě jem v New Yorku a tam jsme měly i my dvě (já a máma) zamířeno. Teprve teď si vybavuju, že jsme letěly letadlem, a ne že nás sem dopravil růžový jednorožec o kterým se mi očividně jen zdálo. Vidíte, jak nás ta škola blbne?!

KONEC REKAPITUACE..

,,Kelss! Už jsme tu! Pohni tím svým zadkem a pomoc mi s kufry!'' Vyštěkla podrážděně matka a podala mi propustku, aby mě do té arény vůbec pustili. A než si to na svých podpadkách odskotačila ke kufru auta, vytáhla si z krabičky cigaretu, zapálila si ji a popotáhla. No jo, když má málo nikotinu v krvi je protivnější víc než nadrženej Louis. (Nevím, jak mě to napadlo :D) Já jen protočila oči a skontrolovala se ještě v odrazu mého IPhonu. Měla jsem trochu kruhy pod očima, ale co by nespravilo trochu pudru a korektoru, že? Zamaskovala jsem si teda kruhy pod očima a vystoupila z auta. Ještě jsem si srovnala mou mírně zmuchlanou šedivou Nike mikinu a šla ke kufru, začít vyndavat věci a donést je do maskérny.

Vyndala jsem první kufřík s kadeřnickými potřebami a od auta jsem zamířila směr maskérna. Cestou jsem potkala Lou a Lux. Samozřejmě jsme se musely přivítat velkým objetím (musela jsem si položit ten kufřík..jinak bych je odpálila na druhou stranu arény) a Lux jsem ještě vlípla pusu do vlásků a šla jsem dál svou cestou. Otevřela jsem dveře a jako přivítání jsem tam objevila polonahýho Liama. Odložila jsem šedý kufřík, který jsem měla v ruce a rozeběhla se za Liamem a je mi opravdu jedno jestli je jen v boxerkách, prostě jsem na něj nadšeně skočila a v silným objetí jsme se drželi nejméně pět minut. ,,Zvládla jsi ty testy?'' Zeptal se poté, co jsme se od sebe konečně odtáhli. ,,Zvládla'' Usmála jsem se. ,,Šprtko!'' Ozvalo se mi za zády. ,,Louisi Williame Tomlinsone, nechováš se náhodou trochu drze?'' Řekla jsem s pobavením a tázavě nadzvedla obočí. ,,Tos mě naučila ty, zlato.'' Lišácky se pousmál a přitáhl si mě k tělu. ,,Chyběla si mi mrkvičko.'' Špitl a usmál se mi do vlasů. Po chvíli jsem ho od sebe jemně odstrčila, když jsem si všimla mé matky, jak mě vraždí pohledem jelikož jsem jí nepomohla s kufry a vybavením. Omluvně jsem se na ni usmála a vrhla se srovnat aspoň ty šampony.

Už za dveřm jsem slyšela Niallův hlasitý a pronikavý smích. Mrkla jsem na mamku, která zrovna česla Louiho, jestli se můžu jít přivítat s Niallem. Mírně se na mě usmála a přikývla. Dveře se do maskérny začali pomalu otevírat a já se za ty otevírající dveřerychle schovala. Musím uznat, že jsem byla nenápadná asi jako tří metrové ho*no v zatáčce. Ale Niall si mě naštěstí nevšiml, protože se právě vítal s mojí mámou, div mu při jejich objetí nevypíchla oko hřebenem plný Louisových vlásků. ,,Baf!'' Vyjekla jsem na Nialla a trošku ho strčila do zad. ,, Ty vole! Já se tě lekl!'' Poskočil a přikrčil si roce a dal si je před hruď. Vypadal, jako nějaká dámička, nevydržela jsem to a vybouchla smíchy společně s Louisem. ,,HA HA HA! Fakt vtipný!'' Řekl trochu uraženě. ,,Rdši mě pojď obejmout.'' Jak řekl, tak jsem i udělala.

Po tom krásným medvědím objetí od Nialla mě za zády vyrušil známý chraplák. ,,Ehm ehm'' Odkašlal si. ,,Myslím, že jsi zapomněla na toho nejdůležitějšího može ve tvým životě.'' Řekl Harry s nadsázkou. Nad jeho slovy jsem protočila oči a otočila čelem k němu. ,,Nejduležitějšího možná, ale muže? Harold podívej se na sebe na hrudi nemáš ani jeden chloupek a nejchlupatejší část tvýho těla je hlava.'' Zasmála jsem se a rukou mu pocuchala vlasy. ,,Nech toho!'' Řekl trochu oblíženě a začal si prsty rozčesávat jeho kadeře. Omluvně jsem se na něj podívala a on si mě přitáhl do objetí, jak on mi chyběl a ta jeho vůně..sakra Kelss, ne! Tohle nemůžeš! křičelo mé podvědomí. Už je to tu zas. Vždycky mě jeho přítomnost ochromovala. Celá mé tělo, jakoby patřilo jen jemu..

Po chvílo, co jsme se od sebe odtáhli mě políbil do koutku úst a nesměle se na mě usmál. Vždycky, když se na mě podíval chtěla jsem pištět stejně, jako jejich fanynky. Bože. Já jsem fakt blázen. ,,Kelss, jdi udělat Harrymu vlasy. Já už mám práce dost!'' Křikla na mě máma zatímco fénovala Niallovi vlasy. ,,Fajn'' Křikla jsem nazpétka a chytla Harryho za ruku a táhla ho ke kadeřnické židli.

___________________________________

Fotka oblečení, co má na sobě Kelss. (náhled)

Doufám, že se zatím líbí. :)

Ness


Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat