DVACÁTÁ DEVÁTÁ ČÁST

136 6 0
                                    

,,Kendall a Harrymu to spolu opravdu sluší.'' Zaslechla jsem Ellen. ,,To ano, ale nemyslím si, že by mezi nima bylo něco víc než jen postel, ale uvidíme.'' Uchechtla se Anne. ,,Třeba jo. Nikdy nevíš.'' Zasmála se Ellen a Anne se k ní přidala. Oni spolu spí? No, tak mohlo mě to napadnout, ale.. Doufala jsem, že ne. A je to tu zase. Jakoby se srdce rozhodlo, že už u mě nechce bydlet a snažilo se prorvat z mého těla pryč, mé oči se začali opět topit v slzách a můj dech jakoby nespolupracovala myslel si, že jsem právě uběhla maraton. Můj mozek mi promítá pouze Harryho a Kendall - nic jinýho nevidím. Mé nohy se začnou pohybovat. Nevím kam běžím, nevnímám to. Ani bych se nedivila, kdybych utíkala na místě. Najednou před sebou vidím dveře, otevřu je a ocitnu se ve své kajutě. Derill tu není. Zamknu se a nechám své slzy, aby konečně vypluly z mých slzních kanálků. Doufala jsem, že se mi uleví, ale ne. Zhoršilo se to. Snažila jsem se vzlykat potichu, ale bylo to moc obtížné. Svalila jsem se na postel a hlavu zabořila do polštáře, abych se aspoň něčím trošku umlčela.

*CRR* Zazvonil můj mobil. Otřela jsem si slzy a zhluboka se nadechla, abych mohla hovor přijmout. MAMINKA - ukázalo se na displeji. ,,Ahoj zlatíčko.'' Ozval se z druhého konce mámin sametový hlas. ,,Mami.'' Šeptla jsem. ,,Ano, jak se máš?'' Zeptala se, bylo poznat, že je strašně šťastná asi se jí v práci daří. Strašně mě to těší. ,,Já - '' Chtěla jsem něco říct, ale vzlyky mě vyrušili. Zacpala jsem si rukou pusu, ale moc to nepomohl. ,,Zlatíčko, co se stalo?'' Ptala se vystrašneně, ale já neodpověděla nešlo to. ,,Dobře, nemusíš se namáhat.'' Řekla mile, když poznala, že ji toho asi moc nepovím. ,,Povím ti t zítra, dobře?'' Popotáhla jsem. ,,Dobře, hlavně už neplač. Krásný holky, jako ty plakat nemůžou! Kazí to pleť.'' Zavtipkovala. ,,Jasně.'' Mírně jsem se zasmála, aspoň někdo mi zlepšil náladu. ,,Amy, pojď nám pomoct!'' Zaslechla jsem z druhého konce. ,,Kelssie už budu muset končit, zavolám teda zítra jo?'' Řekla rychle. ,,Jo, jasně běž.'' Usmála jsem se, i když to vidět nemůže. ,,Vyfoť nějaký fotky a pošli mi je. Užij si Silvestr a hlavně už neplakej, pa! Mám tě ráda.'' Řekla a okamžitě zavěsila. ,,Já tebe taky.'' To už slyšet nemohla, ale stejně jsem odpověděla.

Utřela jsem čerstvé slzy do kapesníku a podívala se do zrdcátka. No, není to až tak strašný. Pro jistotu jsem ještě nanesla hydratační krém. Neřešila jsem to. Všichni tady jsou mi momentálně ukradený. Sundala jsem plavky a přehodila je přes židli, aby lépe uschly. Oblíkla jsem si kalhotky a krajkové - sněhově bílé mini šaty s hlubokým výstřihem  ve taru 'V'. Do ruky jsem si vzala ještě slamák a nasadila své oblíbené sluneční brýle - pilotky. (OUTFIT ZDE)

Samozřejmě jsem se nezapomněla vyfotit a postnout to na instagram - snad si toho nevšimne máma, ta by mě asi zabila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Samozřejmě jsem se nezapomněla vyfotit a postnout to na instagram - snad si toho nevšimne máma, ta by mě asi zabila.

Jetšě jednou jsem se prohlídla v zrdcadle - mírně napuchlé tváře od pláče, ale jinak to není moc poznat. Vyšla jsem z kajuty a šla opět nahoru na palubu. Sedla jsem si do jednoho křesílka a začal projíždět různé sociální sítě a svou galerii. Na nic jiného jsem neměla náladu.

,,Můžu si přisednout?'' Zeptal se známý hlas. Zvedla jsem pohled od telefonu a zadívala se do těch hnědých očí mého kamaráda. ,,Jasně.'' Odpověděla jsem potichu a dál se věnovala svému telefonu. ,,Co se stalo?'' Zeptla se Kevin. ,,Kevine nech mě žít.'' Procedila jsem skrz zuby. ,,Nevztekej se hned. Jen jsem se zeptal.'' Řekl klidně. ,,Promiň.'' Špitla jsem. ,,V pořádku.'' Pohladil mě po vlasech a zaposlouchal se do šumu moře. ,,Hrdličky.'' Uchechtla se Kendall a sedla si na křesílko naproti tomu mému. ,,Zvedni se.'' Pokynul ji Harold. Teď seděla Kendall na Haroldovi. To mi ještě scházelo. ,,Jak se ti tu líbí?'' Zeptal se Harold Kevina. ,,Je to tu boží.'' Rozplýval se. ,Ještě aby ne.'' Zasmál se Harold. Potom si ještě o něčem povídali, ale já je nevnímala. Nezpustila jsem oči od svého mobilu. ,,Hele a co vy dva spolu máte?'' Zeptal se lišácky Kevin, těch dvou. Teď jsem zpozornila. ,,No..'' Zamyslela se Kendall. ,,My spolu asi tak neoficiálně chodíme.'' Odpověděla a  nejistě se podívala na Harolda. ,,Asi tak nějak. Takový kamarádi s výhodama.'' Pokrčil rameny Harold. Jo tak kamarádi s výhodama jo? A to i já jsem něco jako tvoje kamarádka s výhodama? Nebo ti už nestačím? Počkat, jasně že mu nestačím. Je mi jen šestnáct. Nejsem krásná a ani bohatá. Očividně ani v tom sexu nejsem dobrá. Co umím? Nic. No, aspoň mám pořád větší prsa než Kendall. Uchechtla jsem se potichu.

,,Co se směješ?'' Zeptal se pobaveně Kevin. Sakra! Zase to nebylo potichu, jak jsem si myslela. Asi se budu muset víc ovládat. ,,Na něco jsem si vzpomněla?'' Řekla jsem nejistě. No, spíš to vyznělo jako otázka. ,,Jo, vzpomněla! Ehm. Musím.. Něco.. Vyfotit mámě! Jo.. Na to jsem si vzpomněla.'' Zvedla jsem se a rychlostí blesku přeběhla až na druhou stranu lodě. Asi bych se měla naučit líp si vymýšet výmluvy. Nebo aspoň rychlejš, ale tohle je pravda. Takže, vlastně jsem pořád hodná holka.

Vzala jsem si na sebe slamák a vyfotila se mámě, ale opatrně, aby tam nebyl vidět ten výstřih. (JAKOBY KELSSIE :D )

Hned jsem to poslala mámě, abych na to potom nezapoměla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned jsem to poslala mámě, abych na to potom nezapoměla. ,,Už jsi jí to tu vyfotila?'' Objevil se za mnou Harold a vysmíval se mi do očí. ,,Jo.'' Odpověděla jsem bez emocí. ,,Sluší ti to.'' Usmál se na mně. ,,Díky?'' Nadzvedla jsem jedno obočí. ,,Nemáš zač?'' Taky nadzvedl jedno obočí. Mírně jsem se zasmála a poté sklopila svůj pohled na palce u nohou. Pane bože, jak můžou existovat, tak hnusný nohy. Fuj. Hnusila jsem se sama sebou. ,,Promiň, že jsem si tě v tý vodě moc nevšímal.'' Přistoupil blíž ke mně. Podívala jsem se mu do obličeje a divila se, že je nějak moc opálenej. Ježiš já jsem kráva, vždyť mám na sobě pilotky. Jsem asi hydratovaná z toho, jak jsem půl hodinu jenom brečela. Brýle jsem si sundala a nechala je viset na mém krku. Zadívala jsem se mu do těch jeho zelených smaragdů. Viděla jsem v nich lítost, ale víc jsem nevyčetla. Poslední dobou se mi zdá, jakobych ho vůbec neznala. ,,Se stane.'' Řekla jsem po menší odluce. ,,Štve tě to.'' Řekl potichu a semkl k sobě obočí, mezi kterým se mu objevila známá vráska.  ,,Neštve.'' Zakrotila jsem hlavou - mrzí mě to, drtí mi to srdce, ale neštve mě to. ,,Stejně mám pocit, že mi lžeš.'' Prohlídl si mě a vypaloval mi svým pohledem oči. ,,Lžu?'' Divila jsem se. ,,Myslím si, že tě to štve. A nebo ne, ale každopádně tu něco není v pořádku.'' No není no, ty tu nejsi v pořádku. Ta celá věc s Kendall tu není v pořádku. ,,Všechno je v pořádku.'' Zalhala jsem. ,,Nebudu tě nutit, abys mi řekla, co se děje, ale strašně moc mě trápí, že mi nevěříš.'' Pohladil mě po tváři a svou ruku tam nechal dokud neodpovím. Asi doufal v to, že mu povím, že mu věřím, ale až tak lhát mu nebudu, protože já mu nevěřím. Kdybych mu řekla, co se děje určitě by se mi vysmál do obličeje. ,,Promiň.'' Šeptla jsem a on svou ruku stáhl zpátky ke svému tělu. ,,Chápu.'' Pohlédl na zem a silně si skousl horní ret. Podíval se mi zpátky do očí a chvíli mlčel. ,,Asi by jsme měli jí na obět a pak to tu připravit na večer.'' Řekl a položil ruku na má záda, aby mě popohnal dopředu.

_________

Ness

Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat