Oh, moje hlava. Zvedla jsem se do sedu a chytla se za spánky, které jsem prsty masírovala. Ztěžka jsem otevřela svá víčka a podívala se vedle sebe. Harry nikde. ,,Ah.'' Sykla jsem a dál si drtila oblast spánku. Moje hlava asi za chvilku praskne. Určitě mi do ni někdo vložil bombu, která teď odtikává sekundu do jejího vybouchnutí - tedy tak se aspoň momentálně cítím. Kolik asi tak je? Pomyslela jsem si a podívala se na displej mého telefonu. Chvíli jsem zaostřovala. Teda.. Trošku delší chvíli jsem zaostřovala a když jsem už viděla čas trochu jsem se lekla. '15:36' Ukazoval můj mobil. Vykulila jsem oči a dál sledovala svůj displej bez jedinýho mrknutí jestli se mi to je nezdá, ale nezdálo. Jediné, co se na displeji měnily byly minuty.
Tak jo už bych asi měla vstávat. Odložila jsem telefon a má chodidla se dotkla ledové podlahy. Prohrábla jsem si vlasy a pomalu se zvedla. ,,Ty krávo.'' Zamrkala jsem a snažila udržet rovnováhu.
Težkými kroky jsem pomalu sešla schody a zamířila do kuchyně.
,,No, dobré ráno.'' Uchcechtl se Harry a já se posadila na barovou stoličku a položila svou težkou hlavu do dlaní. ,,Do růžova?'' Vyplázl na mně jazyk a dál se věnoval - něčemu, nevím co tam zase kuchtil. Každopádně to dost divně páchlo a to mému žaludku nedělalo dobře. ,,Do růžova? Spíš do zelena.'' Zachraptěla jsem a pokoušela si vzpomenout na včerejší věčer. Trochu se mi to mlželo, ale zhruba jsem věděla, co se dělo. ,,Ty chudinko.'' Zasmál se Harry a položil přede mně misku. ,,Sněz to.'' Rozkázal mi, opřel se o pult a přísně mě sledoval. ,,Co je to?'' Odvrátila jsem zrak od pultu a věnovala svůj pohled Harrymu. ,,Česnečka.'' Zvedl mírně koutek do úsměvu. ,,Fuj.'' Zhnusila jsem se nad tím - nesnáším česnečku. ,,Neodmlouvej.'' Řekl přísně a mezi obočím se mu udělala menší vráska. Klasika. Zhluboka jsem se nadechla, čapla lžíci a už jsem nabírala první sousto. ,,Pff'' Vyplivla jsem to a rychle utíkala na záchody. Můj žaludek si asi hraje na gymnastu, protože dělá kotrmelce sem a tam.
,,Dobrý?'' Přišel za mnou Hazz a já už si čistila zuby, abych dostala pryč tu hnusnou pachuť. ,,Jo..'' Vyplivla jsem a oba jsme se vrátili zpátky do kuchyně. Harry mě pozorně sledoval zatímco já jedla polívku, kterou mi pracně vařil. Nakonec to nebylo až tak zlý a myslím si, že to i pomohlo. Trošku.
,,Na.'' Podal mi růžový prášek a sklenici vody. ,,Děkuju.'' Težce jsem vydechla,tobolku spolkla a následně zapila. ,,Můžeš mi říct, proč si se tak opila?'' Přehodil přeze mně deku a posadil se vedle mně na gauč v obýváku - ve kterém jsme se momentálně nacházeli. ,,To si děláš srandu?!'' Nadzvedla jsem obočí. To mu to nedošlo?! ,,Tak proč?'' Trval na odpovědi. ,,No, s Ve jsme se chtěly trochu odreagovat.'' Pokrčila jsem rty. ,,A proč?'' Nechápal a hladil mě po stehně, které i s celou mou nohou čouhalo z deky. ,,Naštvala mě ta naše hádka.'' Sklopila jsem zrak. ,,A proto si se musela ožrat do bezvědomí?!'' Zvýšil tón hlasu a silně zmáčkl mé stehno. ,,Au!'' Vyjekla jsem. Harry rychle strhl ruku z mého stehna a já si pohmožděné místo párkrát pohladila. Začali se mi tam tvořit červené flíčky. ,,Promiň.'' Šeptl a také mě tam nežně pohladil. ,,To sis vážně myslela, že ti to pomůže?'' Řekl už klidněji. ,,Ne, já...'' Zamyslela jsem se nad odpovědí. ,,Povím ti to takhle: Já nemyslela.'' Uchechtla jsem se - nic lepšího mě nenapadlo. ,,Jasně že ne.'' Zasmál se i Harry. ,,Hele.'' Hodila jsem po něm vražedný obličej a on se ihned smát přestal. Dala jsem mu něžnou pusu na bradu a on se usmál. ,,Počkat!'' Vyjekla jsem. ,,Kde je Ve?!'' Vytřeštila jsem oči. ,,Neboj je v poho. Zajistil jsem, aby v bezpečí dojela domů. Teda k Liamovi domů.'' Mrkl na mě. ,,Aha.'' Uchcechtla jsem se a okamžitě jsem ji musela napsat. Neuběhlo ani pět minut a už se mi dostavilo odpovědi.
KELSSIE: Prý jsi skončila u Liama? :P xx
VE: No to bylo něco! Kámo, já si nic nepamatuju. Jen jsem se probudila a bylo mi hrozně zle a tak jsem se rychle vyšvihla na nohy, že poběžím na záchod, ale já najednou: Kde to ku*va jsem?!
Jelikož jsem u něj v druhým patře nikdy nebyla nevěděla jsem, kde má koupelnu. Samozřejmně jsem ji nenašla a tak jsem se pozvracela na chodbě, ale nejhorší bylo, že já furt nevěděla u koho jsem! Zamotala se mi hlava a já se rychle svalila na zem a flákla jsem s sebou o nějaký květináš, což logicky způsobilo ránu. Já úplně mimo a najednou se přede mnou zjeví Liam s kýblem a on prej jen: Tak co zlatíčko? Jak se cítíš? Sice nevím, jak ses úplně namol dostala před můj dům, ale nemohl jsem tě tam nechat. - Mrkl na mě. Já na něj jen vyjeveně civěla a on pokračoval: Jo díky za dárek. - Zasmál se a ukázal na ''dáreček'' , který jsem mu tam nechala. Omluvila jsem se a on, že je to v pohodě. No, víc ti povím osobně teď už jsem doma a asi umírám, nebo já fakt nevim. :x,,Tak co? Jak jí je?'' Ptal se Harry. ,,Myslím, že je mrtvá.'' Usmála jsem se na něj a pak jsme oba vybouchli smíchy. ,,Au! Já asi taky.'' Upustila jsem mobil a okamžitě se chytla za spánky. ,,Pojď sem.'' Položil si mou hlavu na jeho kolena a začal mě hladit po vlasech. Sice jsem spala fakt dlouho, ale pořád jsem byla unavená. Zavírala jsem své oči a vnímala pouze Harryho dotyky a hlas, jak mi něco vypráví.
,,Bylo docela smutný, když jsem viděl tu mouchu, jak umírá na tom stolu, ale nedalo se nic dělat já se fakt bál, že by mi do tý koblihy nakladla vajíčka..'' Vyprávěl procítěně. Je to magor. Říkala jsem si pořád dokola, ale furt ho poslouchala. Prý, že není vtipný, pf. Kecy.
Nachvilku jsem usla, ale probudil mě Harryho krásný hlas. Usmála jsem se a zaposlouchala jsem se do textu, který zpívá. Když si všiml, že jsem vzhůřu začal mě opět hladit po vlasech a dál zpíval.
Rozpoznala jsem, že zpívá písničku 'You Are Not Alone' od Michaela Jacksona. (NAHOŘE ODKAZ A ZKUSTE SI PŘEDSTAVIT, JAK TO ZPÍVÁ HARRY. ♥ )
Je to sice trochu retro, ale ta písnička má něco do sebe. Pod jeho ukldňujícím chraplákem, který zpíval krásný text se mi opět začali zavírat má víčka._________
Já vím, že je to furt romantika a že si hned odpustili, ale toto byla zatím první hádka jejich 'možná' začínajícího vztahu. No, počkejte si na další díl. Cca za dva díly se to mezi nima docela ''rozohní'' - You know what I mean. :P :D
Love ya :) .
Ness
ČTEŠ
Style(s) - POZASTAVENO!
Fanfiction,,Nedovedu ti odpouštět navěky tvé dětintské činny.'' Její plná ústa se zkřivý do smutného úsměvu a pomalu opouští mé auto. ,,Já vím..,'' řeknu drobné blondýnce potichu, když už za sebou pomalu zavírá dveře, ale jsem si jistý, že tato slova slyšela...