,,Tak jsme tu.'' Oznámil Harry a vypl motor. Rozhlédla jsem se kolem sebe, ale viděla jsem bílo. Všude. Jo a taky stromy. Mě odvezl do lesa? To ho až tak štvu, že mě chce zabít?
Z přemýšlení mě vyrušil Harryho, který mi otevřel dveře. ,,Račte.'' Řekl. Zakroutila jsem hlavou, abych se trochu vzpamatovala. Odpoutala jsem pás a vystoupila. Harry za mnou zavřel dveře.
,,Tak rychle! Ať už to mám za sebou.'' Otočila jsem se na Harryho a zavřela oči. ,,Co?'' Zasmál se. ,,Zabij mě už teď a tady. Já nechci umřít někde uprostřed lesa.'' ,,Neblbni prosimtě.''
Otevřela jsem jedno oko a poté i druhé. Roztomile se na mě usmíval. Přiblížil se ke mně a jemně políbil na spodní ret. ,,Můžeme jít?'' Optal se. ,,A kam?'' Odpověděla jsem otázkou. ,,Neptej se furt!'' Zamračil se Harry, ale koutky mu cukaly do úsměvu. ,,Jsi roztomilej.'' Zasmála jsem se nad jeho výrazem a ukazováčkem ho cvrnkla do nosu. Jeho úsměv se rozzáziřl. Chytl mě za ruku a táhl mě po zasněžené lesní cestičce.
,,Kdy už tam budem?'' Zeptala jsem se otráveně. Už jdeme určitě nejmíň dvě hodiny. ,,Jdeme teprve deset minut.'' Zasmál se Harry. ,,Uhmmm.'' Zabručela jsem. ,,Za pět minut.'' Usmál se na mě.
Po asi dvou minutách jsem přišli na rozcestí. ,,To si děláš srandu?!'' Vyjukaně jsem se koukla na Harryho, když jsem před náma viděla obří kopec. ,,Není to tak hrozný, jak to vypadá.'' Uculil se a vedl mě za sebou. Jak jsem si myslela. Chce mě zabít.
,,Konečně!'' Vyjekla jsem vyčerpaně. ,,Wow.'' Vydechla jsem uchváceně, když jsem si všimla toho místa. ,,Líbí?'' Otočil na mě hlavu Hazz. ,,Hmm.'' Přikývla jsem a už jsem se vydala na jednu ze dvou dřevěných laviček. Harry kráčel těsně za mnou. Před námi jsme viděli klidnou část Londýna přikrytou sněhem. Různá zasněžená pole, louky a ohrady. Také jsem viděla silnici po které jsme přijeli. (FOTO NAHOŘE. NENÍ TO LONDÝN, ALE V ANGLII TO JE, TAK CO :D )
,,Kousek Londýna, jako na dlani, co?'' Zeptal se Harry. ,,To teda.'' Vydechla jsem a dál jsme se oa dva kochali krajinou. Bylo příjemné vypnout a dýchat ten čerstvý vzduch.
,,Jak jsi to tu našel?'' Promluvila jsem do ticha. ,,Řekněme, že rád objevuju.'' Uculil se na mě. Trochu jsem se uchechtla a dál sledovala tu krásnou krajinu.
Po chvíli mi začala být pěkná zima. Trochu jsem se ošila a skřížila ruce na prsou s doměnkou, že by mě to mohlo trochu zahřát. ,,Je ti zima?'' Prohlédl si mě starostlivě. ,,Ehm, trochu.'' Odkašlala jsem si. Harry přehodil jednu ruku přes mé ramena a druhou položil na rameno blíže k němu. Začal mi po nich rychle přejíždět. Docela to pomohlo.
,,Lepší?'' Koukl mi do očí a ruce měl pořád na mých ramenech. ,,Lepší. Děkuju.'' Usmála jsem se na něj. Usmál se nazpět. ,,Pojď.'' Zvedl se z lavičky a já též. ,,Počkej!'' Vyjekla jsem a on se na mě zmateně podíval. ,,Ještě fotky.'' Mrkla jsem na něj. ,,Jo tak.'' Zasmál se.
Vyfotila jsem pár fotek krajiny a ruku v ruce jsme se stejnou cestou vydali k autu.
__________
,,Kam chceš jít na oběd?'' Ptal se mě Harry, když jsme projížděli centrem Londýna. ,,Dala bych si čínu.'' Řekla jsem a dramaticky jsem si olízla rty. ,,Dobře.'' Uchechtl se.
Zastavili jsme před restaurací jejíž název jsem nedokázala přečíst. Harry mi opět, jako gentleman otevřel dveře a já vystoupila. ,,Děkuji.'' Usmála jsem se na něj a uklonila se mu. ,,Blázne.'' Silně se zasmál. ,,Pojďte mi-lejdy.'' Začal hrát Harry se mnou. Nabídl mi rámě. ,,Oh jistě, lorde.'' Rámě jsem přijala a vykračovali jsme si spolu do restaurace. A když říkám vykračovali, nemyslím normální chůzi, ale šli jsme jak..no...kreténi. ( :D )
___________
,,To by neudělal!'' Zhnusila jsem se nad Harryho historkou o tom, jak přistihl Liama, jak masturbuje nad fotkou jeho bývalé přítelkyně Sophie. ,,Ale udělal.'' Zasmál se Harry a namotal si na čínské hůlky nudle. ,,Fuj, tak to je hodně divný.'' Zasmála jsem se a nabrala si trochu kuřecího masa.
,,A jak to má vůbes s Ve?'' Zeptala jsem se a zvědavě povytáhla obočí. Harry polkl své sousto a říkal: ,,No, líbí se mu a on jí taky. Jen si Liam teš s nkým nic začínat nechce a navíc ne, když jí je šestnáct. Bojí se, že by to pro ni mohl být velký problém. Ten věkový rozdíl mezi nimi.'' ,,Ahaaa.'' Napila jsem se. ,,To chápu.'' Dodala jsem. ,,To jsem rád.'' Zasmál se Harry. Zmuchlala jsem ubrousek a chtěla hodit na něj, ale kapesník přistál do jeho talíře. ,,Díky, ale to jíst nebudu.'' Mrkl na mě Harry. ,,Ts! Tak teď jsi mě urazil!'' Odfrkla jsem, ale po pár sekundách jsme se oba zasmáli.
,,Dáte si ještě něco?'' Zeptala se číšnice. ,,Ne, už budem platit.'' Oponoval Harry. ,,Dobře, ude to ----liber.'' Spočítala si to. ,,Tady.'' Podal ji Harry jmenovanou částku. ,,Děkuji. Hezký den.'' Popřála číšnice. ,,Díky, vám taky.'' Usmála jsem se na ni, oblíkla si kabát a s Harrym jsme šli k autu.
Už přes skleněné dveře byli vidět blesky od fotoaparátů. Harry se na mě otočil. ,,Dívej se do země, neodpovídej na žádné otázky a nech se mnou vést.'' Přikázal mi Harry chytl mě za ruku a táhl přes dav fanynek a paparazzi k autu. Párkrát se zastavil a vyfotil se s fanynkama, které jednu po druhé objal jednou rukou a druhou drtil tou mou. Docela mě překvapilo, že se pár lidí chtělo vyfotit i se mnou.
,,To byl mazec.'' Vydechla jsem a zapínala si pác. ,,To teda.'' Nastartoval Harry auto a mi jeli domů.
___________
,,Jdu do sprchy!'' Křikla jsem na Harryho, ale odpovědi se mi nedostalo. Jen jsem nad tím pokroutila hlavou a vzala si čisté oblečení na doma. Černé volnější triko s dlouhým rukávem a tmavě modré - skoro až černé kalhoty. (OUTFIT ZDE )
Vlezla jsem do koupely a odložila své věci na poličku. Přešla jsem k zdrcadlu s úmyslem, že se odlíčím, ale v odrazu zrdcadla jsem za sebou viděla nemilé překvapení. ,,Ah!'' Vyjekla jsem, otočila se a rukou si zacpala pusu.
________
Ness
ČTEŠ
Style(s) - POZASTAVENO!
Fanfiction,,Nedovedu ti odpouštět navěky tvé dětintské činny.'' Její plná ústa se zkřivý do smutného úsměvu a pomalu opouští mé auto. ,,Já vím..,'' řeknu drobné blondýnce potichu, když už za sebou pomalu zavírá dveře, ale jsem si jistý, že tato slova slyšela...