" အခ်စ္ " ဆိုတာ ဘာလဲ....
ကြ်န္ေတာ္ ခပ္ဆဆေတြးရင္း အေရွ႕မွာ ထိုင္ေနတဲ႕ luhan ဆိုတဲ႕သူကို လွမ္းႀကည့္လိုက္တယ္...
တစ္ခါတစ္ခါ သူ႕အေတြးေတြကို ကြ်န္ေတာ္ လိုက္မမီွပါဘူး....
"Hi .. sweety "
ဟန္ေဆာင္ အျပံဳးေတြ စြန္းေနတဲ႕ မ်က္ႏွာနဲ႕ သူ က ..
coffee ဆိုင္ထဲဝင္လာတဲ႕ sexy က်က် မိန္းမ ကို လွမ္းႏႈတ္ဆက္လိုက္တယ္...
တကယ္ကို သူ ႕ style မဟုတ္တဲ႕ မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႕လား
ကြ်န္ေတာ္ ႏွာေခါင္းတစ္ခ်က္ရႈံ႕ရင္း အေရွ႕မွာ ခ်ထားတဲ႕coffee ကို တစ္ခ်က္ငံုလိုက္တယ္...
luhan ဆိုတဲ႕ သူက တကယ့္နာမည္ႀကီး play boy...
ျဖစ္ရမွာေပါ့ေလ ... သူ႕အႀကည့္တစ္ခ်က္ေအာက္မွာ မိန္းမေတြအားလံုးဦးညႊတ္သြားႀကတာပဲကို...
"လြမ္းေနတာ ကိုယ့္ကို ... kiss..ေလးေပးပါဦး"
"ok ~~~chu ~~~"
ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕မွာ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ျပေနတဲ႕ မိန္းမနဲ႕ သူ႕ကို အထူးအဆန္းမဟုတ္ေတာ့သလို...
luhan ... မိန္းမ တိုင္းနဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းခ်င္းအပ္ေနတာ ...ူ..အဆင္ေကာေျပရဲ႕လား...
သူ ႕စိတ္ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ကို ခံရခက္ေအာင္ လုပ္ခ်င္တာပဲ ရွိေနမွာ...
တကယ္တည္းက်ေတာ့ သူ႕ကိုသူ ဒဏ္ရာရေနတာေတာင္ သူ သိမွာမဟုတ္ဘူး ...
" Lu... ဘာလို႕ သူ႕ကို ေခၚလာတာလဲ "
sexy မိန္းမရဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ကိုႀကည့္တဲ႕အႀကည့္က ...
သားေကာင္ကို ေတြ႕တဲ႕ မုဆိုးလိုမိ်ဳး...ရြံတာ..
"သူ႕ကို ျမင္ေစခ်င္လို႕ေလ..."
luhan ဆီက ထြက္လာတဲ႕စကားေႀကာင့္ ထိုမိန္းမ မ်က္ခံုးေတြျမင့္တက္သြားတယ္...
"ျမင္ေစခ်င္လို႕ ??? "
ထိုမိန္းမရဲ႕ အေမးေနာက္မွာ luhan ဆီက ခပ္ေလွာင္ေလွာင္အျပံဳးတစ္ခုကို ကြ်န္ေတာ္ရလိုက္ေလရဲ႕....
ကြ်န္ေတာ္ coffee ခြက္ကို အျပစ္မရွိအျပစ္ရာ ေမာ့ေသာက္ပစ္လိုက္တယ္...