"Lost of crying"

4.1K 430 11
                                    

*အခ်စ္​ က အခ်စ္​ ပဲမလား *

"Baek .."

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေရွ႕မွာ ခပ္​​ေက်ာ့​ေက်ာ့ ထိုင္​​ေနတဲ့ Baek က ဘာလဲ ဆိုတဲ့ ပံုစံ နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေဒါသ ထြက္​စြာလွည္​့ၾကည္​့တယ္​..

ဟက္​ ... ဆရာ၀န္​ image မွမ​ေထာက္​....

ကြၽန္​​ေတာ္​ စကား မ​ေျပာပဲ Baek ကို ၾကည္​့​ေန​ေတာ့ Baek က တိတ္​ဆိတ္​မႈကိုပါ အလိုလို စိတ္​တိုင္​းမက်ျဖစ္​​ေနတယ္​ ထင္​ပါရဲ႕....

"Luhan !!! မင္​း ငါ့ကို လာမ႐ြဲ႕နဲ႔​ေနာ္​.."

ကြၽတ္​ .. ဘာလဲကြာ ... သူ​စိတ္​တို​ေနလို႔လည္​း ၿငိမ္​​ေပးရ​ေသး အလာႀကီးရယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ခပ္​မဲ့မဲ့ ၿပံဳးလိုက္​ရင္​း Baek က ပုခံုးတြန္​႔ျပလိုက္​တယ္​... အ႐ြဲ႕တိုက္​မွန္​းသိ​ေအာင္​ ​ေလတစ္​ခ်က္​​ေတာင္​ ခြၽန္​ျပလိုက္​​ေသး....

"Luhan!!!!!!!!!! Xiao luhan!!"

စားပြဲခံု ကို တဒုန္​းဒုန္​း ထုရင္​း Baek က စိတ္​မရွည္​စြာ ထ​ေအာ္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ အလိုလိုမ်က္​​ေမွာင္​ ၾကဳပ္​မိသြားတယ္​...

ဘာလဲ .. ဘယ္​စကားကမ်ား အာ့​ေလာက္​ ​ေဒါသထြက္​စရာပါလို႔လဲ...

ကြၽန္​​ေတာ္ ​ေျပာမိတာ Xiu ကို ​ေ႐ြးခ်ယ္​ မယ္​လို႔ ​ေျပာမိရံု​ေလးတင္​ ကို....

"Luhan... သူတို႔က မင္​း ​ေ႐ြးခ်ယ္​ ခ်င္​သလို ​ေ႐ြးခ်ယ္​ လို႔ ရတဲ့ နယ္​ရုပ္​​ေတြ မဟုတ္​ဘူး "

ဘာလဲဟ... drama လာရိုက္​​ေနတာလား...

"ဟက္​ .."

ကြၽန္​​ေတာ္​ ကလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ ပါ ...

Baek ​ပိုစိတ္​တို​ေအာင္​ ဟန္​လုပ္​​ေတာင္​ ရယ္​ျပလိုက္​​ေသး....

"Luhan .."

Baek အသံ က တိုး၀င္​သြားျပန္​တယ္​...

" နာက်င္​ရမယ္​့ လူက တစ္​​ေယာက္​တည္​း မဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​.."

နာက်င္​ရမယ္​ .. ဘယ္​သူကလဲ...

Sehun??? Xiu ???

သြားစမ္​းပါ... ဘာမ်ား ထူးၿပီး အဆန္​းတၾကယ္​ျဖစ္​​ေနလို႔လဲ...

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Where stories live. Discover now