"Heart & Tear"

3.9K 468 40
                                    

" ထြက္​သြား !!! "

သူ႔ဆီက ​ေအာ္​သံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ တစ္​ကိုယ္​လံုးတုန္​တက္​သြားတယ္​ .. သူ႔အနားကို လာဖို႔ႀကိဳးစား​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို သူတြန္​းလႊတ္​​ေနတာ ..

​ေဘးနားက Shixun လို႔အမည္​ရတဲ့ သူနဲ႔ ပံုတူ​ေကာင္​​ေလးက လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ အျဖစ္​အပ်က္​ကို သက္​ျပင္​းတစ္​ရႈိက္​ရႈိက္​နဲ႔ ​ေငး​ေနတယ္​...

* ​ေျပာ​ေတာ့ျဖင္​့ ငါ့ကို ခ်စ္​တယ္​ ဆို ..Oh sehun.. ဘာလို႔ အခု တြန္​းထုတ္​​ေနရတာလဲ *

"Sehunna... ငါ​ေလ .. Xiao luhan ​ေလ .."

"သိတယ္​ .. ခင္​ဗ်ားက Xiao luhan !! "

ခင္​ဗ်ား တဲ့လား ..

မရင္​းနွီးတဲ့ နာမ္​စားက အစိမ္​းသက္​သက္​ဆန္​လိုက္​တာ​ေနာ္​ .. ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကို တင္​းတင္​းဆုတ္​လိုက္​​ေတာ့ သိမ္​့ခနဲ ​ေအာင္​့တက္​​ေနတဲ့ ရင္​ဘတ္​က ပိုဆိုးလာတယ္​..

* နာက်င္​ပူ​ေလာင္​ လိုက္​တာ..*

လူနာ၀တ္​စံု​ေလးနဲ႔ သူက နႈတ္​ခမ္​းကို တင္​းတင္​း​ေစ့ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို စက္​ဆုပ္​ဖြယ္​ အ​ေကာင္​တစ္​​ေကာင္​အျဖစ္​စိုက္​ၾကည္​့​ေနတာ...

* အ​ေၾကာင္​းအရင္​းက ဘာလဲ .. Sehunna..*

"ခင္​ဗ်ားႀကီး .. ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေရွ႕က အခုထြက္​သြား .. ထြက္​သြား .!! "

သူ ထိုင္​​ေနရင္​း ​ေဘးက တင္​ထားတဲ့ ဖန္​​ေရခြက္​နဲ႔ နံရံကို လွမ္​း​ေပါက္​ရင္​း ​ေအာ္​တယ္​ ..

ကြဲထြက္​လာတဲ့ ဖန္​စ တစ္​ခုက ကြၽန္​​ေတာ္​့ ပါးျပင္​ကို လာ​ေရာက္​ရိုက္​ခတ္​တယ္​ထင္​ပါတယ္​ .. ပူခနဲ က်ိန္​းစက္​မႈနဲ႔ အတူ.. ကြၽန္​​ေတာ္​ လက္​နဲ႔ အသ​ာ​ေလးထိၾကည္​့​ေတာ့ ..

​ေသြးစ​ေတြ ..

​ေတာင္​့ခံထားတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေျခအစံုက ​ေပ်ာ့​ေခြလဲသြား​ေတာ့ .. Shixun ဆိုတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ့္​ကို ​ေျပးထူတယ္​ ..

* Oh sehun သာျဖစ္​ရင္​ ဘယ္​​ေလာက္​​ေကာင္​းလိုက္​မလဲ ​ေနာ္​ *

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang