Mission Complete

3.8K 475 26
                                    

"LU!!! LU!!! "

​ေနာက္​က​ ေအာ္​သံၾကား​ေပမဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေနာက္​ကို ​ေယာင္​လို႔​ေတာင္​ လွည္​့မၾကည္​့!

​ေရာ္​ .. လွည္​့မၾကည္​့တာကလည္​း .. ကြၽန္​​ေတာ္​ ​့ကို ​ေခၚ​ေနတဲ့ လူက Oh sehun ဆိုတဲ့ လူသားမို႔ပါ..

"Lu.. ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေရွာင္​​ေနတာလား "

Sehun က ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေရွ႕ကို ပိတ္​ရပ္​ရင္​း ​ေျပာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေခါင္​းငိုက္​စိုက္​ခ်ရင္​း သူစီးထားတဲ့ Shoe အနီ​ေရာင္​ ​ေလးကို ​ေငးၾကည္​့မိတယ္​...

မဟုတ္​ဘူး​ေလ...

သူ... က...အနီ​ေရာင္​ ဖိနပ္​ ၀တ္​ရတာ မႀကိဳက္​ဘူး...

flash black start;::::::

"ဘာလို႔ အာ့အျဖဴပဲ ၀တ္​​ေနတာလဲ ဖိနပ္​ကို ... Lu က အာ့အျဖဴ​ေရာင္​ မႀကိဳက္​ပါဘူး ဆို​ေန.."

ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ရင္​း ​ေအာ္​လုိက္​​ေတာ့ သူ ဆိုတဲ့ Oh sehun က​ေလ.. ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ခပ္​ဟဟ​ေလး ရယ္​ျပၿပီး.. သူ႔ Shoe ​ေလးကို ငံု႔ၾကည္​့ရင္​း..

"အျဖဴ​ေရာင္​က တိမ္​​ေတြ လိုပဲ မို႔​ေလ.. သ​ေဘာက်တယ္​"

သူ ထပ္​ခါ တလဲလဲ ၀တ္​​ေနတဲ့ ဖိနပ္​​ေလးကို ​ၿပံဳးၾကည့္​့ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ခုန္​ဆြ ခုန္​ဆြ လုပ္​ျပတယ္​..

Flash back end:::::::

တိမ္​​ေတ​ြ .. တဲ့လား ..

" အဟင္​း ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​ "

"ဘာႀကီးး ...Lu တစ္​​ေယာက္​တည္​း ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ.."

ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔ကို ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အထူးအဆန္​း သတၲဝါ လို စိုက္​ၾကည္​့​ေနတယ္​...

"Aryni ... ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူး "

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေရွ႕မွာ ပိတ္​ရပ္​​ေနတဲ့ သူ႔ကို ​ေရွာင္​ကြင္​းသြားၿပီး ​ေက်ာ္​သြား​ေတာ့ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကို ဆြဲထားတယ္​...

"Lu ဘာလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေရွာင္​​ေနတာလဲ "

​ေရွာင္​သင္​့လို႔ ​ေရွာင္​​ေနတာ​ေလ.... ငပိန္​း​ေကာင္​ရဲ႕

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora