"Warmly Hug"

4.1K 487 19
                                    

အခ်စ္​ က ဘာလဲ ...

မိုးစက္​က​ေလး​ေတြ​ေျပးလႊား​ေနတဲ့ ကားမွန္​ဘက္​ကို တစ္​ခ်က္​ငဲ့ၾကည္​့လိုက္​မိတယ္​ .. ခ်န္​ရစ္​ခဲ့ရ​ေတာ့မဲ Seoul ၿမိဳ႕က .. အခုမွ သိပ္​လွျပ​ေနသလိုပါပဲလား ..

နွ​ေျမာတသ ျဖစ္​မိ​ေအာင္​ ကိုယ္​့စိတ္​ကပဲ ဖန္​တီး​ေလသလား .. အ​ေစာကတည္​း က မသိက်ိဳးက်ြံျပဳမိခဲ့တာလား ..

Seoul ဟာ .. တစ္​ကိုယ္​​ေကာင္​းဆန္​စြာ .. သိပ္​လွတယ္​ ..

ဟင္​းဟင္​း .. မုန္​းခ်င္​စရာႀကီး ..

Seoul ထက္​စာရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ သိပ္​ခ်စ္​ခဲ့တဲ့ Xiao luhan က အဆတစ္​ရာမက လွတာကိုပဲ ..

ဟုတ္​ပါရဲ႕ ..

တနင္​့တစူး ျမတ္​နိုးဖူးတဲ့ ..သမင္​မ်က္​၀န္​း​ေလး​ေတြကို အၿပီးအပိုင္​ နႈတ္​ဆက္​ခဲ့ရ​ေတာ့မွာပဲ ..

ဟင္​းး ဒါက ပိုမုန္​းဖို႔​ေကာင္​းတယ္​ ..

"Sehun... နင္​ ..Luhan ဆီျပန္​မသြား​ေတာ့ဘူးလား "

ကား​ေခါင္​းခန္​းထဲက Xiu က ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘက္​လွည္​့ၿပီး​ေမးတယ္​ .. သူမ မ်က္​နွာက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ရပ္​တန္​းက ရပ္​​ေစခ်င္​သ​ေယာင္​ ..

"Noona.. ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ .."

ကြၽန္​​ေတာ္​့နႈတ္​ခမ္​းဖ်ားက တိုးသိမ္​့စြာ ထြက္​က်သြားတဲ့ စကား​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ လိပ္​ျပာမလံုလိုက္​တာ ...

အမ ဆီက သူ႔ကို လုယူၿပီး အ​ေသအခ်ာ ကာကြယ္​​ေပးမယ္​လို႔ ကတိ​ေပးခဲ့ပါရက္​နဲ႔ အခု သူ႔ကို ထားခဲ့ရျပန္​ၿပီ ..

"Aryni..Sehunna .. ငါ့ကို ​ေတာင္​းပန္​စရာမလိုဘူး .. ငါနဲ ့ သူ လမ္​းခြဲခဲ့ၿပီးၿပီပဲကို "

တစ္​ခ်က္​ၿပံဳးျပရင္​း ​ေျပာလိုက္​တဲ့ .. Xiu မ်က္​၀န္​းမွာ မ်က္​ရည္​​ေတြ ​ေငြ႕​ေငြ႕​ေလးရစ္​သီ​ေနတယ္​ . .

"ငါ့ကို ​ေတာင္​းပန္​ခ်င္​တယ္​ ဆိုရင္​ .. Luhan ဆီကို ျပန္​မသြား​ေပးနိုင္​ဘူးလား ဟင္​ .. ဟမ္​ ..hunna"

ကား​ေမာင္​း​ေနတဲ့ shixun hyung က ကားမွန္​ထဲက ​ေန ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အသနားခံလွမ္​းၾကည္​့​ေနတယ္​ ..

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora