" ဘာလို႕ ငါ့ကို မုန္းေနတာလဲဟင္ Xiao lu "
ေတာ္ပါေတာ့ ...
အဆတ္မျပတ္ထိုးကိုက္ေနတဲ႕ ေခါင္းနဲ႕ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ဝင္လာတဲ႕ သူ႕အသံ..
ဘာေတြလဲ ...
ဒီ အိမ္မက္က ခုထက္ထိ မရပ္ႏုိင္ေသးဘူးလား ..
Tsk ..
စုံမွိတ္ထားတဲ႕ မ်က္လံုးေအာက္ကေန မက်ခ်င္ဘဲနဲ႕ က်တဲ႕ မ်က္ရည္ေတြ စီးလိမ့္သြားေလရဲ႕ .
Oh se ...
ငါတို႕ပတ္သတ္မႈက အဲ႕ေလာက္ေတာင္ နာက်င္ေစခဲ႕ျပီလား ...
"ကြ်တ္ ..."
မဖြင့္ခ်င္ဘဲ ဆႏၵျပေနတဲ႕ မ်က္ခြံကို ဥေပကၡာျပဳျပီး အားယူဖြင့္ႀကည့္လိုက္ေတာ့ ..
အျဖဴေရာင္ပကတိ မ်က္ႏွာျပင္က Xiao lu ကို သေရာ္ဖို႕ ေစာင့္ေနေလရဲ႕...
အခုေရာက္ေနတာ .. ေဆးရံုပဲေပါ့ ..
" ငါ မေသေသးဘူးလား စိတ္ပ်က္စရာ .."
စုတ္တစ္ခ်က္သပ္လိုက္ရင္း ေဘးဘီကို ဝဲႀကည့္မိေတာ့ ...
ကြ်န္ေတာ့္လက္ကို တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ျပီး ခုတင္ေပၚ ေခါင္းေလးေစာင္းျပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ႕ Oh se ...
ဟင္းဟင္း ... drama မွာ ျမင္ဖူးေနက် sense လိုမ်ိဳးပဲေပါ့...
ကြ်န္ေတာ္ ေနမေကာင္းတဲ႕ေန႕ေတြတိုင္း ဒီလိုျမင္ကြင္းမ်ိဳး က ျဖစ္ေနက်ပါပဲ...
ဟက္ ... ကဗ်ာ မဆန္လိုက္ပံုမ်ား ...
Drag သြင္းထားတဲ႕ လက္က အပ္ ကို ႀကမ္းႀကမ္း တမ္းတမ္း ဆြဲႏႈတ္လိုက္ေတာ့ ေခါင္းက ရိပ္ခနဲ မူးသြားသလိုလို...
ရႈပ္တယ္ ... ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္...
ေသခ်ာတာကေတာ့ မႊန္ထူေနတဲဲ႕ ဒီအခန္းထဲက ထြက္ခ်င္တယ္ ..
အမွန္တိုင္းေျပာျပရင္ေတာ့ သူ ရွိေနတဲ႕ ေနရာက ထြက္သြားခ်င္တာပါ...
"Xiao ... lu ..lu .."
Oh se ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္လက္ကို ျဖဳတ္ခ်မယ္ လုပ္တုန္း သူ႕ဆီက ေယာင္သံသဲ႕သဲ႕ေလးႀကားလိုက္ရတယ္...
ေတာ္ေတာ့ Oh se ..
ငါ့ဆီက ဂရုဏာသက္မႈကို မလိုခ်င္စမ္းပါနဲ႕ ..