"Baby smile smile"

8K 585 45
                                    

"Dr. Byun baek .. shii!! "

"Nae?? "

"Dr ျဖစ္​ၿပီး ဘာလို႔ ဆံပင္​အ​ေရာင္​​ေတြဆိုးရတာလဲ ..ဟမ္​ "

"ကြၽတ္​ .."

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေရွ႕က ​ေဆးရံုအုပ္​ႀကီး မ်က္​ခံုးတတြန္​႔တြန္​႔နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ကို ဆူ​ေနတယ္​..

* ၿပီး​ေတာ့ျဖင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုသူဘယ္​​ေတာ့မွ မနိုင္​တာကိုမ်ား *

"အုပ္​ႀကီးကလည္​းဗ်ာ .. dr က ဆံပင္​အ​ေရာင္​မဆိုးရဘူး ဆိုတာမွ မရွိတာကို.."

"​ေအး .. ရွိ​ေတာ့ မရွိ​ေတာ့ဘူး .. ဒါ​ေပမဲ့ အခုမင္​းကို မ်က္​စိ​ေနာက္​လို႔​ေဟ့ .. "

"ဘာမ်က္​စိ​ေနာက္​စရာရွိလဲ.. ဒီ​ေလာက္​ၾကည္​့​ေကာင္​း​ေနတာက္​ို .."

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဆံပင္​ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ တစ္​ခ်က္​ခါျပရင္​း ​ေျပာ​ေတာ့ ပန္​းႏု​ေရာင္​​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ ဆံပင္​​ေတြက လွလွပပႀကီးကို ဝဲက် သြားတယ္​...

ဟင္​း .. ဒီ​ေလာက္​ၾကည္​့​ေကာင္​းတာကို ..

"ဟိုတစ္​ခါက ​ေ႐ႊအို​ေရာင္​ ဆိုးထားတယ္​ .. ဆူလိုက္​​ေတာ့ ပန္​း​ေရာင္​ထပ္​ဆိုးလာျပန္​တယ္​ .. ကဲ ​ေျပာပါ​ဦး ​ေနာက္​ထပ္​ ဘာအ​ေရာင္​ဆိုးခ်င္​​ေသးလဲ baekhyun shi"

"အနီရဲရဲ ဆိုးၾကည္​့ရမလား .. ဟို Exo member ​ေတြဆိုးသလို​ေလ . "

"ဒုန္​းးးးးးးးးး"

အုပ္​ႀကီးမ်က္​နွာ ​ေဒါသအရွိန္​နဲ႔ ရဲတြပ္​လာၿပီး စားပြဲခံုကို ဒုန္​းခနဲ ထုခ်တယ္​..

"ဖြဖြ ... wuri စားပြဲခံု​ေလး သနားစရာ..သူ႔အားႀကီးနဲ႔ ထုခ်ပစ္​လိုက္​တာပဲ .."

ကြၽန္​ေတာ္​ စားပြဲခံု​ေလးကို တယုတယပြတ္​သပ္​​ေပး​ေတာ့ ..

" Yaaaaa!!!! Byun Baek!!!! "

"ဟုတ္​ "

"ငါ အတည္​​ေျပာ​ေနတာ​ေနာ္​ .."

"ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း အတည္​​ေျပာ​ေနတာပဲကို ..awwz ဒါနဲ႔ အုပ္​ႀကီး ခ်ိဳ ခ်ဥ္​​စုပ္​လံုး ​ေလး လွမ္​းပါဦး စားခ်င္​လို႔ "

ကြၽန္​​ေတာ္​ စကားျဖတ္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ အုပ္​ႀကီးလည္​း ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​နဲ႔ .. ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို သူ႔ဘက္​က ခ်ိဳ ခ်ဥ္​လွမ္​း​ေပးတယ္​ ..

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang