"He is ..."

3.8K 433 15
                                    

"တီ..."

ကြၽန​္​​ေတာ္​... မွန္​​ေရွ႕မွာ ရပ္​​ေနတုန္​း massage ၀င္​လာတာမို႔ ဖုန္​းကို ဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့...

ဖုန္​း Screen ​ေပၚမွာ ​ေနရာယူထားတဲ့ Xiao lu မ်က္​နွာ ​ေလးက ဖ်တ္​ခနဲ လင္​းခနဲ...

"က်စ္​... wallpaper ​ေျပာင္​းဖို႔ ​ေမ့​ေနတာပဲ.."

ပါးစပ္​က စိတ္​တိုင္​းမက် စြာ ​ေရ႐ြတ္​မိ​ေပမဲ့ လက္​က​ေတာ့ Xiao lu ႔ ၿပံဳး​ေနတဲ့ မ်က္​နွာ​ေလးကို အျမတ္​တနိုး ထိမိလ်က္​သား.....

*သူ ၿပံဳး လိုက္​ ရင္​ ဒီ​ေလာက္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာကိုပဲ*

အင္​း .. ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​..

Flash back:::::::::::

"Yah....Oh se ... ငါ Americano ပဲ ​ေသာက္​မွာပါဆို​ေန "

မ်က္​ခံုးကို တြန္​႔ခ်ိဳးရင္​း ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနတဲ့ အ​ေကာင္​​ေသး​ေသး ​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​လံုးထဲ​ေတာ့ အသည္​းယားစရာ......

"No ... ဒီ​ေန႔​ေတာ့ Bubble tea ပဲ​ေသာက္​.."

ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳပ္​ရင္​း အတည္​​ေပါက္​​ေျပာ​ေတာ့ Xiao lu ဆိုတဲ့ အျမင္​ကပ္​ခ်င္​စရာ​ေကာင္​​ေလးက မ်က္​​ေစာင္​းႀကီး တ၀င္​့၀င္​့ ....

*အဟိ *

စိတ္​ထဲပဲ ႀကိတ္​ရီ ရဲတာပါ...

အျပင္​မွာ ရီၾကည္​့ပါလား .. ခ်​ေပးထားတဲ့ bubble tea နဲ႔ ​ေကာက္​ထု​ေနမွ...Oh se တို႔ ​ေျပး​ေပါက္​မွား​ေနဦးမယ္​...

"Americano!!!!!! "

စူးခနဲ ​ေအာ္​လိုက္​တဲ့ Xiao lu အသံက Oh se တို႔​ေျချမန္​လက္​ျမန္​စြာ နားမပိတ္​မိရင္​ ကန္​းၿပီ...

"Ok ... ok .. Lu ကိုယ္​​ေျပာတာ အရင္​နား​ေထာင္​.."

ထပ္​ထိုးျပန္​ၿပီဗ်ာ ... အဲ..မ်က္​​ေစာင္​း​ေျပာပါတယ္​...

"Bubble tea က​ေလ . . Americano ထက္​ ပို​ေကာင္​းတယ္​ ​သိလား"

"ဘယ္​သူ ​ေျပာလဲ.."

"ကိုယ္​​ေျပာတာ.."

Americano ႀကိဳက္​တဲ့ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဆက္​​ေျပာလည္​း မရ​ေတာ့မွာကို ႀကိဳသိ​ေနတယ္​နဲ႔ တူပါတယ္​...

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora