"Now..The Truth"

3.6K 451 29
                                    

"Shixun ... ​ေဆးရံုက ဆင္​းလို႔ရပါၿပီ.."

အခ်ိန္​ကာလ က Hyung ရဲ႕ စိတ္​ဒဏ္​ရာကို​ေတာင္​ တစ္​​ေျဖး​ေျဖးကုစားနိုင္​ခဲ့တာပဲ..

ကြၽန္​​ေတာ္​ ခု ခ်ိန္​ထိ Wallpaper မ​ေျပာင္​းရတဲ့ Ph screen ​ေလးကို လွမ္​းၾကည္​့မိတယ္​...

အခ်ိန္​ကာလ​ေတြ ထပ္​ၾကာရင္​့လာခဲ့ရင္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း သူ႔ကို ​ေမ့နိုင္​​ေတာ့မွာ....

"အဲ့ဒါ ဘယ္​သူလဲ..hun"

Shixhun hyung က ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ထဲက phone ကို ဆြဲယူၾကည္​့ရင္​း ​ေမးတယ္​....

*တစ္​ခ်ိန္​ က ကြၽန္​​ေတာ္​ သိပ္​ခ်စ္​ဖူးတဲ့လူ​ေလ*

"Aryni... ဘယ္​သူမွမဟုတ္​ပါဘူး . . ကြၽန္​​ေတာ္​ Wallpaper ​ေျပာင္​းမလို႔ "

Hyungဆီက ​ေန Ph ကိုျပန္​ဆြဲလိုက္​​ေတာ့ Hyung က ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကို ျပန္​ဆြဲထားတယ္​...

"Wallpaper ​ေျပာင္​းဖို႔ကို 8 လ တိတိ အခ်ိန္​ယူခဲ့ရတာလား hunnie"

ဟုတ္​တယ္​ .. 8 လ...သူနဲ႔ မ​ေတြ႕ျဖစ္​တာ 8 လ ရွိၿပီ...

ဘာလဲ... အခိ်န္​​ေတြအာ့​ေလာက္​ၾကာသြားတာ​ေတာင္​မွ... သူနဲ႔ ပတ္​သတ္​တဲ႔ Wallpaper​ေလးတစ္​ခု​ေတာင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာင္​းလဲမပစ္​နိုင္​ခဲ့ဖူးလား....

hak.... ကြၽန္​​ေတာ္​ သိပ္​ကို အ​ေပါစားဆန္​ခဲ့တာပဲ...

*Do you want to change phone screen wallpaper!! *

ph က တတ္​လာတဲ့ Warning ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေငးၾကည္​္​့မိတယ္​....

အမွတ္​တရ​ေတြ.....Bubble tea....Americano..

ၿပီး​ေတာ့ ... လက္​ဖံ်မွာ ထင္​း​ေနဆဲ Mine ဆိုတဲ့စကားလံုး​ေလးကို ငံု႔ၾကည္​့မိတယ္​...

သူနဲ႔ ပတ္​သတ္​လာရင္​ ... ဘာလို႔ အရာရာတိုင္​းက ဖ်က္​ဆီးရခက္​လာတာလဲ......

ရုတ္​တရက္​ ရင္​ဘတ္​ထဲက စို႔နင္​့မႈ​ေတြက လည္​​ေခ်ာင္​းအထိ စုန္​လိုက္​စီးလိုက္​...သူ႔အတြက္​ ငို​ေနက် မ်က္​လံုး​ေတာင္​ က်ိမ္​းစပ္​ လွ​ေပါ့...

​ေတာ္​​ေတာ့ ...Sehun.. သူ႔အတြက္​ သူ႔​ေၾကာင့္​့ဆိုၿပီး ထပ္​ မရူးခ်င္​စမ္​းပါနဲ႔... လံ​ုေလာက္​ၿပီမလား..

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang