"Secretly dieness"

4.1K 475 43
                                    

"သူ .. သူ ဘယ္​လို​ေနလဲဟင္​ .."

​ေႂကြကြဲအက္​မြ​ေနစြာ ထြက္​က် သြားတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့အသံက တိတ္​ဆိတ္​​ေနတဲ့အခန္​းထဲမွာ အက်ည္​းတန္​လိုက္​တာ ...

​ေသြးပ်က္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို Doctor Baek က ​​ေႏြး​ေထြးစြာ ျပန္​ၿပံဳးျပရင္း

"Luhan ကို အခုအိပ္​​ေဆး​ေပးထားတယ္​ .. သူ အဆင္​​ေျပပါတယ္​ .."

စိ​တ္​​ေအးစြာမ်က္​စိမွိတ္​ခ်လိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေရွ႕မွာ နာက်င္​စြာ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနခဲ့တဲ့ ​ျဖဴ ႏုႏု ​ေကာင္​ငယ္​​ေလးရဲ႕ ​ေအာ္​သံ​​ေတြျပန္​အသက္​၀င္​လာသလိုပဲ ..

* ငါ မင္​းကို ခ်စ္​တယ္​ေလ Sehun *တဲ့ ..

ဟင္​့အင္​း .. မခ်စ္​ပါနဲ႔​ေတာ့ ..Xiao lu ရယ္​

မင္​းအတြက္​ ငါဟာ​ေလ သံုးမရတဲ့ ဒုကိၡတတစ္​​ေကာင္​ျဖစ္​​ေနၿပီမို႔ ..

"sehun.. အခုအဆင္​မ​ေျပျဖစ္​​ေနတာ မင္​း​ေလ .."

Doctor Baek က ကြၽန္​​ေတာ္​့ပုခံုးကို ခပ္​ဖြဖြပုတ္​ရင္​း​ေျပာ​ေတာ့ .. နာက်င္​စိတ္​က ပိုတိုးလာတယ္​ ..

Shixun hyung က​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေၾကာင္​့ အစိတ္​စိတ္​အမႊာမႊာကြဲ​သြားတဲ့ ဖန္​ခြက္​အပိုင္​းအစ​ေတြကို လိုက္​သိမ္​း​ေနတယ္​ ..

"Shii....သိပ္​ရူးၾကတဲ့ စံုတြဲ "

မ်က္​ရည္​​ေတြ၀ဲၿပီး အံႀကိတ္​ထားတဲ့ shixun hyung က ခပ္​တိုးတိုး​ေရ႐ြတ္​​ေနတယ္​ ..

"ခ်စ္​တယ္​ ဆိုတဲ့ စကား​ေလး​တစ္​ခြန္​း​ေတာင္​ ပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​းမ​ေျပာနိုင္​တဲ့ စံုတြဲပဲ ..ဟက္​ဟက္​ "

အခုခ်ိန္​မွာ .. Hyung က ​ေအာက္​ပိုင္​း​ေသသြားတဲ့ သူ႔ညီ​ေလးအတြက္​ ယူႀကံဳးမရျဖစ္​​ေန​ေတာ့မွာ ..

အင္​း.. ဟုတ္​ပါရဲ႕..

*​ေအာက္​ပိုင္​း​ ​ေသတယ္​ *

ဟက္​ .. ၾကားၾကားခ်င္​းတုန္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​လံုး၀မယံုနိုင္​ခဲ့တဲ့စကား .. အခု​ေတာ့မ်ား .. တရင္​းတနွီး​ေတာင္​ သံုးစြဲမိခဲ့​ေပါ့ ..

ခံစားမႈမရွိ​ေတာ့တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေျခ​ေထာက္​ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေၾကာင္​အစြာ ထပ္​ၾကည္​့မိတယ္​ ..

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora