" Him or Her "

4K 448 11
                                    

"Xiu . . ကိုယ္​ဒီမွာ "

Airport မွာ အိတ္​က​ေလးကို ဆြဲရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို လိုက္​ရွာ​ေနတဲ့ ​ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ လက္​လွမ္​းျပလိုက္​တယ္​.. .

" Lu ရယ္​. . သိပ္​လြမ္​း​ေနရတာ . ."

​ေျပာ​ေျပာဆိုဆို နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ရင္​ ခြင္​ထဲတိုး၀င္​လာတဲ့ Xiu ရဲ႕ ႏူးညံ့တဲ့ အထိအ​ေတြ႕ . .

ၿပီး​ေတာ့ ​ေထာင္​းခနဲ ​ေရ​ေမႊးနံ႔ . .ခ်ယ္​ရီ​ေႂကြနံ႔​ေလး . .

Shiii . .ဒီအနံ႔ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ တကယ္​ မႀကိဳက္​ဘူး . . .

"အင္​း . .Xiu . .ကိုယ္​​ေရာပဲ "

စိတ္​မပါတပါ ကြၽန္​​ေတာ္​့အသံ က အဖ်ားခတ္​ တုန္​ရီ သြားသလိုပါပဲလား . . .

ဟင္​့အင္​း . . မျဖစ္​ရပါဘူး . .

Xiu အတြက္​ . . မတရား မႈ​ေတြ မျဖစ္​​ေစလိုပါဘူး . . .

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ရင္​ခြင္​ထဲ က ဘာမွမသိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး က ခါတိုင္​း လိုပဲ အျပစ္​ကင္​း​ေနတုန္​းပဲမလား. .

ဟုတ္​တယ္​ . . . Xiu က ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခ်စ္​သူ. .

French ကို ပညာသင္​ဖို႔ အတြက္​ ငါးနွစ္​သြားခဲ့တာ .

ခု Xiu . .ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဆီ ျပန္​လာၿပီ​ေလ . .

"အင္​း အခု . . ဘယ္​သြားခ်င္​လဲ Xiu"

ကြၽန္​​ေတာ္​ စကားစလိုက္​မွ Xiu က ကြၽန္​​ေတာ္​့ ရင္​ခြင္​ထဲ က ထြက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အၿပံဳး​ေတြနဲ႔​ေမာ့ၾကည္​့တယ္​. .

သူမ က . . အရင္​လို ခ်စ္​ဖို႔ ​ေကာင္​း​ေနဆဲပါလား . .

ကြၽန္​​ေတာ္​ သူမ အ​ေပၚ အားနာမႈ​ေတြ နဲ႔ ​ေငးၾကည္​့ မိတယ္​ . . .

မနာက်င္​​ေစလိုဘူး . .

သူမ ကို တကယ္​့ကို မနာက်င္​​ေစခ်င္​ဘူး . ..

ၿပီး​ေတာ့ .....

မဆီမဆိုင္​ ဖ်တ္​ခနဲ ၀င္​လာတဲ့ Oh se မ်က္​နွာ​ေလး..

Shi. .. ဘာဆိုင္​လဲကြာ ..

​ေတြ​ေ၀မႈ​ေတြနဲ႔ ကြၽန္​​ေတ့ာ္​ သူမ ကို တစ္​ခါထပ္​ၿပီး ရင္​ခြင္​ထဲ ဆြဲဖက္​လိုက္​တယ္​ .. .

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon