"Hurt to hurt "

3.9K 447 23
                                    

" လူနာရဲ႕ စိတ္​အ​ေျခအ​ေန က တစ္​​ေန႔တစ္​ျခား ဆိုးဝါးလာတယ္​ ... "

သူနာျပဳမ က အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ hyung ကို ​​ေဆးသြင္​း​ေပးရင္​း ​ေျပာတယ္​...

ၿပီးမွ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဘက္​ကို တစ္​ခ်က္​ၿပံဳးၾကည္​့ရင္​း...

"ရွင္​ တို႔က အရမ္​းတူတဲ့ အႁမႊာ​ေတြပဲ​ေနာ္​ "

ကြၽန္​​ေတာ္​ သူနာျပဳ မ ကို တစ္​ခ်က္​ျပန္​ႁပံဳးျပမိတယ္​...

ဟုတ္​တာ​ေပါ့ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ တို႔က ဘယ္​သူမွ ခြဲမရ​ေအာင္​ တူတဲ့ အႁမႊာ​ေတြပါ..

တစ္​ခု​ေတာ့ ရွိတယ္​...

Shixun Hyung က ၿပံဳးလိုက္​ရင္​း ပါးခ်ိဳင္​့​ေသး​ေသး​ေလး တစ္​ခု ရွိၿပီး..

ကြၽန္​​ေတာ္​့က ရယ္​လိုက္​ရင္​ သြားစြယ္​​ေလး​ေတြ ရွိတယ္​...

အာ့လိုနည္​းနဲ႔ပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကို ခြဲလို႔ရတာ​ေလ..

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ နွစ္​​ေယာက္​က မွန္​တစ္​ခ်ပ္​​ေထာင္​ထားသလို အရာအားလံုး တူညီ​ေနတာမို႔.....

Flash back start::::::::::

"Hun ... hun ... "

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေက်ာင္​းသြားဖို႔ ျပင္​ဆင္​​ေနတုန္​း hyung က ကြၽန္​​ေတာ္​့အခန္​းထဲ ​ေျပး၀င္​လာတယ္​...

"Imm .. hyung ​ေျပာ.."

"ငါတို႔ game ​ေဆာ့ရ​ေအာင္​ "

"အာာ. . Hyung ကလည္​း ​ေက်ာင္​းသြား​ေတာ့မွာကို.."

"အင္​း​ေလ .. အာ့မို႔ ​ေျပာတာပဲ​ေလ.."

"ဘယ္​လို.."

"ငါတို႔ ဒီ​ေန႔ တစ္​ရက္​ လူလဲၾကရ​ေအာင္​​ေလ .. hun က shixun လုပ္​... hyung က sehun လုပ္​မယ္​...ဘယ္​သူက အရင္​လူလဲထားတာ သိလဲလို႔ ၾကည့္​့မယ္​​ေလ"

"Omm.. ​ေဆာ့မယ္​"

Hyung က ၿပံဳးၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​​့ ေက့်ာင္​းသားအကၤီ် ရင္​ဘတ္​မွာ ထိုးထားတဲ့ Oh sehun ဆိုတဲ့ ​Name tag ​ေလးကိုယူလိုက္​ၿပီး...

Oh shixun ဆိုတဲ့ Name tag ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ဘတ္​မွာ လာထိုး​ေပးတယ္​...

"ဘယ္​သူ႔ကို မွ ရယ္​မျပနဲ႔​ေနာ္​.. အာ့ဆို အကုန္​​ေပၚသြားလိမ္​့မယ္​.."

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora