"မား . . . တစ္ခါတစ္ေလ က်ရင္ ေလ . ."
ကြၽန္ေတာ္ မားရဲ႕ ေျမပံု ေလး ေဘး လဲွခ် လိုက္ရင္း ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္. .
" ကြၽန္ေတာ္ . . သူ႔ကို ေ႐ြးခ်ယ္ ခ်င္တယ္ မား "
ေ႐ြး . . ခ်ယ္ . . ခ်င္ . . .တယ္ . .
မိုးေရ ထဲမွာ Hun ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြ . .
ကြၽန္ေတာ့္ရင္ ကို အစိမ္းသက္သက္ထိုးခြဲေနတုန္းပဲမလား . .
တစ္ခါမွ မၾကည့္ဖူးတဲ့ သူ႔အၾကည့္ရဲရဲေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကို တတိတိ ထိုးနွက္ေနသလိုပဲ..
Hun ah . . မင္း ကို . .ငါ
လက္လႊတ္ေပးရေတာ့မွာ လား . . .
* ငါ မင္းကို မုန္းဖို႔ ႀကိဳးစားၾကည့္မယ္ Xiao lu *
Oh se ေျပာသြားတဲ့ စကား . . .
"ဟင့္အင္း !!!!. . Aryni!!!!!.ya!!!! "
ကြၽန္ေတာ္ ၀ုန္းခနဲ ထထိုင္လိုက္ေတာ့ အေ၀းကေန ကြၽန္ေတာ့္ကို ေစာင့္ၾကည့္ေနတဲ့ Baek က စိုးရိမ္တႀကီးေျပးလာတယ္ . . .
"Luhan . . ဘာျဖစ္လို႔လဲ . ဘာျဖစ္တာလဲ . ."
Baek က ကြၽန္ေတာ့္ပုခံုးကို တင္းတင္းဆုတ္ရင္း ေမးတဲ့ အထိ ကြၽန္ေတာ္ . .Baek မ်က္နွာကို ေမာ့မၾကည့္.
"Luhan!! မင္း အသိစိတ္၀င္စမ္းပါကြာ . . Xiao lu!! . .သတိထား စမ္း !! မင္းတစ္ခုခု ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္ "
Baek က ကြၽန္ေတာ့္ပုခံုးကို ဆြဲယမ္း ၿပီး ေအာ္ဟစ္ေနသေလာက္ . .
ခါတိုင္ း ေမာက္မာ မာေက်ာ တဲ့ ကြၽန္ေတာ္ Xiao lu က . . ေရဆြတ္ခံထားရတဲ့ စကၠဴ စ တစ္ စ လို႔ ေပ်ာ့ဖတ္လို႔ . . .
"Baek . . ."
ကြၽန္ေတာ့္ အသံ ေတြ တုန္ရီ အက္ကြဲေနတယ္ . .
" Baek .. ငါ့ကို Oh se က တကယ္မုန္းသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ "
မ်က္ရည္ အ၀ိုင္းသား နဲ႔ ေမးေနတဲ့ xiao lu ေမးခြန္းက Baek အတြက္ေတာ့ အရာ အားလံုး ရပ္တန္႔သြား သလိုပဲ . .
ကြၽန္ေတာ္ အမွန္တရားကို မေျပာျပခ်င္ပါ . .
အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္. . .
ထို အမွန္တရား သည္ သူ႔အား နာက်င္ေစမည္ အထိ သိပ္ေၾကာက္စရာ ေကာင္း လြန္းသာေၾကာင့္ ပင္ . .
"luhan ရာ . ."
ကြၽန္ေတာ္ luhan ပုခံုးကို ဖ်စ္ညစ္လိုက္တယ္ . .
ကြၽန္ေတာ္ ဘာျပန္ေျဖေပးရမလဲ . . .
ကြၽန္ေတာ္ ေနာက္က်ိစြာ luhan မ်က္နွာကို အေျဖရွာၾကည့္ေတာ့ . .
မငို ျဖစ္ေအာင္ တင္းထားတဲ့ သူ႔ မ်က္၀န္းေတြ က တကယ့္ အရူးတစ္ေယာက္လို မ်ိဴးး . .
ဒါက ကြၽန္ေတာ့္ အခ်စ္ ဆံုး သူငယ္ခ်င္း luhan ရဲ႕ ျမင္ေနၾကပံုစံမဟုတ္ဘူး မလား . .
*Luhan . .
မင္း တစ္ေယာက္ကို ေတာ့ လက္ေလွ်ာ့ ေပးလိုက္သင့္တယ္ *
အခု မင္း ပါ နာက်င္ေနရၿပီ မလား . . luhan . .
" Hun က မင္း ကို မမုန္း ႏုိင္ပါဘူး luhan ရာ "
" မုသား " ပါ . .
သို႔ေပမဲ့ . .
အမွန္တရား ျဖစ္ပါေစ . . .
ကြၽန္ေတာ့္ ရဲ႕ ေခ်ာ့ေမာ့ သလို ေျပာတဲ့ အသံေၾကာင့္ luhan မ်က္လံုးေတြ ေတာက္သြားတယ္ . .
ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ့ ရင္ထဲ တစ္ခ်က္ မုန္တိုင္း ၀င္သြားသလိုပဲ .
အာ့ေလာက္ အယံု မလြယ္ ရဘူး ေလ luhan . .
ကြၽန္ေတာ့္ luhan ကို တစ္ခ်က္ ဟန္ေဆာင္ ၿပံဳးျပလိုက္ေတာ့ . . Luhan မ်က္နွာ ျပန္ညိႈးက်သြားတယ္. .
သူ သိတယ္ . . .
ကြၽန္ေတာ္ လိမ္ေနတာ ကို သူသိတယ္ . .
ဒါေပမဲ့ . .
အဲ့ မျဖစ္ႏုိင္တဲ့ မုသား ကိုပဲ သူ ယံု ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတယ္ . .
* မင္း ရူးေနလား Luhan ရာ *
စူးေအာင့္နာက်င္ ေနတဲ့ Luhan အစား . . ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္ရည္ေတြ ပဲ အစားထိုးစီးဆင္း လာေလရဲ႕
*အရႈံး တကာ့ အရႈံး ထဲတြင္ . . .
"အခ်စ္တရား " သည္ . .
လက္ရာအေျမာက္ဆံုး အလွပဆံုးေသာ . .
အရႈံးတရားပင္ ျဖစ္သည္ *