"Can't lose"

3.8K 471 29
                                    

"Hun... ​ေရာ.. Hun ​ေရာ .. "

Sehun ​ေဆးရံုဆင္​းသြားပါၿပီလို႔ လိမ္​တာ​ေတာင္​ မယံုမၾကည္​ဘဲ Sehun ကို အရူးတစ္​​ေယာက္​လို လိုက္​ရွာ​ေနတဲ့ ..Luhan ပံုစံက သနားစဖြယ္​...

"Baek...Hun က ငါ့ကို စိတ္​​ေကာက္​​ေနတာ .. ငါ သူ႔ကို ​ေခ်ာ့ရဦးမွာ..​ေနာ္​ .. ​ေျပာျပပါ​ေနာ္​ .. သူ ဘယ္​မွာရွိ​ေနလဲဟင္​ "

ကြၽန္​​ေတာ္​့ လက္​ကို ဇြတ္​ဆြဲရင္​း တ hun ထဲ hun ​ေနတဲ့ ..Luhan ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​လို ​ေျပာထြက္​ရက္​ပါ့မလဲ ..

Hun... က မင္​း​ေၾကာင္​့ ​ေအာက္​ပိုင္​း​ေသသြားတယ္​ လို႔​ေလ ...

"Baek.. ငါ . သူ႔ကို သြားရွာဦးမယ္​ .. သူ . တစ္​​ေနရာရာ မွာ ပုန္​း​ေနတာ ​ေနမွာ..Baek ရ..ငါ သိတယ္​ သူ ငါ့ကို ပုန္​း​ေနတာ ..."

လူနာ၀တ္​စံုႀကီး တဖားဖား နဲ႔ ဟို​ေျပးရွာလိုက္​ သည္​​ေျပးရွာလုိက္​လုပ္​​ေနတဲ့ .. Luhan ပံုစံက .. တကယ္​့ကိျ အသိစိတ္​လြတ္​​ေနတာ...

"အားးး .. ငါသိၿပီ .. hun ​ေလးက bubble tea ႀကိဳက္​တယ္​ .. သူ . . အဲ့ဆိုင္​မွာမ်ား Bubble Tea ၀ယ္​​ေနတာလားမသိဘူး​ေနာ္​ "

"Luhan.. ​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ .."

"ငါ သြားရွာဦးမယ္​ .. Baek..သူ အဲ့မွာ ရွိ​ေနမွာ .. ငါသိတယ္​ .."

luhan .. က ​ေျပာ​ေျပာဆိုဆို ​ေဆးရံု အ​ေပါက္​က ထြက္​ဖို႔ လုပ္​​ေ​​န​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ဇြတ္​ဆြဲထားရတယ္​ .

"Wae?? Baek.. လာ​ေလ .. မင္​း​ေရာ လိုက္​ခဲ့​ေလ . . လာလာ ..hun ကို တူတူ သြားရွာမယ္​ "

သူ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ ့ကို ၿပံဳးျပရင္​း လက္​ကမ္​း​ေပးတယ္​ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ အထိတ္​တလန္​႔နဲ႔ ​ေနာက္​ကို ​ေျခနွစ္​လွမ္​းဆုတ္​မိသြားတယ္​ ...

မဟုတ္​ရဘူး​ေနာ္​ .. Luhan...

မင္​း အရင္​လို ျပန္​မျဖစ္​ရပါဘူး ...

Flash back starts::::::

" Baek baek... လာလာ .. ငါ့မားမား ကို သြားရွာမလို႔ .. တူတူသြားရွာရ​ေအာင္​ ..."

သမင္​မ်က္​၀န္​း​ေလးနဲ႔ က​ေလးငယ္​​ေလးက ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကို အတင္​းဆြဲ​ေခၚဖို႔ ႀကံတယ္​ .. သူ႔မားမားကို သြားရွာမွာတဲ့​ေလ ...

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt