"Pain..for Baby don't cry "

4.3K 442 20
                                    

" Baek ..Baek.. lu appa ဆီသြားမယ္​​ေလ ..လာ​ေလ ..baek.."

ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကို ဇြတ္​အတင္​းကုတ္​ဆြဲထားတဲ့ ​ေဖ်ာ့​ေတာ့​ေနတဲ့ မ်က္​နွာ​ေလးနဲ႔ ​ေဆးရံု၀တ္​စံု​ေလး၀တ္​ထားတဲ့​ေကာင္​ငယ္​​ေလး ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ျပန္​​ေခါင္​းခါျပရင္​း သူဆြဲထားတဲ့ လက္​ကို လႊတ္​ခ်လိုက္​တယ္​..

"Lu appa က ​ေသသြားၿပီ​ေလ .. Lu ရဲ႕ "

"Arnyi.. appa ​ေရာ omma ​ေရာ ရွိပါတယ္​ baekရယ္​ .. သူတို႔က lu ကို လွမ္​း​ေခၚ​ေနၾကတာ..baekရဲ႕"

lu က သူ႔လက္​ထဲက ​ေဆးသြင္​းထားတဲ့ ပိုက္​ကို ဇြတ္​ဆြဲျဖဳတ္​ရင္​း .. ကုတင္​​ေပၚက အတင္​းဆင္​းမယ္​ လုပ္​​ေတာ့ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ lu ကို ဆြဲထားရတယ္​..

"သား​ေလး Lu.. စိတ္​ထိန္​း​ေလ..သားappaက ​ေကာင္​းတဲ့​ေနရာသြားတာပါ သားရဲ႕ "

ကြၽန္​​ေတာ္​့ appa က ရုန္​းကန္​​ေနတဲ့ luhan ကို ခ်ဳပ္​ထားရင္​း တီးတိုး​ေျပာ​ေတာ့ .. luhan ရဲ႕ နာနာၾကည္​းၾကည္​းအၾကည္​့​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီမွာ...

"Baek baek..မတရားဘူး ..baek baek မတရားဘူး ..Baek မွာက် appa ရွိၿပီး lu မွာက် မရွိဘူးတဲ့ ...Baek baek လူလိမ္​..."

ငါ ဘယ္​လို ​ေျပာျပရပါ့မလဲ...Luhan ရယ္​.

"Baek Baek ကို မုန္​းတယ္​ !!! Baek Baek က လူလိမ္​!!! Lu appa ရွိ​ေန​ေသးပါတယ္​ဆို​ေန!!!!! "

က​ေလးငယ္​တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ အဆံုးမဲ့ ယံုၾကည္​မႈကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ရိုက္​ခ်ိဳးရက္​ပါ့မလား ...

"Appa က ျပန္​လာမွာ ..Lu ဆီျပန္​လာမွာ"

တအိအိ ရႈိက္​ငို ရင္​း ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနတဲ့ .. luhan ကို ၾကည္​့ရတာ.. အရူးတစ္​​ေယာက္​လိုပဲ ..

ကြၽန္​​ေတာ့္​ Appa က lu ကို စိတ္​ၿငိမ္​​ေဆး ထိုး​ေပးလိုက္​​ေတာ့ ..lu ခန​ေတာ့ ၿငိမ္​သြားပါရဲ႕ ..

ဒါ​ေပမဲ့လည္​း အစားမစား ဘာမစား နဲ႔ အိပ္​ယာက နိုးလာတာနဲ႔ တအိအိငိုရင္​း သူ႔Appa ကို ​ေခၚ​ေပး ပါ လို႔ ​ေအာ္​ဟစ္​ရင္​း .. သူတျဖည္​းျဖည္​းအားနည္​းလာၿပီ ..

"Lu ​ေလးက သူ႔​ေရွ႕မွာ appa ​ေရာ omma ​ေရာ ​ေသသြားလို႔ စိတ္​အရမ္​းထိခိုက္​သြားတာ ..
. ၾကာရင္​ စိတ္​ထိခိုက္​ၿပီး ရူးသြားလိမ္​့မယ္​.."

"Baby , Don't cry " [ Completed ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat