Harry Pov:
Het duurde wel een eeuwigheid voordat we eindelijk bij Liams huis waren. En toen we er waren en ik al snel naar de deur was gegaan moest ik natuurlijk nog weer wachten voordat hij hem open zou doen. En het leek wel of hij expres langzaam ging doen. ‘Schiet oppppp,’ zei ik zeurderig en Liam draaide alleen maar met zijn ogen voordat hij de sleutel opdraaide en de deur opende. Ik vloog naar binnen en liet me met een plof op de bank vallen, mijn gezicht in de kussens. En na een minuut. Ik denk tenminste een minuut porde Liam in mijn zij waardoor ik vreemde bewegingen maakte. ‘Niet doeeen,’ zeurde ik maar Liam ging gewoon door totdat ik recht ging zitten en zijn hand weg sloeg. Met een glimlach schudde hij zijn hoofd. ‘Ik zou gaan slapen als ik jouw was,’ zei hij en ik keek hem iets wat boos aan. ‘Dat was ik van plan tot je me porde,’ Liam lied een lach horen en schudde weer zijn hoofd. ‘En wat dacht je van een bed?’ vroeg hij lachend. Ik draaide mijn ogen weer en stond op. ‘Omdat jij het zegt,’ en toen liep ik sloffend naar boven en liet me in de logeer kamer weer op het bed vallen met mijn gezicht in de kussen. ‘Nou slaap lekker dan,’ hoorde ik een stem van achter. Ik haalde mijn hand op en hoorde Liam toen lachend de deur dicht slaan en naar zijn eigen kamer gaan. Wtf is er mis met die jongen. Er is helemaal niks grappigs aan vanavond. Ik zuchtte diep en probeerde toen maar te slapen.
Claire Pov:
Nadat Harry zo bruut was weggegaan was ik weer naar binnen gegaan en had Ramon me omarmd. ‘Sorry,’ had hij gezegd maar ik schudde mijn hoofd. ‘Het geeft niet. Jij hebt niks gedaan,’ en toen had Ramon me een lift naar huis aangeboden. Nadat ik dat had verteld aan soldaat McKindley gingen we dan ook maar naar huis. Ik had geen zin om langer te blijven. Totaal geen zin.
Gelukkig waren we snel thuis en had ik gevraagd of Ramon mee naar binnen wou. Hij zei dat dat misschien geen goed idee was. Als Harry er was, maar ik had hem verteld dat ik zeker wist dat Harry vannacht niet thuis zou komen. Dus toen glimlachte hij zwak en kwam mee naar binnen. Ik schonk hem en mezelf een glas drinken in terwijl hij naar de foto’s van mijn vader zat te kijken. En hij herkende hem niet. Al had ik dat ook wel verwacht. We hadden samen zitten praten op de bank voor uren leek het wel. Tot dat ik echt vermoeid was en wou gaan slapen. Ik liep met Ramon mee naar de deur. Omdat daar toch ook al de trap was maar goed. Ik liet hem uit en hij had me nog eens omhelsd en weer sorry gezegd. Ik glimlachte vriendelijk en ging daarna naar mijn kamer waar ik op het bed ging liggen en naar het plafond keek tot dat ik eindelijk in slaap viel.
Harry Pov:
‘WAAAAAKKKKEEEERR WOORRRDDDEEENNNN!’ werd er in mijn oor gebuild en als reactie sloeg ik met mijn handen om me heen en draaide me om. Maar blijkbaar liet Liam het er niet bij zitten en sprong toen op het bed en daarna op mij waardoor ik met grote ogen naar hem keek. ‘Moest dat nou?’ zei ik half kwaad half slaperig. ‘Ja, dat moest. Kom op je moet eruit. Het is al middag en je moet naar Claire,’ zei hij en bij het horen van die naam draaide ik met mijn ogen. Liam ging uiteindelijk van me af en snel draaide ik me om en sloot mijn ogen weer. En toen trok Liam de dekens van me af en trok aan mijn arm. ‘Ik wil niet okay, laat me los,’ riep ik alsof ik een jaar of vijf was. Liam echter bleef gewoon aan mijn arm treken totdat ik uit bed viel. ‘Kom op luie donder je zult wel moeten,’ zei hij en trok me over de grond richting de trap. Oooh fuck. ‘Okay okay okay,’ riep ik en stond snel op voordat hij me de trap af had gesleurd. Liam begon te lachen en trok weer aan mijn arm. Ik liep met hem mee de trap af en pas toen we in de keuken waren liet hij los. ‘Maak jezelf iets klaar, en ik zit in de woonkamer voor als je weer naar boven probeert te rennen,’ zei hij en liep weg. Ik zuchtte luid en begon iets klaar te maken. En terwijl ik het in mijn mond propte liep ik terug naar de woonkamer waarna ik me naast Liam op de bank zette.
*** Hi Lovely people! Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik bijna op het eind van het verhaal zit. Ooohh nee. Ergens wil ik dat heel graag maar ergens ook niet. Dus ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik hoop dat jullie dit een beetje een leuk stukje vinden. Ik weet het, het slaat niet aan, maar ik had niet zoveel inspiratie. Tips, opmerkingen en ideeën zijn altijd welkom!
Love ME ***
JE LEEST
I hate my babysitter (dutch)
FanfictionWanneer de moeder van Claire weg gaat blijft zij over met alleen een jongen die ze niet kent. Harry. Claire laat merken dat zij Harry niet mag totdat haar vader, die in het leger zit, vermist raakt.