Chapter 40

745 44 4
                                    

Het duurde 2 uur 35 minuten en 12 seconden voor we eindelijk bij het strand waren. En je kon bij het strand komen in ongeveer 1 uur en 15 minuten, maar nee. Wij moesten eerst nog een ijsje kopen en in de file staan. Blijkbaar waren Harry en ik niet de enige die naar het strand wouden. Maar toen we eindelijk er waren en onze spullen hadden gepakt. Die Harry had ingepakt, want ik was weer eens oh zo lui. Misschien moet ik daar toch eens mee op houden. Nah, geen zin in. Maar we liepen nu eindelijk op het strand zoekend naar een plekje, wat we eigenlijk best snel hadden gevonden. Gelukkig. We legden onze handdoeken neer en gingen zitten. 'Vraagje Harry,' 'Hmm,' was zijn antwoord. Geweldig antwoord. Moet ik onthouden. Had ik maar een schrijf blok mee genomen, dan had ik daar heel vaak op moeten schrijven "HMMM HMM HMMM" het lijkt het alsof je honger hebt dan... Naja... 'Hoe wil jij zo in het water gaan met een gat in je lichaam?' vroeg ik toen maar en Harry begon te lachen. 'Dankje dat je het een gat noemt Claire,' 'Wat, het is toen een gat of niet dan,' ik haalde mijn schouders op toen Harry zijn hoofd schudde en toen deed hij zijn shirt uit. Okay hij had dus, uhmm iets gedaan waardoor als ik het goed heb er geen zout water in zou komen. Gelukkig maar, want ik zou niet alleen het water in willen. En ja ik weet hoe zeer het doet om zout in een wond te krijgen. Daar had je ook een spreekwoord van ofzo. Naja, het deed in ieder geval hee erg zeer. 'Oohh,' zei ik toen en lachte vriendelijk naar hem. Toen stond ik op gooide mijn kleding uit en rende naar het water waarna Harry me achtervolgde. 'Kijk uit Claire het water is koud,' riep hij en ik draaide met mijn ogen. Tuurlijk is het water koud. Tis water. Toen ik erin sprong, en inderdaad was het water niet normaal koud, begon ik te bibberen voordat Harry er ook bij kwam. Hij sloeg zijn armen om me heen. 'Ik zei toch koud,' zei hij en glimlachte. 'Verpest het nou niet he,' ik keek op naar hem en glimlachte ook voordat we zoenden. Niet lang natuurlijk, want ik moest water in zijn gezicht gooien. Harry keek me met een pruillip aan voordat hij het zelfde terug deed en we in water gevecht kwamen, die best lang duurde voor ik moe werd en me achterover in het water liet vallen. 'K geef het op!' riep ik. Harry lachte en kwam naar me toe. 'Ik dacht dat de dochter van een soldaat het nooit op gaf?' vroeg hij en ik stak mijn tong uit. 'Maar ik ben een luie dochter van een soldaat,' zei ik met nadruk op lui. We lachten allebei voordat we uit het water gingen en we op de handdoeken gingen liggen.

Ik had mijn ogen gesloten toen ik een zwaar gewicht op me voelde. Met schrik deed ik me ogen open, maar tot mijn verbazing was het niet Harry, maar Liam die op me zat. 'DUDEEEE,' riep ik en hij lachte voor hij van me af ging. 'Ik dacht bijna dat ik verkracht werd, man,' weer lachte hij. Toen zag ik dat de andere jongens er ook waren en zich overal hadden neer gezet. 'Wat doen jullie hier?' vroeg ik maar volgde al snel 'Harry zeg alsjeblieft niet dat jij ze hebt gevraagd?' 'Na, dus we mogen niet meer komen?' zei Niall met een pruillip. 'Nee,' ooh wat was ik toch bot, maar goed. 'Nee ik heb ze niet gevraagd, blijkbaar vonden hun ook dat het strand weer was,' zei Harry toen en ik knikte. 'Blijven jullie hier lang?' klink ik gemeen als ik ze hier weg wil hebben? Volgens mij wel. 'Uhmm, geen idee. We zijn hier al een tijdje, maar ik denk niet dat we weg willen,' 'Gewoon om jouw te pesten,' vulde Louis, Zayn aan en ik stond op en tackelde hem. OOh wat ben ik toch lief. Niet heheheh. Nee ik werk met de duivel samen. Nee okay niet waar. Alweer. Louis viel hard op de grond en voordat hij iets kon doen ging ik op hem zitten. 'Weet je zeker dat jullie me willen pesten?' vroeg ik waardoor Harry hard begon te lachen. 'Man, Harry voor wie heb je wel niet gekozen?' vroeg louis die zijn hoofd op tilde om hem aan te kijken. 'Ooh gewoon iemand, die ik erg veel mag,' 'Dankje Harry,' zei ik met een glimlach. 'Claire wil je van me af gaan,' zei Louis toen maar ik schudde mijn hoofd. 'Eigenlijk zit ik wel lekker,' en dat was niet waar. Maar het zat totaal niet lekker. Maar goed. 'Alsjeblieeeffftt?' zei hij met grootte ogen en een pruillip. Ik leunde naar voren en zei 'Nee,' toen begon Louis erg te stribbelen en al de andere jongens lachten terwijl ze niet hielpen. Wat een geweldige vriendschap daar toch tussen. 'Marie-Claire Johnson GET OF ME,' riep Louis toen. Mijn ogen werden groot voordat ik hem aan keek. 'Niemand, maar dan ook niemand, gebruikt mijn hele naam,' zei ik voor ik mijn armen over elkaar sloeg en nog niet van hem af ging. 'Das waar, noem haar nooit zo of ze word boos,' zei Harry toen. Maar toen stond Zayn eindelijk op samen met Harry en liepen naar me toe en pakten me bij de armen en benen. 'Dude, los nu,' riep ik maar nee, ze moesten perse naar de zee lopen en me erin gooien. 'Das je eigen schuld Claire,' riep Harry en lachte. Toen ik eruit kwam rende ik direct achter Harry aan. Want nouja ik mag misschien nat zijn, maar ij was nu al weer droog dus yeah. Je snapt mijn punt. Uiteindelijk sloeg ik mijn armen om hem heen en begon hij te gillen als een klein meisje waardoor ik nog harder lachte en hem raar aan keek. 'Serieus Harry?' hij grinnikte en lachte ook voordat hij me een snelle zoen gaf en we terug naar de andere jongens gingen.

We hadden verder een leuke middag en volgens mij ben ik zelfs bruin geworden. Omg tis een wonder. Maar toen de jongens naar huis gingen en wij nog de zonsondergang hadden bekeken. Wat erg mooi was, gingen wij ook maar eens naar huis.

*** Hi lovely people, wauw het is een wonder. Ik heb weer gesvhreven. Ja ik heb mezelf gedwongen vandaag weer te schrijven. En ik ben erg blij met dit hoofdstuk. Eigenlijk zou dit het laatste hoofdstuk zouden moeten zijn geweest, maar nee. Ik moest het toch maar eens uit laten lopen blijkbaar. Naja, hebben jullie meer. En bedankt voor de lieve comments op het vorige hoofdstuk, nu weet ik dat er toch een paar mensen bij me blijven tot het eind! DANKJEEE. DIT HOOFDSTUK IK VOOR JULLIE!!

Dus wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Comments, vragen en opmerkingen zijn altijd welkom!!

Love ME ***

I hate my babysitter (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu