@its2just2me
Als een knappe jongen jouw zou vragen of hij je een kus op de lippen mag geven, voor zo’n programma jeweetwel, wat zou jij dan doen?
Uhmm nou waarschijnlijk zou ik hem heel raar aan kijken… En dan weg lopen. Want nouja.. Zo ben ik en waarom zou een leuke knappe jongen naar mij toen gaan denk ik dan..
@TheSamePain
Wat zijn je liefelings koekjes?
Goeie vraag… Ik zou het niet weten.. Oops.
Hou je van postbodes?
Ze zijn.. uhmm postbodes… Ze bezorgen rekeningen en school spullen… IEKS.
Wat vind je het leukste verhaal op Wattpad?
Uhmmm even denken… The Runaway of Fanboy… Ik kan daar niet tussen kiezen.
Hoe oud ben je?
Ik ben 16! (:
Heb je een vriendje/crush?
Nee ik heb geen vriendje.. :’( en ja ik heb een crush… whoops.
@1D_LoverXM
Hoe kwam je op dit idee?
Ik heb ooit een boek gelezen over een babysitter en toen dacht ik zoiets ga ik ook maken maar dan als fanfic.
Als iemand je ineens zoent en die is heel knap wat zou je dan doen?
Het ligt eraan wie het is en als het echt heel ineens is, dat ik niet weet wie het is.. Hem een klap in het gezicht geven en dan schrikken wie als ik weet wie het is. Oops…
Welke bromance vind je het leukst?
NOUIS!!! Zeker weten!
Hou je ook zoveel van donuts?
Ik eet niet echt zo vaak donuts.. Maar ik vind ze wel heel erg lekker!
Hoi
Hiii
Op wat voor jongen val je?
Uhmmm… Als sinds ik klein ben vind ik blond haar en blauwe ogen het leukst.. En een leuk lief karakter..
Wat is je grootste angst?
Spinnen…
Lalalalaaa zing mee.
Lalalalalalalalaaaaaaaaaaa po.
Wil je donuts?
Uhmmm tuurlijk..
Zo ja… Nee krijg je niet. *trekt doos terug* zo nee… Ik ga je vermoorden. *trekt mes vanuit mijn t-shirt*
OOOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhh kom hierrrrr!!!! *springt op je*
@SexyStyles
Hou je van donuts?
Deze had ik al een beantwoord, maar jaaa!
Wie is het hotst van 1D?
Niall of Louis of Harry of Zayn of Liam… Uhmm allemaal.
Wie is het cutest van 1D?
Niall… <3
Heb je nu wel een vriendje?
Nee, en die zal ik waarschijnlijk ook niet snel krijgen…
Elouner of Larry? (LARRYYYYY)
Larry
Favo chips?
JE LEEST
I hate my babysitter (dutch)
FanfictionWanneer de moeder van Claire weg gaat blijft zij over met alleen een jongen die ze niet kent. Harry. Claire laat merken dat zij Harry niet mag totdat haar vader, die in het leger zit, vermist raakt.