1

11.1K 601 73
                                    


"Μαρία σήκω θα αργήσεις την πρώτη μέρα στο σχολείο" είπε η μητέρα μου με επιπολαιότητα όπως πάντα. Πάντα θέλει να είμαστε σε πρόγραμμα,για να πω την αλήθεια, το ίδιο και εγώ.

"Τώρα μητέρα." της απάντησα και σηκώθηκα να πλύνω το πρόσωπό μου. Έπειτα φόρεσα την αγαπημένη μου άσπρη μπλούζα , το μαύρο μου τζιν και τα vans μου. Έβαλα eyeliner και μάσκαρα και κατέβηκα για να πάρω πρωινό .

"Καλημέρα μαμά και μπαμπά" είπα αγχωμένη .

"Τι έπαθες αγάπη μου?" ρώτησε με ανησυχία ο πατέρας μου.

"Τίποτα ρε μπαμπά"

"Άφησε την Harry, ξέρεις το πρόβλημα που αντιμετοπίζει από πέρσι." είπε μαλώνοντας τον πατέρα μου, η μητέρα μου Theresa.

"Εντάξει Tess"

Πήρα μια φέτα ψωμί και πρόσθεσα πάνω του λίγη μαρμελάδα φράουλα.Ήπια χυμό και πήρα την τσάντα μου και ξεκίνησα για το σχολείο, άκουσα την μητέρα μου να λέει "μην τους δώσεις σημασία ότι και να σου πούνε αγάπη μου" . Ανέβασα ψηλά το χέρι μου και της έκανα σήμα ότι συμφωνώ μαζί της.

Για κακή μου τύχη ο γείτονάς μου Γιώργος , ο εκφοβιστής μου από πέρσι έκανε την εμφάνησή του,

"Βρε..βρεε..για δες ποία ήρθε"

"Γιώργο δεν έχω όρεξη ωρίμασε πια." είπα με ένα ύφος που έδειχνε να μην με πολύ νοίαζει,ενώ στην πραγματικότητα φοβόμουν πολύ.

"Δεν σε ρώτησα"

"Jesus!" είπα σιγανά.

"Έλα ρε φιλαράκι.." ήρθε κοντά μου και μου αγκάλιασε τον λαιμό ενω άρχισα να περπατώ μακρυά του. Απομακρύνθηκα κιάλο αλλά με έπιασε από τον καρπό.

"Άσε με ρε μα-"

¨Τι είπες?" με κοίταξε με ένα άγριο ύφος και τα μάτια του έγιναν από μελί σκούρα.

"Τίποτα" "Βασικά είπα !" πρόσθεσα με αυτοπεποίθηση.

"Για να ακούσω.."

"Ότι είσαι μαλάκας!"

"Τόλμησες?"

"Ναι ρε !"

Ξαφνικά με έφερε μπροστά του και με χτύπησε στο στομάχι,έπεσα κάτω και έμεινα εκεί για λίγα λεπτά κλαίγοντας . Δεν μπορούσα να σηκωθώ μέχρι που ένα αγόρι άπλωσε το χέρι του να με βοηθήσει.

"Εε..είσαι καλά?'' το αγόρι αυτό έμοιαζε τόσο με το στυλ του Γιώργου.


----------------------------------------------------------------

ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ , ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ "ΕΊΝΑΙ" Ο ΓΙΏΡΓΟΣ . LOVE YA ALL X

In love with my bullyWhere stories live. Discover now