Δεν απάντησα απλως μπήκα μέσα, νιώθω λίγο άβολα αλλά πιστεύω ότι θα το ξεπεράσω.
"Λοιπόν;"
"Τι;"
"Δεν θα μου δείξεις ;"
"Α ναι σωστά."
Αφού μου έδειξε τον τρόπο όπου είναι και πολύ εύκολος αρχίσαμε να συζητάμε, τελικά είναι πολύ καλός.
"Αρα Μαρία καταλαβες πως γίνεται;"
"Χαχα ναι."
" Ωραία, είσαι πολύ καλό τυπακι τελικά"
"Ευχαριστώ και συ το ίδιο."
"Ε λοιπόν θα δεις που στο τέλος θα καταλήξουμε κολλητοί " είπε ο Φίλλιπος γελώντας
"Με μεγάλη μου χαρά " Απάντησα.
"Α ξέχασα να σου πω, το βράδυ κάνει ο κολλητός μου πάρτι, μου είπε να καλεσω και εσάς απο την δουλειά.. Ε .. Θα ήθελες να έρθεις;"
"Ναι..αλλά υπάρχει ενα μικρό πρόβλημα."
"Τι;"
"Δεν έχω μέσω να έρθω."
"Θα περάσω εγώ να σε πάρω αν δεν σε πειράζει."
"Ε..εντάξει κανένα πρόβλημα." είπα και του έδωσα την διεύθυνση του σπιτιού μου.
"Θα είμαι εξω απο το σπίτι σου στις 9:00"
"Ωραία."
Μετά απο δυο ώρες η δουλειά τελείωσε. Πάλι καλά που σήμερα είναι Παρασκευή και δεν θα εχω το άγχος του να ξενυχτισω.
Πήγα στο σπίτι και έκανα ένα γρήγορο μπάνιο αφού σε δυόμισι ώρες θα έρθει να με πάρει ο Φίλλιπος.
Δεν ήξερα τι να βάλω μέχρι που είδα ένα μαύρο φόρεμα που είχα καιρό να το βάλω
Μάζεψα τα μαλλιά μου πανω και έβαλα λίγο μασκαρα , eyeliner και ενα απαλό χρώμα κραγιόν. Έτσι κι αλλιώς δεν βαφομαι πολύ.
Όταν ήμουν έτοιμη κοίταξα το ρολόι ,σε ένα τέταρτο ο Φίλλιπος θα ερχόταν, έβγαλα το κινητό μου απο τον φορτιστή και βγήκα εξω. Μόνο που ξέχασα να το πω στους γονείς μου . Έτσι έγραψα ενα σημείωμα και το κόλλησα στο ψυγείο το σημείωμα έλεγε :
Πάω σε ένα πάρτι , δεν ξέρω τι ωρα θα γυρίσω, σας αγαπω x -Μαρια
Αφού το κόλλησα στο ψυγείο βγήκαν έξω απο το σπίτι και περίμενα τον Φίλιππο.
Μετά απο πέντε λεπτά ήρθε, κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητο αλλά πρόλαβε και βγήκε έξω ώστε να μου ανοίξει την πόρτα.
"Γειαα" είπα
"Ε..γ.γεια" Απάντησε
"Είσαι πολύ όμορφη απόψε." πρόσθεσε.
"Ευχαριστώ." απάντησα δίνοντας του ενα μεγάλο χαμόγελο.
Άνοιξε την πόρτα και με έβαλε να καθισω στην θέση του συνοδηγού.
Πίσω ήταν η Βασιλική και ένα άλλο αγόρι που δεν ήξερα. Υποθέτω ήταν το αγόρι της. Με την Βασιλική είχα πολύ καλή σχέση.
"Πωπω θα κάψεις καρδιές στο πάρτι Μαρια." είπε η βασιλική.
"Σιγά, ούτε καν ." Απάντησα
"Ακούμε που σου λέω.." είπε γελώντας
Αφού ήμασταν στο αυτοκίνητο το κινητό μου άρχισε να βουιζει. Ηταν μήνυμα αλλά δεν κοίταξα απο ποιον.
Μετα απο δέκα λεπτα φτάσαμε στο πάρτι, όλα ηταν άγνωστα για εμένα αφού δεν πάω και σε πολλά πάρτι και σε αυτά που είχα παει τίποτα δεν ηταν σαν αυτό.
---------------------------
Hey guys! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το Παρτ . Αν σας άρεσε like & comment γιατί με βοηθάει 💋💘💗 byeeee
💕
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?