Αφού πηγαμε στο δωμάτιο μου καθησαμε στο κρεβάτι.
"Τι ήθελες να μου πεις;"
"Είναι λίγο δύσκολο.. Αλλά πρεπει να ξέρεις."
"Έγινε τίποτα;" Ξέρω ότι δεν δίνω πολύ σημασία τελευταία στον Αλέξη.. Και αυτό πρέπει να αλλάξει.
"Πφφ.."
"Πες μου"
"Δεν θέλω να κάνουμε πλεον παρέα ούτε να μιλάμε"
"Τι;" είπα και άνοιξα το στόμα μου
"..."
"Αλέξη δεν είναι ώρα για πλάκες.." είπα σοβαρά.
"Δεν είναι πλάκα σοβαρά μιλάω"
"Μα γιατί;"
"Μην με Ρώτας είναι οι λόγοι είναι πολλοί."
"Μα δεν θέλω να σε χάσω.."
(Alexi's POV)
"Μα δεν θέλω να σε χάσω..."
Ούτε εγώ θέλω να την χάσω αλλά πρεπει.
"Πρέπει να φύγω. " είπα
"Πες μου τον λόγο μόνο "
Δεν είπα τίποτα.
Εφυγα απο το σπίτι της , μα τι να της έλεγα οτι γύρισε η κοπελα μου εδω και δύο εβδομαδες και έκανε φασαρία επειδή νομίζει ότι τρέχει κάτι μεταξύ μας; Ότι για να την κρατήσω μαζί μου έπρεπε να αποχωριστω την κολλητή μου; Ή ότι ο Γιώργος ήρθε και μου είπε να μείνω μακριά της; Για να πω την αλήθεια αυτό ηταν το σωστο αν και την αγαπώ όσο κανέναν στον κοσμο το ίδιο και αυτή. Έπρεπε να το κάνω για το καλό της και το καλό μου.
Η ωρες περνουν δυσάρεστα , η Μαρία δεν έχει σταματήσει να μου στέλνει μυνήματα .
Θα πρέπει να της πω κάτι να της απαντήσω κάτι ώστε να μην θέλει να μου ξανά μιλήσει. Το βρήκα. Της έστειλα αμέσως μύνημα.
(Maria's POV)
Μετά απο τόσες ώρες ο Αλέξης απάντησε στα μυνήματα μου. Άνοιξα να δω τι έγραψε. Δεν το πιστεύω ότι είπε αυτό το πράγμα. Μου έστειλε "Επειδή ξενερωσα και είσαι κακή παρέα."
Μα... Δεν πρόκειται να τον ξανά ενοχλησω ποτέ ξανά. Τώρα όμως σε ενα μήνα αρχίζουν τα σχολεία και θα είναι πολύ πιο δύσκολο.
Έκλεισα το κινητό και άρχισα να κλαίω ασταμάτητα.
Όταν ξανά πήρα το κινητό μετα απο ώρες είδα ότι είχα ενα μύνημα απο τον Γιώργο, η ώρα είχε παει 8:30 μ.μ
Ήθελε να έρθω σπίτι του. Αρνηθηκα λέγοντας του ότι είμαι λίγο άρρωστη.Στις 9:00 η μητέρα μου με φώναξε για βραδυνό .
"Μαρία; Τι εχεις" είπε η μητέρα μου όταν κατέβηκα
"Ο Αλέξης.. Δεν θέλει πλεον να κάνουμε παρέα"
"Γιατί;"
"Δεν ξέρω και μου λέει ψέματα για να αποφύγει την απάντηση"
"Είναι μήπως ερωτευμένος μαζί σου και απλα θέλει να μείνει μόνος για να το ξεπεράσει;"
"Μαμά ούτε καν."
"Ελα , κάθησε να φας , θα του περάσει."
"Μα είναι ο κολλητός μου, ξέρει τα παντα για μένα και ξέρω τα πάντα γι αυτόν"
"Ελα ηρέμησε ."
"Ο μπαμπάς που είναι;"
"Θα κάτσει στην δουλειά μέχρι αργά μου είπε στο τηλέφωνο"
"Εντάξει" Αυτό ήταν λίγο περίεργο, ο μπαμπάς τώρα τελευταια λείπει πολλές ώρες απο το σπίτι, μακάρι να μην έχει μπλέξει πουθενά.
Αφού έφαγα λίγο ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Έβαλα το κινητό να φορτίζει ενω εκανα βίντεο κλήση με την ξαδέρφη μου. Ειχαμε ενα χρόνο να μιλήσουμε.
Δυστυχώς δεν απάντησε, πήγα να κάνω βίντεο κλήση στον Γιώργο αλλά μου έγραψε ότι μπαίνει να κάνει μπάνιο και θα μιλήσουμε μόλις βγει.
------------------------------
Άρχισε σήμερα και το σχολείο.. Αύριο θα μας χωρίσουν σε τάξεις και μάλλον δεν θα είμαι με κανένα από τα παιδιά της παλιάς μου τάξης! :( .. Αλλά η πρώτη μέρα ήταν ωραία, εσείς πως περασατε την πρώτη μέρα; Τι νομίζετε; Ο Αλέξης θα έπρεπε να διαλέξει την Μαρία ή την κοπέλα του;
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?