32

1.2K 87 0
                                    

Όταν έφτασα στο σπίτι του χτύπησα το κουδούνι αλλα δεν απάντησε κανείς. Χτύπησα την πόρτα αυτή την φορά μα καμία απάντηση. Έτσι αποφάσισα να τον παρω τηλέφωνο.

"Έλα Γιώργο, είμαι έξω απο το σπίτι σου"

"Μαρία, σε δύο λεπτά θα είμαι εκεί, είχα πεταχτεί μέχρι το φαρμακείο. "

"Εντάξει περιμένω. " είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.

Πέντε λεπτά αργότερα έφτασε μπροστά στην πόρτα.

"Καλημέρα Μαρία "

"Καλημέρα. " απάντησα, πολυ ψυχρός. Παράξενο .

Αφού άνοιξε την πόρτα μπήκαμε μέσα και τακτοποίησα τα πράγματα μου.

Αφού τελείωσα, καθήσαμε μαζί στον καναπέ

"Γιώργο, έχεις κάτι; "

"Σχεδόν. "

"Τι έπαθες; Είσαι πολύ διαφορετικός. Έκανα κάτι που δεν έπρεπε; " Ρώτησα με αγωνία κοιτώντας τον μέσα στα μάτια του.

"Οχι, δεν έχεις κάνει τίποτα αγάπη μου, είσαι τέλεια . Εγώ έκανα. " είπε και ενα δάκρυ κύλισε.

"Γιώργο ανησυχώ, τι έγινε ;"

"Είμαι το χειρότερο αγόρι στον κόσμο αυτό έγινε, δεν σου αξίζω, κοιτάω συνέχεια το καλό μου και.. Τώρα..να σε εγκαταλείπω για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Σου ζητώ συγνώμη για όλα, δεν θέλω να φύγω, δεν θέλω πραγματικά γιατί φοβάμαι ότι θα με ξεχάσεις. "

"Ω θεέ μου, Γιώργο ακούς τι λες; Μπορεί να μην είσαι τέλειος αλλα είσαι ότι θέλω, δεν σε θέλω τέλειο αλλά αληθινό, όσο γι'αυτό μην το ξανα βάλεις στο μυαλό σου, δεν πρόκειται να σε ξεχάσω ποτέ και θα σε περιμένω μέχρι το τέλος. " είπα και τον αγκάλιασα σφιχτά.

Μερικές ώρες αργότερα

Η ώρα είναι 5:00 το απόγευμα και ο Γιώργος εδώ και μισή ώρα εχει πάει σε μια δουλειά.

Δεν τον έχω δεί ποτέ τόσο ευαίσθητο .

Αφού ο Γιώργος λείπει αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο και να δω μετά κάποια ταινία .

Η ώρα είχε πάει 9:00,άκουσα την πόρτα να χτυπά και έτσι κατάλαβα ότι ο Γιώργος είχε γυρίσει . Κρατούσε δυο σακούλες.

"Γιώργο τι έχουν οι σακούλες; "

"Το φαγητό μας για απόψε ."

Πήρα να δω στίς σακούλες η μια ήταν γεμάτο σοκολάτες και γλυκά και η αλλη είχε... Σούσι και κρασί.. Πρώτη φορά θα δοκιμάσω σούσι. Ελπίζω να είναι ωραίο.

In love with my bullyWhere stories live. Discover now