Αφου τελειωσαμε με το φαγητο ειδαμε μια ταινια και πεσαμε για υπνο. Η τελευταια μερα περασε καλυτερα απο ποτε , ομως σε λιγες ωρες ο Γιωργος θα πρεπει να φυγει .
Δυο εβδομαδες αργοτερα
Η ζωη χωρις αυτον ειναι αδιαφορη. Ξερω εχουν περασει μονο δυο εβδομαδες αλλα πραγματικα μου λειπει . Σημερα θα ερθει να με επισκευθει μια παλια μου φιλη απο το γυμνασιο.
Στις 7:30 η φιλη μου Τζενη ειχε φτασει μαζι με το αγορι της.
"Τζένη! Πόσο καιρό έχω να σε δω" είπα καθώς μπήκαν στο σπίτι
"Και γω χαίρομαι που σε ξανα βλέπω καλή μου! Απο εδώ είναι το αγόρι μου ο Ηλίας. ""Χάρηκα "
"Παρομοίως " απάντησε.
"Θέλετε κάτι να πιείτε; "
"Ενα νερό θα ήταν αρκετό "
Αφού έκατσαν στην τραπεζαρία πήγα στην κουζίνα και έβαλα δυο ποτήρια νερό και λίγο παγωτό με κέικ και ξαναγύρισα πίσω.
"Ορίστε "
"Ω ευχαριστούμε! "
Ο Ηλίας κοιτούσε το σπίτι συνεχώς νε περιέργεια.
"Θα μπορουσα να παω λίγο στην τουαλέτα ;" είπε η Τζένη.
"Ναι από εκεί. "
Υπήρχε μια αμήχανη σιγή μέχρι που ο Ηλίας είπε κάτι.
"Λοιπόν.. Μαρία, δικό σου είναι το σπίτι; "
"Όχι, του αγοριού μου. "
"Έχω ξαναέρθει πιο παλιά "
"Αρα ξέρεις τον.. "
"Γιώργο "
"Ναι. "
"Κοίτα, δεν θέλω να φανώ κακός αλλά δεν είναι και απο τα καλύτερα παιδιά "
"Εμμ.. Χαχα" είπα άβολα
"Εγω απλά σε προειδοποιώ"
Μετά απο μια ωρα τα παιδιά είχαν φύγει.
Οι μέρες περνούσαν τόσο βαρετά. Επίσης σε ενα μήνα ξεκινάν τα σχολεία. Τέλεια.
Ενα μηνα μετά
Πρώτη μέρα στο "σχολείο" σήμερα.
Ετοιμάστηκα και ξεκίνησα.
Ένα μήνυμα ήρθε με το που βγήκα απο το σπίτι. Ήταν απο τον Γιώργο.
" Μπορεί να μην είμαι ο τέλειος πρίγκιπας για σένα. Ωστόσο, κάθε φορά που είμαστε μαζί, αισθάνομαι ότι είσαι οτι χρειάζομαι. Δεν λυπάμαι για την αγάπη σου και αυτή είναι μια από τις καλύτερες αποφάσεις που θα κάνω ποτέ. Η αγάπη σου έχει γίνει ισχυρότερη και ένα καλύτερο πρόσωπο. Σε αγαπάω μωρό μου."
Αωω ο γλυκούλης μουυ.
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?