Μετά από λίγο ξανά γύρισε ο Γιώργος, ήμουν αγχωμενη μήπως άκουσε κάτι. Δεν θα ήθελα αυτό να χαλάσει τη σχέση μας.
"Τα είπατε;"
"Ναι.." είπε ο Κώστας
"Αχα..και για τι μιλησατε; "
"Για μία ταινία "
"Μπράβο ρε παιδιά έτσι να γνωριστείτε.."
"Ναι θα γνωριστούμε .." είπε και με κοίταξε πονηράΑφού πέρασε μία ώρα επιτέλους ο Κώστας έφυγε.
"Πάω για ύπνο, καληνύχτα Μαρία "
"Θα ερθω και γω σε λίγο. "
"Εντάξει θα σε περιμένω αν είναι. "Μάζεψα τα πιάτα και τα ποτήρια και ανέβηκα πάνω, ο Γιώργος δεν είχε κοιμηθεί ακόμη, με περιμενε.
"Θα βάλω τώρα τις πιτζάμες μου "
"Δεν χρειάζεται. "
"Γιώργο! Είμαι κουρασμένη.."
"Καλά, δεν μου τη γλιτώνεις όμως"
"Ναι..ναι..καληνύχτα "
"Καληνύχτα όμορφη "Πρώτη φορά με λέει όμορφη, είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να ακούς ότι είσαι όμορφη από κάποιον που αγαπάς. Τελικά κοιμήθηκα,με ένα.μεγάλο χαμόγελο από αυτό που είχα ακούσει πριν λίγο.
Επόμενη μερα
Ξύπνησα πολύ χαρούμενη, η ώρα ήταν 10:00. Ο Γιώργος δεν είχε ξυπνήσει ακόμα, τον φίλησα στο μέτωπο και πήγα στο μπάνιο.
Μέσα σε μισή ώρα ήμουν έτοιμη και διάβαζα ενα βιβλίο ενώ παράλληλα μαγείρευα.Η ώρα είχε πάει 10:40,εκείνη την στιγμή ο Γιώργος ξύπνησε.
"Καλημέρα μωρό μου. "
"Καλημέρα όμορφη. " στις λέξεις του δάγκωσα χωρίς να το καταλάβω το κάτω χείλος μου.
"Ετοιμάζεται το φαγητό σε μισή ώρα, έκανα μακαρόνια με σάλτσα και μανιτάρια. "
"Μαγείρισσά μου εσύ. "
"Σιγά βρε το δύσκολο φαγητό "
"Πάω να βάλω φόρμες και έρχομαι"
"Εντάξει "Είχαν περάσει είκοσι λεπτά, τόσο πολύ αργεί για να ετοιμαστεί; Χαμήλωσα την φωτιά της κουζίνας για να πάω πάνω.
Τον άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο. Ήταν ο Κώστας.
Δεν άκουσα πολλά ,τα μόνα πράγματα που μπόρεσα να ακούσω ήταν: Ναι ρε...,όχι θα την παρατηρώ εγώ..,μπράβο ρε και τσίμπησε;Όλα αυτά μου φάνηκαν πολύ περίεργα. Μήπως να μπω μέσα ή να προσπαθήσω να ακούσω και αλλά πράγματα;
Έμεινα αλλά πέντε λεπτά. Θυμήθηκα όμως ότι είχα το φαγητό. Έτσι έτρεξα να σβήσω την φωτιά και να το αφήσω να κρυώσει. Εκείνη την ώρα μου ήρθε μια ιδέα! Θα πάω πάνω σιγά σιγά θα μπω με φορα μέσα και θα του πω οτι το φαγητό είναι έτοιμο. Έτσι, ανέβηκα σιγά σιγά τα σκαλιά και μπήκα με φόρα μέσα.
Δεν κατάφερα να ακούσω κάτι πρωτού μπω, αλλά όταν μπήκα μέσα ο Γιώργος γούρλωσε τα μάτια του.
"Έχω κάτι; " Ρώτησα
"Ε..όχι απλά..ε..τρόμαξα"
"Εντάξει, εσύ ακόμη δεεν ετοιμάστηκες;"
"Ε να μωρέ με πήρε τηλέφωνο ο Κώστας και..μιλάμε."
"Εντάξει... πες του γειά και από εμένα "είπα και έκλεισα δυνατά την πόρτα.Κάτι δεν πάει καλά και θα το μάθω σύντομα. Πολύ σύντομα.
Αφού τελείωσε το παράξενο τηλεφώνημα ήρθε κάτω όπου είχα ήδη ετοιμάσει το μεσημεριανό.
"Αγάπη μου τι έχεις; " με ρώτησε
"Δεν έχω κάτι. " απάντησα
"Τότε γιατί έκλεισες με τόση ορμή την πόρτα; "
"Καταλάθος αμάν.. και λοιπόν ο Κώστας τι σε ήθελε; "
"Τίποτα μωρέ.. κάτι δικά μας.." δεν θα τα πάμε καλά αν συνεχίσει ετσι.
"Σαν;"
"Ανάκριση θα μου κάνεις τώρα; Άφησε με να φάω " Όχ θεέ μου το μυαλό του στο φαγητό.
"Δεν κάνω ανάκριση αγάπη μου, συζητάμε"
"Ε ναι τέλος παντων"---------------------------
Σορρυ που δεν ανέβασα τόσο καιρό ❤
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?