Μου έδωσε ενα ακόμη φιλί . Εν το μεταξύ δεν είχε καταλάβει ότι ο πατέρας μου μας έψαχνε. Απο την στιγμή που μίλησα μαζί του δεν μπορούσα να χαλαρωσω. Πίστευα ότι όταν θα εμένα μαζί με τον Γιώργο τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά από ότι τώρα. Ο Γιώργος είχε βγει εξω με τους φίλους του ,δεν υπήρχε πρόβλημα ενώ εγώ μπήκα να κάνω μπάνιο. Αφού τελείωσα το σύντομο αλλά απολαυστικό μου μπάνιο στέγνωσα τα μαλλιά μου, αποφάσισα να τα κάνω ίσια. Έβαλα ένα παντελόνι μαύρο και μία ροζ μπλούζα . Τέλος εβαψα τα νύχια μου ροζ και ξάπλωσα στον καναπέ να δω λίγη τηλεόραση. Η ώρα πέρασε ευχάριστα βλέποντας X-Factor. Υπήρχαν πολύ καλές φωνές αλλά και άλλες που δεν ήταν και τόσο καλές.
Ξαφνικά το κινητό μου άρχισε να χτυπάει, ήταν ο Γιώργος. Έγινε άραγε τίποτα;
"Ναι,Γιώργο έγινε τίποτα; "
"Όχι αγάπη μου. Απλά μπορείς να ετοιμάσεις κάτι για να τσιμπήσουμε εγώ και ένας φίλος μου; "
"Ε ναι..τι να σας κάνω; "
"Κανένα σάντουιτς "
"Εντάξει. "
"Σε δέκα λεπτα ερχόμαστε "
"Οκευ φιλάκια"
"Αντίο. "Μου φάνηκε ή αρχίσαμε να κάνουνε σαν παντρεμένοι; . Τέλος πάντων. Ετοίμασα τα σάντουιτς και σημάζεψα λίγο το σπίτι.
Μετά απο λίγο είχαν έρθει. Τους είπα να περάσουν μέσα, ενώ ο φίλος του με κοιτούσε με μισό μάτι, τι στο καλό;
"Σας έχω ετοιμάσει τα σάντουιτς " είπα ευγενικά κοιτώντας τον φίλο του.
"Εγώ δεν θέλω. " Απάντησε.
"Oh. Ξέχασα ,με λένε Μαρία... χάρηκα."
"Κώστας, εγώ να δεις. "Είπε σαρκαστικά. Έχει κάποιο πρόβλημα μαζί μου;
"Σας φέρνω τα σάντουιτς και σας αφήνω μόνους σας. Μην ανησυχείς Γιώργο."
"Δεν χρειάζεται σε θέλω εδώ. "Είπε ο Γιώργος " Έτσι Κώστα; " πρόσθεσε
Ο Κώστας κούνησε καταφατικά το κεφάλι του."Οκευ" είπα και κάθησα στο κενού που υπήρχε ανάμεσα στον Γιώργο και τον Κώστα.
Ο Κώστας έκανε πιο πέρα μόλις έκατσα και γω τον κοίταξα περίεργα.
"Εγώ πάω λίγο πάνω να αφήσω το μπουφάν μου " είπε ο Γιώργος.
Τέλεια τώρα θα είμαστε τελείως αμήχανα. Αφού ο Γιώργος είχε πάει πάνω προσπάθησα να κάνω μια συζήτηση.
"Κώστα να σε ρωτήσω κάτι; "
"Όχι. "
"Τι; "
"Όχι γαμωτο! "
"Έχεις κάτι μαζί μου; "
"Δεν φαίνεται; "
"Γιατί; "
"Δεν μπορώ να σου πω"
"Θέλω να ξέρω "
"Εντάξει γαμωτο. Σε έχω δει στο σχολείο πολλές φορές και μου αρέσεις απο πέρσι. "
"Τι;"
"Και ζηλεύω, ξέρω ότι ο Γιώργος είναι κολλητός μου γιαυτό συγκρατούμαι."
"Ε..εγώ.. δεν έπρεπε να ρωτήσω μάλλον. Συγνώμη αν σε έφερα σε δύσκολη θέση "
"Δεν με έφερες.."
"Εντάξει. "
"Δεν θέλω νά νιώθεις άβολα, ξέχασε το."
"Λίγο δύσκολο αλλά θα..θα προσπαθήσω "
--------------------
Γειά σας! Σας έλειψα; όχι; δεν πειράζει. Ελπίζω να σας αρέσει το παρτ ,συγνώμη για την καθυστέρηση! ❤
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?