20

2.5K 263 8
                                    

"Μπαμπά ήρθες!"

"Ναι και είμαι κουρασμένος πάω πανω να κοιμηθώ μην με ενοχλήσει κανείς."

"Εντάξει; .."

Αφού ο πατέρας μου ανέβηκε στο δωμάτιό τους εκατσα στον καναπέ για να δω τι θέλει η μητέρα μου.

"Μαμά;"

"Ναι;"

"Εεε..τι ήθελες να συζητησουμε;"

"Κοίτα, ξέρω γιατί ήρθες στο σπίτι."

"Τι εννοεις; Ε..εγώ ήρθα για να σας δω ."

"Ναι αυτό το ξέρω, αλλά γιατί δεν μου ειπες την αλήθεια.. Δηλαδή για ποιον λόγο ήρθες να μείνεις εδώ ;"

"Μαμά.. Την αλήθεια σου λέω."

"Όχι, όχι Μαρία σε ξέρω καλά. Δεν λες την αλήθεια."

"Ε.. Από που το εμαθες;"

"Το κατάλαβα. Μάνα είμαι, λες να μην ξέρω;"

"Το ειπες στον μπαμπά;"

"Φυσικά και όχι, τι θες να τον στείλει στο νοσοκομείο;" είπε γελώντας και γέλασα και εγώ.

"Σωστά."

"Λοιπόν, Άκου, ξέρω ότι δεν είναι ευκολο, αλλά πρέπει να τον ξεχάσεις."

"Πώς;"

"Γνώρισε άλλα αγόρια.."

"Εντάξει, πάω για ύπνο τώρα γιατί αύριο έχω δουλεια. Καληνύχτα μαμά."

"Καληνύχτα."

Την επόμενη μέρα ξύπνησα χαρούμενη, δεν ξερω γιατί, απλα ήμουν χαρούμενη.

Η ώρα ηταν 9:45 οπότε είχα χρόνο να ετοιμαστω . Έβαλα μια μπλούζα και ενα σορτσάκι ,τα αγαπημένα μου παπούτσια και κατέβηκα για να πάρω πρωινό.

"Καλημέρα" είπα με ένα μεγάλο χαμόγελο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Καλημέρα" είπα με ένα μεγάλο χαμόγελο.

"Καλημέρα Μαρία" Είπε ο μπαμπάς μου.

"Κοιμήθηκες καλά; "

Πρόσθεσε η μητέρα μου .

"Ναι μαμά, δεν θέλω να φάω πολύ βάλε μου λίγο χυμό και μια φέτα μαρμελάδα κεράσι."

"Ορίστε."

"Ευχαριστώ."

Αφού έφαγα είδα το ρολόι η ώρα ήταν 10:30 έτσι ξεκίνησα με την άνεση μου χωρίς να βιαζομαι για την δουλειά.

"Καλημέρα" είπα στο αφεντικό και σε όσους δούλευαν εκεί.

"Καλημέρα Μαρία."
"Νωρίς ήρθες σήμερα" είπε γελώντας.
Κοίταξα το ρολόι μου και είδα ότι ηταν 10:50
"Χαχα ναι"
"Αφού ήρθεςνωρίτερα έλα να σου γνωρίσω τα παιδιά."
"Ωραία."
"Από εδώ είναι η Βασιλική"
"Χάρηκα."
"Ο Παύλος"
"Χάρηκα"
"Και ο Φίλλιπος"
"Χάρηκα ."

Η Βασιλική και ο Παύλος πιστεύω με συμπαθησαν , ο Φίλλιπος μάλλον όχι..

"Ωραία να ξεκινησω ;"

"Ναι, σήμερα θα δουλέψεις με τον Φίλιππο,θα σου δείξει πως να κάνεις σχέδιο πάνω στον καφέ."

"εντάξει." Ήταν το μόνο που είπα αλλά από μέσα μου έλεγα σκότωσε με.

"Από εδώ" είπε και έδειξε την "κουζίνα"


---------------------------

Hey guys! Ελπίζω να σας άρεσε! Like και comment αν σας αρεσε γιατί με βοηθά 💠. Συγνώμη για slow updates επόμενο Παρτ θα ανέβει πιο σύντομα! Love yaa xx

In love with my bullyWhere stories live. Discover now