Άργησα πολύ αφού δεν μπορούσα να σταματήσω τον εμετό. Ξαφνικα εμφανίζεται ο Γιώργος.
"Μαρία; Είσαι καλά;"
"Ε..όχι."
"Έλα θα πάμε σπίτι, αρκετά με αυτό το χαζό πάρτι."
Τον ακολούθησα χωρίς να φέρω αντίρρηση. Όταν φευγαμε μας ακολούθησε ο Φίλλιπος.
"Παιδιά; Που πηγαίνετε τώρα αρχίζει το αληθινό πάρτι!""Δεν νιώθει καλά, φευγουμε."
Είπε και δεν περίμενε ουτε λεπτο κοντά του, μετα απο ένα δεκαπενταλεπτο φτάσαμε στο σπίτι μου.
"Μήπως θέλεις να έρθεις σπίτι μου;" είπε ο Γιώργος
"Όχι είμαι εντάξει. "
"Αύριο τηλεφώνησε μου."
"Ναι. Καληνύχτα"
"Καληνύχτα, σαγαπω."
Είπε και με φίλησε στο μάγουλο.
Την επόμενη ημέρα ένιωθα εναν έντονο πονοκέφαλο, ήπια λίγο γάλα και έφαγα δυο φέτες μαρμελάδα ροδάκινο και ο πονοκέφαλος άρχισε να μου περνά.
Μετά απο δύο ώρες ο Γιώργος με πήρε τηλέφωνο και είπαμε ότι θα συναντηθούμε στο πάρκο.
Αφού έφτασα στο πάρκο είδα τον Γιώργο να κρατάει ενα μπουκέτο με λουλούδια .
"Καλημέρα "
"Καλημέρα όμορφη " απάντησε και μου έδωσε τα λουλούδια
"Σε ευχαριστώ αν και δεν έπρεπε" είπα, δεν είμαι απο τις κοπέλες που τους αρέσει να τους αγοράζουν δώρα.
"Γιατί δεν έπρεπε;"
"Γιατί δεν μου αρέσει να σπαταλάς χρήματα για εμένα"
"Μα δεν τα σπαταλω αναγκαστικά , τα σπαταλω επειδή θέλω . Θα μπορούσα να δώσω όλα μου τα χρήματα προκειμένου να είσαι εσύ στο πλευρό μου."
"Απο πότε έγινες τόσο γλυκός;"
"Απο τότε που συνειδητοποίησα ότι μπορεί και να σε χάσω. Από τοτε που σε έβλεπα χαρούμενη με άλλον. Είσαι μόνο δική μου και αυτό να τα θυμάσαι ."
"Το ξέρω" απάντησα
Ήρθαμε πιο κοντά και αρχίσαμε να φιλάμε ο ένας τον άλλο.
Αυτή η μέρα μπορώ να πάω ηταν μια απο τις καλύτερες.Η ώρα είχε περάσει και έπρεπε να πάω στο σπίτι .
"Πρέπει να φύγω, τα λέμε αύριο;"
"Ναι."
"Αντίο"
"Να προσεχείς" είπε και με αγκάλιασε.
Αφού έφτασα στο σπίτι είδα τον Αλέξη να κάθεται στο σαλόνι και δεν φαινόταν καλά. Έτρεξα αμέσως κοντά του.
"Αλέξη; Τι εχεις;"
"Πρεπει να σου πω κάτι."
"Πάμε πάνω"
"Η μαμά σου είπε ότι πήγε στο σούπερ μάρκετ" είπε ακολουθώντας με
--------------------------------------
Hey guys! Συγνώμη που έχω πολύ καιρό να ανεβασω όσοι θέλουν να μιλήσουμε ή αν έχετε ερωτήσεις κάντε με follow στο ινστα και στειλτε μήνυμα στο _httpap__
Σε 1 εβδομάδα αρχίζει το σχολείο τι τάξη θα πάτε; Γραψτε στα σχόλια εγώ 3η γυμνασίου :D
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?