28

1.9K 188 5
                                    

Αφού ο Γιώργος είπε ναι έστειλα μήνυμα στον Φίλιππο. Λέγοντας του ότι τα ξανά βρήκα με τον Γιώργο έτσι θα ερθω με αυτόν στο πάρτι.

Κατάλαβα ότι λυπήθηκε γιαυτό θα είμαστε μαζί του. Η ώρα για το πάρτι έφτασε. Είχα αυτό το αγχώδεις συναίσθημα ότι κάτι θα πάει στραβά.

Αφού φτάσαμε στο πάρτι όλα τα βλέμματα έπεσαν πάνω μας. Ο Γιώργος με κρατούσε από το χέρι πράγμα που μόλις πρόσεξε ο Φίλιππος.

"Λοιπόν θα πάμε να πούμε ένα γεια στους φίλους μου."

"Όχι σε αυτόν " είπε ο Γιώργος κάνοντας μου νόημα οτι εννοούσε τον Φίλιππο.

"Γιώργο μην ζηλεύεις."

"Δεν ζηλεύω, απλά αυτός σε θέλει και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνει."

"Είσαι φαντασιόπληκτος . " είπα γελώντας.

"Καλά.." είπε και μου έκλεισε το μάτι.

Αφού πήγαμε στον Φίλιππο τον γνώρισα με τον Αλέξη και με τον Γιώργο, τον οποίο ήξερε σχεδόν.

Μετά απο λίγο μαζεύτηκαν όλοι για να παίξουν θάρρος ή αλήθεια, ενα απο τα πιο παιδικά παιχνίδια που υπάρχουν.

"Μαρια, ελάτε να παιξετε και εσείς." είπε ο Φίλλιπος

Δέχτηκα.

Υπήρχαν ατομα που δεν ήξερα , απο το μαγαζί ηταν μονο εγώ,ο Φίλλιπος και το αφεντικό.

Ενα κορίτσι με ξανθά μαλλια ρωτάει τον Φίλιππο "Θάρρος ή αλήθεια;"

"Αλήθεια" απάντησε

"Είναι αλήθεια οτι..έχεις φιλήσει αγόρι;"

"Φυσικά και όχι."

"Ναι..καλά ."

"Μάρα που το πας;"

Αρα την λένε Μάρα.

"Πουθενά. Είμαι η κολλητή σου και απλα ξέρω ότι λες αλήθεια και απλα σε πειραζα."

"Επόμενος.."

"Μαρία, θάρρος ή αλήθεια;" είπε ένας που αποτι άκουσα τον λένε Νικόλα.

"Μχμ.. Θάρρος." είπα προς έκπληξη μου, παλιότερα δεν θα μπορούσα ,δεν θα είχα το θάρρος να διαλεξω κάτι τέτοιο όμως με όλες αυτές τις δυσκολίες που έχω περάσει με έχουν κανει να έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση .

"Φίλα τον .. Φίλιππο." έχω μείνει κάγκελο, μα δεν ξέρει ,δεν βλέπει δηλαδή ότι έχω ερθει μαζί με το αγόρι μου;

"Δεν δεν γίνεται αυτό, έχω αγόρι ."

"Εντάξει τότε..πιες μια γουλιά από την βότκα."

"Δεν πίνω,αλλά εντάξει." ήπια μια γουλιά από την βότκα , ήταν ένα ωραίο κάψιμο. Ήπια λίγο ακόμα, πριν το καταλάβω ήπια το μισό μπουκάλι. Ξαφνικά ο Γιώργος άρπαξε το μπουκάλι λέγοντας "Φτάνει, δεν είναι καλό."

"Πάω λίγο στο μπάνιο." είπα.

Αφού πήγα στο μπάνιο έκανα εμετό από το πολύ αλκοόλ , φυσιολογικό αφού είναι , η δεύτερη φορά που καταναλώνω αλκοόλ,αυτή την φορά όμως περισσότερη ποσότητα.



------------------------------

Heyyyy , 30,5Κ προβολές !! Ευχαριστώ όσοι διαβάζετε και ψηφίζεται την ιστορία! Δεν πίστευα ποτέ ότι θα φτάσει εδώ μια ιστορία που ξεκίνησα μια μέρα που βαριομουν. Συγνώμη που περιμένετε τόσο πολύ για να ανεβασω κεφάλαιο :) <3.

In love with my bullyWhere stories live. Discover now