9

3.6K 331 24
                                    


Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω τι γινόταν η μαμά μου είχε μείνει με ανοικτό το στόμα... ήταν.. ήταν ο..
Γιώργος! Μα τι ήθελε φασαρίες;

"Τι θες εσύ εδώ; " ρώτησε ο πατέρας μου.

"Την κόρη σας κύριε. "

"Βγες από το σπίτι μου τώρα! "

Δεν ήξερα πως να αντιδράσω. Από την μια δεν ήθελα να μην πω τίποτα και από την άλλη να τους πω να σταματήσουν να φωνάζουν.

"Μαρία; Πες κάτι " είπε ο Γιώργος. Κατέβασα το κεφάλι μου. Ήμουν αποφασισμένη να τους το πω εδώ και τώρα.

"Αφήστε τον να περάσει " είπα φοβισμένη.

"Τι;!" Είπαν οι γονείς μου ταυτόχρονα..

"Θέλω.. θέλω να σας πω κάτι. "

"Εντάξει, πέρνα μέσα " είπε η μητέρα μου και τον έβαλε να καθήσει στο σαλόνι όπου βρισκόμασταν όλοι τώρα.

"Λοιπόν, μαμά, μπαμπά καθιστε πρώτα " ήξερα πως στη μητέρα μου θα ερχόταν κάπως.

"Εγώ και ο Γιώργος, έχουμεε.... σχέση." Πρόσθεσα

"Περίμενε τι; " είπε ο πατέρας μου.

"Ναι, ξέρω ότι πέρσι μου έκανε όλα αυτά αλλά τώρα έχει μετανιώσει "

"Αγάπη μου ακούς τι λες; Αυτός; Αυτός να έχει μετανιώσει;"

"Ναι μπαμπά, με αγαπάει και τον αγαπάω "

"Κύριε Σταϊλς (άλλαξα το επίθετο απο Πέιν και έβαλα το κανονικό του Χάρη ) σας παρακαλώ δώστε μου μια ευκαιρία να σας αποδείξω την αγάπη μου για την κόρη σας. " είπε ο Γιώργος κοιτώντας τον πατέρα μου μέσα στα μάτια .

"Σε εσένα; πότε! "

"Σας εκλιπαρώ."

"Έλα ρε μπαμπά δείξε λίγο κατανόηση.. " είπα

"Αυτό που λέτε δεν πρόκειται να γίνει, αν προσπαθήσετε θα έχετε άσχημα ξεμπερδεματα "

"Μπαμπά! " του φώναξα.

"Όχι. "

"Εγώ δεν θα φύγω απο το σπίτι σας αν δεν με αφήσετε να βλέπω την κόρη σας " είπε ο Γιώργος με αυτοπεποίθηση.

" Βρε αϊ στην ευχή του θεού! " είπε η μητέρα μου.

"Δεν σας πιστεύω ." Είπα με μεγάλη απογοήτευση .

"Μαρία μου. Δεν πειράζει, κάνε την ζωή σου. Εγώ θα σε περιμένω έξω απο το σπίτι σου αν ο πατέρας σου αλλάξει γνώμη. "

"Εντάξει, δεν θέλω να φύγεις. "

"Ούτε εγώ αλλά τώρα έχει το πάνω χέρι ο πατέρας σου και αυτός αποφασίζει. "

"Δώσε μου έστω μια τελευταία αγκαλιά και όχι μπαμπά δεν μπορείς να μου απαγορεύσεις μια τελευταία αγκαλιά " είπα.

Αφού με αγκάλιασε σφιχτά κατευθύνθηκε προς την πόρτα και έμεινε έξω απο το σπίτι μου.

"Είσαι τιμωρημένη, δεν θα ξανά πας έξω ποτέ. Σχολείο και σπίτι μόνο. " είπε ο πατέρας μου.

"Μην μου ξανά μιλήσετε ποτέ! " είπα και ανέβηκα στο δωμάτιό μου. Κλείδωσα ώστε να μην μπούν στο δωμάτιο και γενικά να μην έχω καμία επαφή μαζί τους.

---------------------------------

Hey!! Αυτό το κεφάλαιο έχει πολύ δράμα. Ελπίζω να σας άρεσε, επείσης θα ήθελα να σας πω οτι κάθε εβδομάδα θα ανεβάζω 2-3 κεφάλαια:( slow update soorrryy

RodPavlidou artBae- εσάς σας αγαπώ πολύ

In love with my bullyWhere stories live. Discover now