Αφού του εξήγησα τι είχε γίνει πήγαμε σπίτια μας, δεν είχα όρεξη για φαγητό έτσι και ανέβηκα στο δωμάτιό μου. Δεν ξέρω για πιο λόγο αλλά σκεφτόμουν συνέχεια το φιλί μου με τον Γιώργο. Ήταν ο πρώτος που με φίλησε, πάει χάθηκε δεν ήθελα το πρώτο μου φιλί να είναι έτσι.Όχι με τον Γιώργο. Αφού είχα βυθιστεί στις σκέψεις μου,το κινητό μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελό. Ηταν κλήση απο άγνωστο αριθμό. Δεν ήθελα να απαντήσω αλλά τελικά απάντησα.
"Παρακαλώ; "
"Τι θα βάλεις απόψε; "
"Γιώργο; μα πως..πως βρήκες τον αριθμό μου;"
"Οποίος ψάχνει βρίσκει, δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα"
"Ένα φόρεμα υποθέτω. Ανάλογα που θα με αναγκάσεις να πάμε "
"Βάλε κάτι καλό, εγώ θα βάλω κοστούμι "
"Ωχ θεέ μου " είπα αναστεναζοντας.
"Σαγαπω. "
"..."
"Εσύ όχι; "
"Πως γίνεται να με ρωτάς κάτι τέτοιο φυσικά και ξέρεις την απάντησή μου."
"Μετά το φιλί μας δεν άλλαξε τίποτα δηλαδή; "
"Όχι, φυσικά και όχι γιατί δεν έγινε με την θέληση και των δυο μας "
"Έλα τώρα, δηλαδή μου λες ότι δεν το σκέφτηκες καθόλου όλη μέρα "
"Τι εννοείς λιγες ώρες πέρασαν φυσικά και όχι " είπα ψέματα
"Είναι 6:30 και το θεωρείς λίγες ώρες; "
"Τι ώρα είναι!;"
"6:30."
"Δεν είδα καν την ώρα πρέπει να κλείσω για να ετοιμαστώ"
"Φυλάκια μωρο μου " είπε αλλά δεν απάντησα, τι βλάκας.Δεν ξέρω καν γιατί έχω το άγχος αν θα είμαι ντυμένη καλά για τον Γιώργο. Μήπως είχε δι...όχι δεν δεν είχε δίκιο δεν άλλαξε τίποτα από τότε που με φίλησε.
Μισή ώρα πριν το "ραντεβού "
Ωραία έχω και μισή ώρα ελεύθερη, αμάν! Τι θα πω στην μαμά μου; Πωωω. Α. Βρήκα θα αναγκαστω να της πω ψέματα αλλά δεν θα ξανά γίνει, θα της πω οτι θα πάω εξω με την Φωτεινή, πρώτα ας την ενημερώσω. Έστειλα μήνυμα στην κολλητή μου την Φωτεινή και είπα και τα νέα στην μαμά μου. Το μονο που ξέχασα ήταν ότι θα έρθει να με πάρει απο το σπίτι ο Γιώργος, έτσι έφυγα δέκα λεπτά νωρίτερα και περίμενα κοντά στο σπίτι του.
"Τόσο πολύ ήθελες να με δεις που δεν κρατήθηκες και ήρθες πιο νωρίς; "
"Κόψε τις βλακείες αλλιώς θα φύγω! "
"Είσαι πανέμορφη "
"Ε..ευχαριστώ; " είπα ενω ένιωσα κάπως άβολα.
"Μπες στο αυτοκίνητο "
"Καλά "
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε κάπου μακριά απο το σπίτι σε ένα πολυτελές εστιατόριο που δεν είχα ξανά πάει."Πως σου φαίνεται;" με ρώτησε πριν πάμε στο τραπέζι μας
"Είναι πολύ ωραίο "
"Και που να δεις το φαγητό "
"Χμμ" είπα αγνοώντας τον, είχα χαθεί στην ομορφιά του τοπίου.Προχρήσαμε όταν μας σταμάτησε ένας κύριος ο οποίος ηταν υπεύθυνος για το που θα κάθονται οι άνθρωποι και για κρατήσεις καο τέτοια.
"Έχετε κάνει κράτηση;" ρώτησε ευγενικά
"Ναι,στο όνομα Γιώργος, Γερακίδης"
"Απο εδώ " είπε και μας οδήγησε σε ένα τραπέζι που μπορώ να πω πως ήταν απο τα καλύτερα.Καθησαμε και μας έφεραν κόκκινο κρασί. Εγώ δεν.. με το αλκοόλ. Μετά απο λίγο παργγείλαμε τι θα φάμε . Έτσι ο σερβιτόρος έφυγε.
"Δεν πίνω κρασί " είπα στον Γιώργο
"Λίγο ,μόνο για σήμερα "
"Καλά αλλά πολύ λίγο " Ενα χαμόγελο εμφανίστηκε κατευθείαν.
"Γαμωτο είδες; μόνο εσύ μπορείς να με κάνεις να χαμογελάω σαν χαζό. "
"Οκ"
"Λοιπόν, πάμε στο θέμα μας "
"Ποιό θέμα μας.;"είπαΕκείνη την ώρα ήρθε το φαγητό ουφ. Πάλι καλά
"Θα φάμε και θα τα πούμε δεν γλιτώνεις μικρή μου. " είπε κλείνοντας το μάτι του . Το μόνο που έκανα ήταν να στριφογυρίσω τα μάτια μου,αλλά για να πω και την αλήθεια το διασκέδαζα κάπως.. τι; τι; τι είπα μόλις τώρα;
----------------------------------
HEY. Το προηγούμενο ήταν λίγο μικρό αλλά ελπίζω να καταλάβατε γιατι είχα βγει και δεν είχα πολύ χρόνο, Είναι Δευτέρα :( αλλά εντάξει. Τέλος πάντων ελπίζω να σας άρεσε και αν θέλετε να γνωριστουμε ή να με ρωτησετε. Κάτι στείλτε μου στο ινσταγκραμ γιατί απο εδώ έχει πρόβλημα με τα μυνήματα. Στο ινστα με λένε: nameless_dimitraa
Fav and comment please ❤
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?