Την επόμενη μέρα ξυπνησαμε με μια κακή διάθεση.
"Τι εχεις;"
"Τίποτα, εσύ τι έχεις; "
"Τίποτα."
"Έτσι θα το πάμε ;"
"Ναι αν δεν μου πεις εσύ πρώτη τι έχεις."
"Να.. Μου λείπει ο Γιώργος.."
"Τότε μίλα του! Είστε και οι δύο εγωιστες! Αμαν πια με έχετε πρηξει , αφού ξέρετε ότι δεν μπορείτε ο ένας μακριά απο τον άλλον!"
"Δίκιο έχεις.. Όμως εσύ γιατί νευριασες;"
"Η κοπέλα μου.. Ήθελε να χωρίσουμε επειδή αυτή τώρα πηγε να ζησει στην Σουηδία."
"Βλακα.. Είναι ηλίθια; Σε αφήνει και φεύγει.. Πως μπόρεσε να σου το κανει αυτό; Είμαι κολλητή σου και πρέπει να σου δίνω υποστήριξη!"
"Ε αφου μαγαπας μωρή"
"Και συ μαγαπας."
"Αυτό εννοείται."
Μετά απο μισή ώρα αφού ξαπλωσα στο κρεβάτι πήρα το κινητό μου , ξαφνικά το τηλέφωνο άρχισε να βουιζει. Ήταν ο Γιώργος. Το άφησα δύο λεπτά να χτυπά και μετα το σήκωσα.
"Ναι;"
"Μαρία;"
"Γιώργο..; Με θέλεις κάτι;"
"Ναι."
"Ακούω."
"Συγνώμη ήμουν βλάκας και εγωιστής, Σε θέλω σαν τρελός, μου έχεις λείψει αφάνταστα, Δεν θέλω να σε χάσω, Σαγαπω όσο κανέναν άλλο στον κοσμο. Θα με συγχωρέσεις ;"
"Γιώργο.. Δεν ξέρω.. Όλο μαλωνουμε ."
"Ήμουν ηλίθιος που ήθελα να μπω πάνω από την οικογένεια σου. Συγνώμη."
"Εντάξει.. Σε συγχωρώ και συγνώμη και από εμένα."
"Θέλω ενα πράγμα να ακούσω από εσένα. "
"Ποιο;"
"Θέλω να μου πεις αλήθεια αν με αγαπάς ακόμα."
"Δεν σε αγαπώ."
"Κατάλαβα.."
"Σε λατρεύω."
"Με τρομαξες!"
"Σιγά."
"Έρχομαι τώρα σπίτι σου."
"Όχι, προτιμώ να έρθω εγώ στο δικο σου."
"Ωραία θα έρθω να σε πάρω σε μια ώρα."
"Ωραία φιλάκια "
"Φιλάκια."
Πήγα αμέσως να ετοιμαστω η ώρα ηταν 6:30 αρα 7:20 θα πρέπει να είμαι έτοιμη .
Έβαλα ενα φόρεμα που βρήκα μπροστά μου και εκανα τα μαλλιά μου μπούκλες.
Εβαλα ενα ροζ κραγιόν και μασκαρα και τις παλιές μου μπαλαρίνες .
Στις 7:15 ήμουν έτοιμη, έβαλα το κινητό μου να φορτίζεται αφού ήταν 88% και περίμενα τον Γιώργο για να μου κάνει αναπαντητη.
Μετά απο λίγο μου έκανε αναπαντητη. Βγήκα εξω αφού είχα πει στον Αλέξη για το τι έγινε.
Φυσικά τα άκουσα από τον Αλέξη αλλά κατά βάθος με υποστηρίζει.
-----------------------------
Hey guys! Έγινα καλά , σήμερα γυρισα από τις διακοπές. Ξέρω ότι είναι πολύ μικρό αλλά το έγραψα μέσα στο αυτοκίνητο και ναι :) Like and Comment αν σας άρεσε xx
YOU ARE READING
In love with my bully
FanfictionΗ Μαρια ειναι ενα κανονικο 16 χρονο κοριτσι που δεχεται bullying εδω και ενα χρονο, ο εκφοβιστης της, Γιωργος, ξαφνικα την ερωτευεται τι θα γινει τοτε?