7

4.2K 388 20
                                    

Έκατσα στην αγκαλιά του για λιγα λεπτά και μετά πηγαμε στο δωμάτιό του για να δουμε ταινία. Αποφασίσαμε να δούμε το friends with benefits.

Μετά απο μισή ώρα.

Είχα κουραστεί και κοιμήθηκα στην αγκαλιά του Γιώργου.

"Μαρία εδώ είναι το καλ-" πήγε να πει αλλά είδε ότι είχα κοιμηθεί και έτσι με φίλησε στο μέτωπο και με σκέπασε με κια κουβέρτα.
Μετά απο λίγο έπεσε και ο ίδιος για ύπνο.
Την επόμενη μέρα ξύπνησα. Είδα το ρολόι και έδειχνε οκτώ παρα είκοσι. Σχολείο!

"Γιώργο ξυπνά! "

"Τι;"

"Σχολείο!! "

"Σσσ..δεν θα πάμε σήμερα. "

"Θα πάμε! "

"Πρώτον μην φωνάζεις και δεύτερον,εντάξει θα σε πάω αλλά εγώ δεν θα έρθω θα φύγω. "

"Γιατί; "

"Έχω δουλειές. "

"Τι είδους δουλειές που είναι πιο σημαντικές απο το σχολείο; "

"Δεν είναι δική σου υπόθεση. "

"Εντάξει. "

"Ω έλα τώρα μην θυμώνεις."

"Απλά πήγαινε με σπίτι να πάρω την τσάντα μου."

"Εντάξει "

Αφού με πήγε σπίτι πήρα την τσάντα μου,είχε φύγει για την ΤΌΣΟ συμαντική δουλειά του ενω εγώ έζησα ενα μαρτύριο.

Προσπάθησα να μην κάνω φασαρία για να μην με καταλάβει η μαμά ή ο μπαμπάς,αλλά για κακή μου τύχη πριν προλάβω να βγω ο πατέρας μου με σταμάτησε λέγοντας "καλός την "

"Μπαμπά εγώ.. "
"Εσύ; "
"Διάβασα μέχρι αργά και βαρέθηκα να έρθω μετά σπίτι "
"Άστα αυτά σε εμένα μικρή.. τα έκανα και γω στην ηλικία σου και ξέρω πολύ καλά τι έκανες."
"Δηλαδή τι έκανα; "
"Κοιμήθηκες με ένα αγόρι "
"ΌΧΙ! "
""Ναι.."
"Όχι.. "
"Ναι.."
"Καλά δεν μπορώ να σου πω ψέματα ναι.."
"Μόνο ύπνος ή και τίποτα άλλο.. ξέρεις εσύ." Είπε και έκλεισε το ματι του.
"Μόνο ύπνος. " είπα χαζογελόντας.
"Μην ξανά πεις ψέματα στον μπαμπά εντάξει γλυκιά μου;"
"Ναι μπαμπάκα. Φεύγω θα αργή σω στο σχολείο! Σε δεκα λεπτά χτυπάει."
"Έλα θα σε πάω εγώ με το μηχανάκι... "
"Ναιιι!"
"Πάντα σου άρεσαν οι βόλτες με μηχανή "
"Ναιι.άντε ρε μπαμπά "
"Τώρα το μπουφάν να βάλω και τα παπούτσια "
"Οκ. " πως και ο πατέρας μου σηκώθηκε τόσο νωρίς και ήταν και ντυμένος ήδη; Ελπίζω να μην πει τίποτα στην μαμά.

Αφού έφτασα στο σχολείο το κουδούνι αμέσως χτύπησε. Έτσι άρχισα να τρέχω.

"Μπα; Ζεις; " Είπε ο Αλέξης ενω έμπαινα μέσα στην τάξη.
"Καλημέρα και σε σένα "
"Δεν σε σκότωσε ο Γιώργος βλέπω "
"Άσε θα σου πω μετά "
"Καλά "

Μετά απο πέντε λεπτά μιας νέα καθηγήτρια μπήκε μέσα.

"Γεια σας παιδιά, με λένε Jessica Swan και θα σας κάνω το μάθημα των μαθηματικών "

"Γεια σας κύρια! ",είπαν όλα τα αγόρια σαν λιγούριδες. Λες και ο Γιώργος να την.. απαπα ούτε να το σκέφτομαι. Για να πω την αλήθεια, όντως ήταν πολύ όμορφη και έδειχνε οτι θα είχε διάφορα ηλικίας κάπου στα δέκα κάτι χρόνια.


In love with my bullyWhere stories live. Discover now