3

6.1K 571 103
                                    

Πλησίασε πιο κοντά μου αλλά ξανά απομακρύνθηκα ,τράβηξε την καρέκλα μου κοντά του και τραβήχτηκε στην αρχική του θέση, τι στον κόρακα?

"Τι κάνεις παιδί μου?" Του ψιθύρησα.

"Δεν χρειάζεται να με φοβάσαι. "

"Να γελάσω τώρα ή μετά? Ξέχασες τι μου έκανες το πρωί? "

"Σιγά, ευαίσθητο πλάσμα "

"Ειρωνείες? Δεν το έχω σε πολύ να σου δώσω μια σφαλιαρα "

"Τόλμα το,αν θες να πεθάνεις "

"..."

"Σε πειράζω,μην αρχίσεις να κλαις όπως πέρσι.!

"Ένα λόγο που το..."

"Που τι?"

"Τίποτα "

"Απορώ πως δεν μας κατάλαβε η Βλαμμενη ακόμα "

"Ποιά βλαμμενη?"

"Ή καθηγήτρια "

Δεν συνέχισα να του μιλάω, η καθηγήτρια όση ώρα μιλούσαμε μας έλεγε για το σύστημα και αλλά πράγματα. Τι ήξερα ήδη απο την ξαδέρφη μου. Μας έδωσε το πρόγραμμα για την εβδομάδα αυτή, είχαν προλάβει να το βγάλουν? Μπράβο τους. Κοίταξα έξω από το παράθυρο και σκεφτόμουν τον Αλέξη. Θα βαριέται τώρα σίγουρα, ένας μορφασμός εμφανιστηκε στο πρόσωπό μου .

"Τι σκέφτεσαι?" Με ρώτησε ο Γιώργος. Τι τον νοιάζει!

"Τίποτα. "

"Πες ρε "

"Να μη σε νοιάζει "

"Καλάάά"

Μετά απο δέκα λεπτά χτύπησε το κουδούνι και μας είπε η καθηγήτρια ότι μπορούμε να πάμε σπίτια μας.

Βγήκα πρώτη απο την τάξη και συνάντησα τον Αλέξη στην πόρτα. Ξαφνικά ακούστηκε κάποιος να φωνάζει το όνομα μου.

"Μπορώ να σου πω?"

"Όχι? "

"Έλα.. " είπε και με άρπαξε απο το χέρι πριν να προλάβω να πω όχι.

Με πήγε στο πίσω μέρος του σχολείου, τι φάση?

"Εδώ σκοπεύεις να με σκοτώσεις? "

"Αστείο. "

Με άρπαξε ,με ακούμπησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει. Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω τι γίνεται ενώ τα χείλη του απομακρύνονται από τα δικά μου.

"Τι ακριβώς έκανες "

"Τι?"

"Σου φαίνεται φυσιολογικό?"

"Τι απλά σε φίλησα"

"Τι στο καλό πάει λάθος με εσένα ? Το πρωί με αφήνεις στον τόπο και τώρα με φιλάς?"

"Συγνώμη, απλά.. "

"Ναιι..?"

"Δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά με θες ή οχι" κρατησε τον ώμο μου απαλά.

"Δεν κάθομαι καν να το συζητήσω."

"Μη φύγεις. Σε παρακαλώ. " είπε με ευάλωτο τρόπο.

"Σε χρειάζομαι " πρόσθεσε.

Θα ήταν κάποια παγίδα του για να με κάνει να τον πιστέψω και μπααμ θα αρχίσει τις βλακείες του, όπως συνηθίζεται.

---------------------------------------

ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΆΝΗΚΕ ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ? ΤΙ ΛΈΤΕ ΝΑ ΚΆΝΕΙ Η ΜΑΡΊΑ ΤΕΛΙΚΆ?

In love with my bullyWhere stories live. Discover now