27

2.1K 186 13
                                    

Επόμενη ημέρα

Σημερα είναι η ομορφότερη ημέρα, λογικό μετά απο αυτό το μαγευτικό βράδυ, όλα ηταν τόσο υπέροχα! Η ωρα ήταν 10:00 , ετοιμαστηκα και πήγα στην δουλειά ,σήμερα ηταν η τελευταία ημέρα .

"Καλημέρα παιδιά " είπα με το που έφτασα

"Καλημέρα " απάντησαν.

Ο Φίλιππος ήρθε κοντά μου και με χαιρέτησε.

"Επ! Μαρία τι λέει;"

"Καλά εσύ;"

"Καλά, Το αφεντικό μου είπε ότι σήμερα θα κάνει ενα πάρτι εδώ και μου είπε να καλεσω κι εσένα είναι απόψε στις 10:00 ,είπε μπορείς να φέρεις οποίον θες μαζί σου αρκεί να μην είναι πανω απο δύο άτομα χαχα."

"Ε ωραία, πάω να συνεννοηθώ μαζί του."

Αφού μιλήσαμε κανονισαμε ότι ο μισθός που θα πάρω για τις φορές που δούλεψα είναι 50€ , εντάξει λίγες φορές δούλεψα . Μετά απο ενα μισή μήνα ξανά δουλεια μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου. Θα έχω μαζέψει σίγουρα κάπου στα 250 € .

Μετά από ενα τέταρτο ο Φίλλιπος ξανά ήρθε κοντά μου, κατάλαβα το γιατί.

"Μαρία να σου μιλήσω λίγο;"

"Ναι."

"Αν δεν έχεις με κάποιον να πας στο πάρτι, θα ήθελες να πάμε μαζί; '

"Φυσικά θα σε πάρω τρεις- τέσσερις ώρες πιο πριν."

"Εντάξει."

Αφού μετά απο τρεις ώρες δουλειάς τελειώσαμε πήγα στο σπίτι, ανέβηκα αμέσως στο δωμάτιό μου όπου ηταν ο Αλέξης, οποίος θα έφευγε σήμερα, διάλεξα ένα κόκκινο φόρεμα.

"Σήμερα θα πάω σε ένα πάρτι θες να έρθεις;"

"Εμ. Εννοείται πως ναι."

"Θα πω και στον Γιώργο."

"Πρέπει;"

"Ναι."

"Καλά."

Πήρα αμέσως τηλέφωνο τον Γιώργο και συμφώνησε στις 9:30 να είναι στο σπίτι μου.

Λίγες ώρες πριν το πάρτι.

Έβαλα το κόκκινο φόρεμα μου και εκανα ένα απλό χτένισμα. Έβαλα ένα κοκκινο κραγιόν,μασκαρα και eyeliner .

Το φόρεμα ↓ ↓

Το φόρεμα ↓ ↓

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Αφού ετοιμάστηκα ο Γιώργος ήρθε και φύγαμε όλοι μαζί χωρίς τσακωμούς πράγμα παράξενο για το πάρτι .




----------------------------------------

Hey σορρυ που άργησα να ανεβάσω νέο κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει αυτό αν και είναι λίγο μικρό.


In love with my bullyWhere stories live. Discover now